Hoeft ook niks te zegen dat doen de plekkenquote:
quote:
die laat ik heus niet overal achter hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoeft ook niks te zegen dat doen de plekken
vinden wij ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie anders aardig snel posten met 1 hand.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie anders aardig snel posten met 1 hand.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
die laat ik heus niet overal achter hoor
Wel goed. Qua werk is het hier erg rustig, maar ga me er niet te druk om maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, lekker! Nu wat rustiger ivm vakanties.
En een leuk weekend voor de boeg.
Hoest met jou?
Het komt vast goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wel goed. Qua werk is het hier erg rustig, maar ga me er niet te druk om maken.
En even op de centen letten , aangezien er zo,n 500 euro minder binnenkomt dan normaal.
Wel lekker veel tijd om te trainen, dus ben weer in no time afgetraint.
nee hoor dat kwam door jou denkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dacht dat het een soort afbaken was
Of ik weer zo word als rond m,n 28ste valt te betwijfelen ( gebruikte toen veel suplementen ), maar ik ga er wel voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het komt vast goed.
Afgetraint? Dus binnenkort ben je jezelf x 2?
Als je dat mooi vindt, moet je dat zeker doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Of ik weer zo word als rond m,n 28ste valt te betwijfelen ( gebruikte toen veel suplementen ), maar ik ga er wel voor.
Heb van mezelf al een snelle stofwisselling, dus dat gaat vanzelf. Als ik hard train dan kan ik echt alles eten , maar vet komt er niet aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je dat mooi vindt, moet je dat zeker doen.
Mijn persoonlijke smaak is niet dat superafgetrainde eerlijk gezegd.
Oefening baart kunstquote:
Maar er is natuurlijk een verschil tussen gewoon slank/afgetraintquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb van mezelf al een snelle stofwisselling, dus dat gaat vanzelf. Als ik hard train dan kan ik echt alles eten , maar vet komt er niet aan.
Bananenman was het toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Of ik weer zo word als rond m,n 28ste valt te betwijfelen ( gebruikte toen veel suplementen ), maar ik ga er wel voor.
120kg bankdrukken zal weer ff duren. En dat terwijl ik zelf 71kg woog.![]()
Met je geheugen is niks mis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |