Yepquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:23 schreef De_Hertog het volgende:
XS4all?
Nee, de rivier waar het om gaat komt uiteindelijk (via nog een andere rivier) wel in de Taag terecht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan de Taag?
Dan is het waarschijnlijk een dermate miezerig kutstroompje dat ik me er niet voor hoef te schamen dat ik dat niet weetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, de rivier waar het om gaat komt uiteindelijk (via nog een andere rivier) wel in de Taag terecht.
Het is net zo iets als de Spree in Berlijn, vrij klein maar (als het goed is dan) toch bekend vanwege de ligging. En die wisten jullie ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk een dermate miezerig kutstroompje dat ik me er niet voor hoef te schamen dat ik dat niet weet
De Spree had ik ook wel geweten jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is net zo iets als de Spree in Berlijn, vrij klein maar (als het goed is dan) toch bekend vanwege de ligging. En die wisten jullie ook
..dan zoek je vast niet goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, zelfs opzoeken maakt me niet wijzerIk wacht wel ff
Staat gewoon op wikipedia hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, zelfs opzoeken maakt me niet wijzerIk wacht wel ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |