Dat is dat dikke Wilders adeptje. No way dat je die papzak een ondernemer kunt noemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef F04 het volgende:
Ondernemers stemmen ook PVV.
Bekijk "Rutger van Geenstijl loopt een dagje mee met joey" op YouTube
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Bij een interview of reactie moeten roepen dat ze 'universitair' of 'HBO' geschoold zijn en daarmee te koop lopen. "Ik ben geen Tokkie hoor, maar ik stem wel fijn PVV!" "Ik en mijn vrouw zijn universitair gestudeerd en stemmen allebei op de PVV."
So fucking what, frusti's?! Alsof alleen maar lagergeschoolde, gefrustreerde arbeiders op de PVV stemmen![]()
Dat je universitair of HBO hebt gedaan wil nog niet eens zeggen dat je een enorme intelligentie en verstand/ cq dat politiek je een flikker boeit. Bij het politieke eieren eten kies je vooral omdat vrienden en familie het stemmen of omdat een paar ideeën wel goed klinken.
Klacht: Fuck toch op met je scholing. Een stem is een stem, van wie deze ook komt
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:26 schreef wijsneus het volgende:
Hoog opgeleid betekent niet automatisch intelligent.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Bij een interview of reactie moeten roepen dat ze 'universitair' of 'HBO' geschoold zijn en daarmee te koop lopen. "Ik ben geen Tokkie hoor, maar ik stem wel fijn PVV!" "Ik en mijn vrouw zijn universitair gestudeerd en stemmen allebei op de PVV."
So fucking what, frusti's?! Alsof alleen maar lagergeschoolde, gefrustreerde arbeiders op de PVV stemmen![]()
Dat je universitair of HBO hebt gedaan wil nog niet eens zeggen dat je een enorme intelligentie en verstand/ cq dat politiek je een flikker boeit. Bij het politieke eieren eten kies je vooral omdat vrienden en familie het stemmen of omdat een paar ideeën wel goed klinken.
Klacht: Fuck toch op met je scholing. Een stem is een stem, van wie deze ook komt
Ja eng man, democratie...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Kolovrat het volgende:
Mensen die PVV stemmen moeten per direct alle diploma's inleveren. Ik vind het al een eng idee dat een PVV stemmer bijvoorbeeld de bus bestuurd waar ik in zit, laat staat dat zo'n persoon bij mij een hart operatie zou mogen uitvoeren.
Mensen alleen laten stemmen dmv een intelligentietest behalen is veel beter jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Kolovrat het volgende:
Mensen die PVV stemmen moeten per direct alle diploma's inleveren. Ik vind het al een eng idee dat een PVV stemmer bijvoorbeeld de bus bestuurd waar ik in zit, laat staat dat zo'n persoon bij mij een hart operatie zou mogen uitvoeren.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Volgens mij masturbeerden hippies de afgelopen 40 jaar maar al te graag op de term "linkse elite". Maar ja, nu het aan de rechtse kant gebeurd mag het natuurlijk niet, stel je voor.
Net als het rare fenomeen dat alleen rechtse mensen een onderbuik hebben. Ik heb me altijd afgevraagd hoe linksgeorienteerden het deel tussen hun bekken en torso dan wel noemen
Anders plak je ze allemaal een gele ster op hun borst.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Kolovrat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |