Binnenkort maar weer evenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bij een muziekwinkel niet, maar wel bij Feedback.
.
Die driehoeken liggen er nog wel, pas nog een paar gehaald. Was in R'dam.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is precies mijn probleem ook
die grote driehoeken zeker ook ? Die kleine wel nog maar ikw il die grote, ga binnenkort toch maar een keer zo'n grote zak kopen
Ik kom binnenkort jou kant weer opquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ja ik ook. Moet wat Neutrikpluggen en stukjes kabel hebben. Misschien ga ik morgen even langs.
Zehadden steeds alleen die groene of paarsequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:45 schreef Newde het volgende:
[..]
Die driehoeken liggen er nog wel, pas nog een paar gehaald. Was in R'dam.
Van die Tortex plectrums wil ik dan weer juist de groene voor elketrische gitaar en de paarse voor akoestischquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zehadden steeds alleen die groene of paarseik wil gele
Ik heb nog wel een gele voor je liggen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zehadden steeds alleen die groene of paarseik wil gele
Die paarse vond ik ook heel fijn voor m'n akoestische gitaar. Hij is nu alleen al heel ver versleten..quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Van die Tortex plectrums wil ik dan weer juist de groene voor elketrische gitaar en de paarse voor akoestisch
.88 maar zoals ik al zei dze zijn gewoon heel stug al die buigen practisch niet alquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:08 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe dik is die groene dan? Ik zweer bij 2.0mm voor bas en 1.14mm voor gitaar.
Tofquote:
Kloptquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:31 schreef Aresdreams het volgende:
als je toon op de 12e fret iets te hoog is, is je snaar net iets te kort, toch? en om te intoneren zou je hem ietsjes langer moeten maken?
M'n SG krijg ik nooit helemaal goed om de een of andere reden, m'n LTD staat echt helemaal perfect qua dat, geen diee waar het verschil inzit eignelijk, hij heeft wel zo'n gecompenseerde topkam misschien dat dat er iets mee te maken heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:44 schreef Cynic het volgende:
Intonatie krijg je toch nooit goed. Ik adviseer om het dan ook maar helemaal niet te proberen. Beetje distortion erover en niemand hoort er iets van.
Distortion en Gaffer zijn niet de oplossing voor alle problemen hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:44 schreef Cynic het volgende:
Intonatie krijg je toch nooit goed. Ik adviseer om het dan ook maar helemaal niet te proberen. Beetje distortion erover en niemand hoort er iets van.
Ik heb het ook met m'n Epi. Komt denk ik door de dunne body. Hij ontstemt namelijk ook erg snel als je op de headstock drukt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n SG krijg ik nooit helemaal goed om de een of andere reden, m'n LTD staat echt helemaal perfect qua dat, geen diee waar het verschil inzit eignelijk, hij heeft wel zo'n gecompenseerde topkam misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Als die wit was en ik had geldquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/260943796
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
echtwel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |