quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef trancethrust het volgende:
Ik sluit me hiermee aan: geen xD smileys op fok!
Ik denk wel eens aan dat smiley als ik aan het schijten ben, en dan zie ik ze ook zegmaar in de tegels.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het lijkt nogal op een smiley die problemen heeft met schijten.
Ik wist dat ook nooit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef sander-3 het volgende:
Ik begreep al nooit wat men daarmee bedoelde. Maar het blijkt dus een smiley te moeten voorstellen..
Waarschijnlijk de ik-heb-een-vuurpijl-in-m'n-ogen-gehad smilie.quote:En welke emotie drukt die emoticon precies uit?
Dan is het bij voorbaat al een kutsmiley dusquote:
Jij bent gewoon geen baasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan is het bij voorbaat al een kutsmiley dus
Gelukkig niet. Alleen de allergrootste kneuzen gebruiken de term baas.quote:
De smilie is zo bekend dat het gewoon in promotie strategieën word gebruiktquote:
Al haal je hier dequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef Cryothic het volgende:
Kunnen we niet gewoon het forum van alle smiles ontdoen? en gewoon terug gaan naar de essentie van de berichten?
en als we dan toch bezig zijn, gewoon meteen alle avatars de deur uit, en tja, waarom dan niet alle andere afbeeldingen?
Bazen.quote:
Je kunt altijd de text-only lay-out gebruiken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef Cryothic het volgende:
Kunnen we niet gewoon het forum van alle smiles ontdoen? en gewoon terug gaan naar de essentie van de berichten?
en als we dan toch bezig zijn, gewoon meteen alle avatars de deur uit, en tja, waarom dan niet alle andere afbeeldingen?
KLB zou ik sowieso eens flink aanpakken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Al haal je hier desmilie weg, blijft er weinig van KLB over
KLB staat boven fok dus dat kan niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:38 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
KLB zou ik sowieso eens flink aanpakken.
Ga jij die smurf nou maar aanbidden xDquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
KLB staat boven fok dus dat kan niet.
Mensen die xD op fok willen invoeren moeten verdrinken.
ik ook xDquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:44 schreef Desunoto het volgende:
Bij XD denk ik aan South Park.
smurfquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ga jij die smurf nou maar aanbidden xD
Tip, zet de layout op text-onlyquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef Cryothic het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:07 schreef Max-Westerman het volgende:
dx ball
Dat was lang wachtenquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef BrokenBond het volgende:
grappig dat XD nu door (bijna) iedereen (op hyves) geaccepteerd wordt terwijl het eerst alleen door de ''gamenerds'' gebruikt werd. Het betekende ''ROFLMAO'', vooral gebruikt bij games.
quote:
Voordat XD door de gamenerds gebruikt werd, was het al oud nieuws bij de japan anime nerds. XDquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef BrokenBond het volgende:
grappig dat XD nu door (bijna) iedereen (op hyves) geaccepteerd wordt terwijl het eerst alleen door de ''gamenerds'' gebruikt werd. Het betekende ''ROFLMAO'', vooral gebruikt bij games.
Nu is de orginele betekenis weg door al die mooiboys en sletjes die het gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |