De LAPG blijft bestaan hoor, alleen word er nu geen reclame meer voor gemaakt als het goed is...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:18 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben al lang blij dat die Laagste actieprijsgarantie-actie voorbij is.
Ik weet niet of het zo heet hoor. Maar je krijgt standaard meer betaald dan een vakkenvuller. Medewerkers van bijvoorbeeld brood en deli krijgen diezelfde 'bonus' ook. Ik heb diverse collega's van een jaar jonger die meer verdienen dan ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef monsterd. het volgende:
Wat ik trouwens las in het andere topic is dat cassieres tegenwoordig klantenbonus krijgen ofzo? Wtf?
Niet dat ik weet hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:48 schreef monsterd. het volgende:
Welke bonus dan? Ik sta zelf namelijk op deli/bakkerij.. Wat ik wel weet is dat kassa & verkoop kunnen doorstromen naar verkoper B, maar er zijn toch geen bonussen verder of is het nieuw?
Heb er zelf ook niks over gehoord..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:10 schreef Rikketik het volgende:
Geen idee hoe die bonus heet, als hij überhaupt al een naam heeft, maar hij is er wel. Vergelijk je uurloon maar eens met iemand van verkoopklaar, daar zit een duidelijk verschil in.
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:57 schreef Rikketik het volgende:
LAPG bestaat nog, maar ik kan zowel in de folder als op de site niets meer vinden over het terugkrijgen van de aankoopprijs.
Kortom het gaat gewoon om verkoper A of B? Want dan slaat de bonusverhaal dus nergens opquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:04 schreef Nouwk het volgende:
Klinkt een beetje vreemd allemaal hoor, die klantenbonus. Ik verdiende voor de loonsverhoging als 18jarige caissiere B 5.17 (zonder 1 gehele functiejaar, anders is het iets meer) en nu 5.35 met loonsverhoging. Als 17jarige caissiere A verdiende ik 3.87 (dus ook zonder die 3,5 procent loonsverhoging van laatst) en als 18 jarige caissiere A verdiende ik iets van 4.40 oid.
Vraag het eens na. Ben toch wel benieuwd. Maar aangezien ik zelf verkoper B ben en zelf ook op kassa heb gezeten eerst lijkt het me sterk dat ze ineens andere regels voor een afdeling hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:29 schreef Rikketik het volgende:
Hm, weird dan. Een paar collega's van me zijn geen verkoper B, maar verdienen wel meer dan ik. Mij is verteld dat het iets met klanten te maken had, maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |