Die daar miljoenen voor krijgt en dat op advies van Taz doet. Tenminste nog enige uitleg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:42 schreef kidkash19 het volgende:
:d niet super vriendelijk als tag team in de WWE...nee gelukkig was Joe happy go lucky met de MEM vlak voor zn turn
Wat de hele storyline voorbij gaat waar het echt mee begonnen is en ik zou iemand die mn eigen mensen 1 voor 1 blesseert niet zo snel opnemen in mn groep maar goed dat ben ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die daar miljoenen voor krijgt en dat op advies van Taz doet. Tenminste nog enige uitleg.
Joe heeft niemand geblesseerd. Alleen maar 1/2 weken weg, wat afgesproken was. Toen zat Joe al bij MEM maar wist niemand het.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Wat de hele storyline voorbij gaat waar het echt mee begonnen is en ik zou iemand die mn eigen mensen 1 voor 1 blesseert niet zo snel opnemen in mn groep maar goed dat ben ik.
Bij zo'n tag team (die meestal maar tijdelijk is) gaat er vaak een geruime tijd overheen dus daar kan je ook denken dat ze het bijgepraat hebben in die tijd aangezien in voetbalelftallen ook mensen zitten die elkaar niet mogen maar onder het mom van professionaliteit wel met elkaar werken, maar goed het gebeurt alleen in de WWE, hail TNA
de MEM begint wel NWO-achtige vormen aan te nemen volgens mij, zit Morgan er nu ook of niet? Taz wel of is ie alleen bij Joe, beide zijn een beetje vreemde eend in de bijt bij de MEM vind ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij persoonlijk komt dat doordat WWE laatste tijd tegenvalt en ik door UFC 2009 gehyped ben voor MMAquote:
De gast heeft wel een fanbase op youtube, jezusquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:53 schreef kidkash19 het volgende:
hmmm stil hier...
call me crazy maar Washington doet me denken aan The Rock qua look dan, de rest nog niet echt
Looks wel, rest zeker niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:53 schreef kidkash19 het volgende:
hmmm stil hier...
call me crazy maar Washington doet me denken aan The Rock qua look dan, de rest nog niet echt
die gast heeft charisma en hij lijkt op the rock.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De gast heeft wel een fanbase op youtube, jezus
Ik vind er vooralsnog niks aan, kan wel misschien nog komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Charisma? Ik zie het niet.. ik vind het een vervelend mannetje die vaker niet dan wel grappig overkomt..
On another note:
Former WWE superstar hints at TNAsnap niet waarom maar zet het wel in een spoiler maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:05 schreef muay-toy het volgende:
[..]
snap niet waarom maar zet het wel in een spoiler maar...Ben ik met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het ff in spoiler gezet omdat het ook weleens leuk is om verrasst te worden door een debuut i.p.v. het al 2maanden van te voren te weten
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me likes
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ze moeten imo wel gaan oppassen dat Punk geen verkeerd soort heel wordt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef The_Crippler het volgende:
Smackdown = CM PUNK!!
Wat is dat een geweldige gast.
maar ik kijk verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOC
Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze ppv. Geen hele goede matches, maar voor sommige wel belangrijke."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |