quote:Violence flares again in Tehran
Story Highlights
# "They were waiting for us," one protester says of security forces
# Troops beat demonstrators in Tehran square, sources say
# Many remain too afraid for their safety to speak
# Officials say many foreign nationals arrested in connection with unrest
Mensen van buiten de VS komen niet op CNN om de laatste updates te lezen met betrekking tot het metro-ongeluk in de VS. Toen het nieuws nog vers was stond het wel degelijk op de frontpage maar nu niet meer, en terecht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik helemaal niet.
Maar de mond vól over het project-Iran, talloze berichten hierover en stemmingmakende plaatjes en ze besteden hier op de frontpage van de website 0,0 aandacht aan, als de toonaangevende Amerikaanse nieuwszender. Hoezo objectieve verslaggeving? Het komt even niet zo goed uit zeker? Lekker geloofwaardig weer allemaal daar.
Moeten ze gisteren nog invoeren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef Disana het volgende:
RTL Nieuws:
Nederlandse ambassade in Teheran wil betogers in nood opvangen.
Maar van wat ik had begrepen kan dit toch niet omdat er polite/Basij voor staat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef Disana het volgende:
RTL Nieuws:
Nederlandse ambassade in Teheran wil betogers in nood opvangen.
Wat bedoel je? Dat ze het eerder hadden moeten doen? Misschien was dat al zo, maar is het nu officieel?quote:
Dat werd niet gemeld maar het zou goed kunnen dat je gelijk hebt. Straks ook maar even het NOS Journaal kijken dan (als die het al melden).quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Maar van wat ik had begrepen kan dit toch niet omdat er polite/Basij voor staat?
Hey, correcte constateringen. Hulde.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat jij zo slim en hoogopgeleid was dat je door al die dekselse mainstream media artikelen heen kon kijken en de geopolitieke waarheid erachter kon zien. Nu blijkt dat je zelfs met de beknopte samenvatting van een titel al moeite hebt?![]()
Niet helemaal, want het gaat over CNN USA, en zelfs die rapporteert zich suf over Iran en vindt de binnenlandse gebeurtenissen, van betekenis, die hier notabene het nieuws halen, kennelijk zeer oninteressant. Strekking is dat dit naar dubieus populisme riekt, die louter naar de belangen van de bankrekeningen van een klein aantal machtige, internationaal opererende heren ingezet wordt.quote:Dat dus.
Dacht dat dat ook een uitdrukking was in het nederlands. Ik bedoel het meer als in "zo snel mogeljk invoeren".quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat ze het eerder hadden moeten doen? Misschien was dat al zo, maar is het nu officieel?
Er was al een ambassade die dat deed maar ik ben kwijt welke het was.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Dacht dat dat ook een uitdrukking was in het nederlands. Ik bedoel het meer als in "zo snel mogeljk invoeren".
Er waren op een gegeven moment wel wat twitter berichten over Europese Ambassades die gewonden zouden opvangen maar voor zover ik weet onbevestigd en in ieder geval niet officieel.
Nederland zou wat mij betreft absoluut gewonden moeten opvangen (voor zover mogelijk). Prima.. Desnoods laat je je ambassadeur maar uitzetten als het zover mocht komen, in ieder geval maak je een statement en doe je ook nog eens concreet iets goeds.
Back on topic svp en lazer toch eens op met je paranoia.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef Chooselife het volgende:
Niet helemaal, want het gaat over CNN USA, en zelfs die rapporteert zich suf over Iran en vindt de binnenlandse gebeurtenissen, van betekenis, die hier notabene het nieuws halen, kennelijk zeer oninteressant. Strekking is dat dit naar dubieus populisme riekt, die louter naar de belangen van de bankrekeningen van een klein aantal machtige, internationaal opererende heren ingezet wordt.
Swetsenegger; om aan te geven wat een populistisch nepmedium dat hele CNN is. Zeer onbetrouwbaar om als bron of referentie aan te halen. De Privé, Party en Weekend onder de zelfbenoemde nieuwszenders.
Nederlands maar Vietnamees/Chinese vrouw, Canadese werkgever, Amerikaanse collega's, etc.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was al een ambassade die dat deed maar ik ben kwijt welke het was.
Uitdrukking in het Nederlands? Ben je van buitenlandse afkomst?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef .txt het volgende:
Ik krijg zin om vannacht het dak op te gaan en Allahu Akbar te schreeuwen.
Oh, dat is behoorlijk internationaalquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:05 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Nederlands maar Vietnamees/Chinese vrouw, Canadese werkgever, Amerikaanse collega's, etc.
:p
30 jaar geleden deden ze dr ook maanden over. Het is nog niet uitgespeeld hoor, maar het kan wel eens heel lang gaan duren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:09 schreef Monidique het volgende:
Lijkt me gedane zaak, een militaire dictatuur heeft de macht overgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |