quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Luister eens naar de gezongen stukjes van Between The Buried And Me, die gozer kan aardig goed zingen.
D'r heeft er hier een verstand van muziekquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Luister eens naar de gezongen stukjes van Between The Buried And Me, die gozer kan aardig goed zingen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:43 schreef Cmonv het volgende:
[..]
D'r heeft er hier een verstand van muziek
Zegt 'gabberklaas'quote:
Was ik toevallig net aan het luisterenquote:
WTF.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Eens met klacht, mits alleen van toepassing op black metal. Grunten klinkt wel aardig vaak, Noors gekrijs niet.
Beter luister je Hecate Enthroned, beetje Dani achtige grunt (Wel iets extremer en vetter vind ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Was ik toevallig net aan het luisteren, een van de weinige grunts die wel goed te pruimen zijn
Ben het helemaal eens met TS. Ik heb het ook niet op die metal stemmen vaak. Hele nummers worden verkracht met iets wat niet te verstaan isPS, die cradle of filth gast is wel apart, dus dat is weer cool
![]()
Ok, die ken ik niet. Ik doelde meer op Immortal en Gorgoroth, en een paar namen die ik vergeten ben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
WTF.
Taake........ Darkthrone........
Kanker dikke heersch.![]()
quote:WAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
WAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dat heb ik ook altijd bij Tonight van Milk Inc.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:41 schreef servus_universitas het volgende:
Het doet soms zelfs aan als klassieke muziek.
Dus daar deed je het voorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:55 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik ben de popcorn al aan het bereiden.
Hihi ik ging even uit mijn dak dat ik Doedskvad in mijn spelert heb draaien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ok, die ken ik niet. Ik doelde meer op Immortal en Gorgoroth, en een paar namen die ik vergeten ben.
[..]
Leg dat eens uit.
Nee, nee, het is een welkome neveneffect waar ik bij het aanmaken van de topic nog niet aan had gedacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus daar deed je het voor
tsja, ik postte hier stiekem ook vooral om dit topic snel terug te vinden voor als Ritmo komtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:58 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, nee, het is een welkome neveneffect waar ik bij het aanmaken van de topic nog niet aan had gedacht.
SANITARIUM!!! Wát een nummerquote:
Ja echt he!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
SANITARIUM!!! Wát een nummer
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:09 schreef Beauregard het volgende:
TVP, voor het geval Ritmo van zijn ouders morgen weer een uurtje op internet mag.
Volgens mij heeft niemand hier iets tegen de stem van James Hetfield, het gaat meer om de vocalen bij death/black/grind.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:21 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ja echt he!
En O,wee als iemand gaat zeiken over de stem!
in dat geval:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier iets tegen de stem van James Hetfield, het gaat meer om de vocalen bij death/black/grind.
Nou ik wel hoor, clean zang is 9 v/d 10 keer gay.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier iets tegen de stem van James Hetfield, het gaat meer om de vocalen bij death/black/grind.
wat is een poser?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor, clean zang is 9 v/d 10 keer gay.En ik vind het een kut poser.
Als jij James een poser vindt, zegt dat nog niets over zijn stemquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor, clean zang is 9 v/d 10 keer gay.En ik vind het een kut poser.
Nee dat eerste zinnetje klopt, maar dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als jij James een poser vindt, zegt dat nog niets over zijn stemEn echt clean zingt hij niet vind ik, ik versta onder clean eerder iets Bruce Dickinson/ Dio-achtigs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |