FOK!forum / Klaagbaak / Wat een klote bank is die ING!!!
dankodinsdag 23 juni 2009 @ 15:55
Wat een klote zooi!!!

Enige tijd geleden zijn mijn vriendin en ik weer opnieuw gaan zoeken naar een huisje. Om de financiën wat makkelijker te laten verlopen hebben we op 4 april een gezamenlijke rekening aangevraagd bij de ING. Dit is aangevraagd vanaf het ouderlijk adres van mijn vriendin omdat we uiteraard nog geen nieuwe woning (en dus ook geen adres) hadden.

Enkele dagen later kregen we een woning toegewezen dus dat was goed nieuws! Inmiddels hadden we ook het openingscontract binnen van die rekening. Nou snel, ingevuld en opgestuurd. Enkele dagen later kregen een pin-pas opgestuurd en konden we de pincode en login-gegevens voor internetbankieren afhalen op een ING kantoor.

Die gegevens dus snel maar opgehaald. Mijn vriendin kreeg een pincode van iemand anders dus haar pas werd direct geblokkeerd. Maar een nieuwe aangevraagd..

Na twee weken kregen we het openingscontract terug. Er klopte iets niet. Maar niemand kon me vertellen wat er niet klote. Het enige wat ze konden doen was een nieuw openingscontract toesturen, vooruit dan maar. Weer alles ingevuld en opgestuurd. Ook die kwam terug.. Het hele verhaal nog een keer opgestuurd en weer niks... Pisneidig heb ik toen contact opgenomen met de klantenservice, daar wiste ze me (pas na 40 minuten bellen!!) te vertellen dat de adres gegevens niet klopte.. Van mij was namelijk mijn ouderlijk adres bekend terwijl ik (op aanraden van een ING kantoor) het nieuwe woonadres invulden. Mijn vriendin had daar nog helemaal geen rekening en vulde ook het nieuwe woonadres is terwijl de rekening was aangevraagd vanaf haar ouderlijk adres. Nou goed, kan me voorstellen dat het dan mis loopt. Alleen dat het zo lang moet duren voordat iemand daar achter komt?

Dus... Het nieuwe (alweer) openingscontract dus maar 4x gekopieerd en ingevuld volgens alle mogelijke mogelijkheden. Alles in een envelop en weer opgestuurd. Wat denk je.. Komt vandaag weer terug!

Als het aan mijn vriendin lag waren we al lang naar een andere Bank over gestapt. Ik heb nooit problemen gehad met de Postbank, maar sinds die bij de ING hoort begin ik daar toch anders over te denken. Maar nou komt punt2, we hebben op goed vertrouwen meteen 400 euro op die rekening gezet zodat diverse instanties (gas, water, licht, verzekering e.d.) daar ook geld van af konden halen. Dit geld staat er nu ook op maar kan er pas afgehaald worden als de rekening geactiveerd wordt. Die rekening wordt pas geactiveerd als het openingscontract compleet is

Dus ik wordt hier stront chagereining van!!!. Dalijk na m'n werk ga ik direct naar zo'n ING kantoor toe om daar zo'n medewerken over te balie heen te sleuren!! Wil mijn geld terug zodat we een degelijk naar een degelijke bank kunnen gaan!!

In verband met tijdgebrek ga ik naar een plaatselijk kantoor. Maar wie kan me contactgegevens van de ING vertellen waar die mensen zitten die die openingscontracten openen en activeren? Dan ga ik daar zelf wel heen en doe ik het zelf. Wat een klote zooi!!!

Nu is het dus 23 juni en hebben we nog steeds geen rekening en staat ons geld inmiddels al dik 2 maanden geparkeerd op een ING rekening zonder dat we er iets mee kunnen...
TheDutchguydinsdag 23 juni 2009 @ 15:56
Gooi de ramen in.
wikwakka2dinsdag 23 juni 2009 @ 15:59
Zet het ING hoofdkantoor in de fik.
deroodinsdag 23 juni 2009 @ 15:59
ING Postbank
Senecadinsdag 23 juni 2009 @ 15:59
Je zou bijna kunnen zeggen dat je last hebt van een kredietcrisis
dankodinsdag 23 juni 2009 @ 16:00
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:59 schreef Seneca het volgende:
Je zou bijna kunnen zeggen dat je last hebt van een kredietcrisis
gelukkig was dat niet al ons spaargeld . Maar goed ik wil het wel degelijk terug! En met rente! (doet de ING ook al ik rood sta)
Cmonvdinsdag 23 juni 2009 @ 16:01
Altijd langsgaan bij banken en doorvragen, via de post is het altijd een gekanker.

edit, oja: ING
Civiliandinsdag 23 juni 2009 @ 16:03
quote:
Maar nou komt punt2, we hebben op goed vertrouwen meteen 400 euro op die rekening gezet zodat diverse instanties (gas, water, licht, verzekering e.d.) daar ook geld van af konden halen. Dit geld staat er nu ook op maar kan er pas afgehaald worden als de rekening geactiveerd wordt. Die rekening wordt pas geactiveerd als het openingscontract compleet is
Sorry hoor, maar hoe dom ben je dan ook om geld te storten op een rekening die nog niet actief is
Sideshowbobbiedinsdag 23 juni 2009 @ 16:09
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:55 schreef danko het volgende:

Dus ik wordt hier stront chagereining van!!!.
Say what now?
LangeTabbetjedinsdag 23 juni 2009 @ 16:09
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:03 schreef Civilian het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hoe dom ben je dan ook om geld te storten op een rekening die nog niet actief is
True, maar het is raar dat je op een inactieve rekening wel kan storten, maar niet kan opnemen.

Je verwacht toch, dat als je op een rekening kan storten je er ook van kan opnemen.
dankodinsdag 23 juni 2009 @ 16:11
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:00 schreef danko het volgende:

[..]

gelukkig was dat niet al ons spaargeld . Maar goed ik wil het wel degelijk terug! En met rente! (doet de ING ook al ik rood sta)
Was meer een foutje dat bewust.. Mijn vriendin had dat vanaf haar eigen rekening maandelijks ingesteld en dan te binnen 1 maand na de aanvraagdatum. Zo was er meer dan voldoende tijd om die rekening te activeren. Da geld zou op een maandag overschreven worden. Omdat die rekening nog steeds niet actief was heeft mijn vriendin de vrijdag daarvoor die automatisch opdracht geannuleerd. Helaas is dus toch nog doorgegaan.

Dus was niet helemaal de planning om het geld op een nog niet geactiveerde rekening te zetten . Maar dan nog blijft het belachelijk dat je er al wel geld op kan zetten maar niet er af kan halen!
Jenglejackdinsdag 23 juni 2009 @ 16:31
STENIG DIE KANKERHOER !!!!!!!11!
CantFazeMedinsdag 23 juni 2009 @ 16:32
Ik heb mijn ING pasje nog niet... zou toch gratis krijgen??
wisedinsdag 23 juni 2009 @ 16:33
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Say what now?



OT: nooit problemen gehad met ING. Top bank
Deetchdinsdag 23 juni 2009 @ 16:35
ING doet toch alles via de post, net als de postbank? Ga gewoon naar een echte bank en vorder die 400 euro terug.
dankodinsdag 23 juni 2009 @ 16:46
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:35 schreef Deetch het volgende:
ING doet toch alles via de post, net als de postbank? Ga gewoon naar een echte bank en vorder die 400 euro terug.
Hoe gaan we die 400 terug vorderen dan? Ga dadelijk langs het ING kantoor in Best om me geld (proberen) op te halen..
DeRattebaasdinsdag 23 juni 2009 @ 17:46
ING
Def1987dinsdag 23 juni 2009 @ 17:49
Aaaaaaannd its gone
gniffiedinsdag 23 juni 2009 @ 18:01
Jij bent klote TS
Heathen.dinsdag 23 juni 2009 @ 18:05
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:01 schreef gniffie het volgende:
Jij bent klote TS
dankowoensdag 8 juli 2009 @ 17:03
Ruim twee weken terug dus het hele pakketje, samen met een dikke klacht, vanuit het ING kantoor in Best opgestuurd. Nu is het weer niet geaccepteerd .

Waar zitten die ito's die dat briefje open maken en terug sturen? Dan kan ik ze eens vertellen wat hun werk in houd.. De klantenservice gooit de telefoon er gewoon op omdat ik er niet mee akkoord ga dat ze alweer een openingscontract toesturen. Ik wil van de ING af én me geld terug hebben!
CantFazeMewoensdag 8 juli 2009 @ 17:03
Heeft eindelijk pasje sinds gisteren binnen.
Aestivatewoensdag 8 juli 2009 @ 17:04
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:01 schreef gniffie het volgende:
Jij bent klote TS
ING-werknemer alert.
Diaboxwoensdag 8 juli 2009 @ 19:35
Ik probeer al 1 1/2 maand al mijn geld van mijn ING rekening op me rabobank rekening te zetten, lukt gewoon niet, heb al 3x me ID moeten laten kopieren daar en al 2390424 handtekening gezet, krijg steeds na 'n aantal weken smoesjes te horen dat het niet kan, zoals; je hebt je nog niet geïdentificeerd, je handtekening klopt niet, een deel van het papierwerk is niet verzonden en alweereens, je handtekening klopt niet.

GEWOON WTF?
stevenmac26woensdag 8 juli 2009 @ 19:43
zo heb ik dus ook problemen gehad, was verhuisd en had dit netjes met een brief en handtekening door gegeven maar het kon niet verwerkt worden omdat de handtekening niet overeen kwam, ja gek he 1e handtekening was van 10jaar terug ofzo! Daarna hebben ze maar alles geblokkeerd en ben ik nu al 3 maanden bezig om alles goed te krijgen.

overigens zijn de mobiele tan codes wel een uitkomst dus dat is wel weer een pluspuntje
Diaboxwoensdag 8 juli 2009 @ 19:45
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
zo heb ik dus ook problemen gehad, was verhuisd en had dit netjes met een brief en handtekening door gegeven maar het kon niet verwerkt worden omdat de handtekening niet overeen kwam, ja gek he 1e handtekening was van 10jaar terug ofzo! Daarna hebben ze maar alles geblokkeerd en ben ik nu al 3 maanden bezig om alles goed te krijgen.

overigens zijn de mobiele tan codes wel een uitkomst dus dat is wel weer een pluspuntje
Leuke was dat ik me pas identifcieerde toen ik al mijn geld wou overmaken, dus de handtekeningen waren gezet in dezelfde minuut...
dankodonderdag 9 juli 2009 @ 09:56
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
overigens zijn de mobiele tan codes wel een uitkomst dus dat is wel weer een pluspuntje
Dat was ook de reden dat ik bij de ING wilde . Of nou ja, eigenlijk Postbank maar dat is dus ING geworden. Sindsdien is het ook gewoon ellende daar. Ik zoek het niet om met zo'n kastje in te moeten loggen en geld over te maken. Maar goed.
We gaan zaterdag in ieder geval een rekening bij de ABN openen. Is daar dus wel binnen één dag geregeld. Kunnen we in ieder geval het rekening nummer wijzigen bij diverse instanties. Nu krijgen we iedere maand een brief met een acceptgiro omdat ze het geld niet kunnen incasseren .
Pfff, wie weet er waar ik "Mw. drs. I.M. van der Wal" kan vinden? Die staat iedere keer onder die auto-reply mailtjes van de ING waarin staat dat ze binnen 24 uur zouden reageren. Dat is ook nog nooit gebeurd..

Overigens wel grappig: Google: ING Openingscontract
hydrahdonderdag 9 juli 2009 @ 12:13
ING/Postbank, ik heb er nu al een hekel aan.

Zelf ben ik vaste klant bij de ABN-AMRO, ik heb daar mijn betaalrekening, spaarrekening, creditkaart en belegportofeuille en dit bevalt PRIMA.

Nu ik mijn vleugels gespreid heb en het nest verlaten heb bleek het zo te zijn dat mijn ouders voor mij gespaard hadden, voor als extratje, dit werd gespaard op een sneltreinrekning van 1985 toen nog Postbank. Het was een aardig bedrag van 5 cijfers wat ze gespaard hadden voor mij.

Nu wil ik het gaan opnemen/overmaken op mijn eigen ABN rekening, maar dit gaat niet zonder slag of stoot, eerlijk gezegd ben ik daar nu al een maand mee bezig. In eerste instantie waren ze niet eens bekend met deze rekeningvorm maar naar enige uitleg vanuit de grote baas kon ik het toch overmaken duurde 3 dagen, dat was oké en ik lied het overmaken maar na 5 dagen had ik nogsteeds niks.

Eventjes terug, een foutje want het kon helemaal niet overgemaakt worden op die wijze toen maar op een andere manier, dit duurde 10 werkdagen, na 10 dagen nogsteeds niks en ik maar weer terug.

Wat blijkt, nu moet ik OF een rekening nemen bij de ING om het daar heen te stortenen vervolgens naar mijn ABNrekening OF ik moet het gehele bedrag, bijna 40.000, opnemen en naar mijn eigen bank brengen.

Wat voor een klote bank is die ING, ze moeten afgestoten worden door de regering ! De combinatie ING/Postbank is niets meer dan de nageboorte van de kredietcrisis !
Roflpantoffeldonderdag 9 juli 2009 @ 12:18
ABN-Amro.. Doe maar gewoon ING. Nooit problemen mee gehad.
dankodonderdag 9 juli 2009 @ 15:29
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef hydrah het volgende:
OF ik moet het gehele bedrag, bijna 40.000, opnemen en naar mijn eigen bank brengen.
en dat kan natuurlijk ook niet omdat je maar max een bepaald bedrag mag opnemen per dag..
dankodonderdag 9 juli 2009 @ 15:29
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
ABN-Amro.. Doe maar gewoon ING. Nooit problemen mee gehad.
Ik ook niet , tot dat je iets moet regelen..
hydrahdonderdag 9 juli 2009 @ 15:52
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:29 schreef danko het volgende:

[..]

en dat kan natuurlijk ook niet omdat je maar max een bepaald bedrag mag opnemen per dag..
Nee, nog erger, omdat ik de opdracht gegeven heb om het te laten overmaken naar mijn ABNrekening, wat ook nog eens 8 euro kost, zweeft het geld 'ergens' en kan ik het niet opnemen, en er zit inderdaad een maximum op.

DOOD aan de ING !
Kwaliteitdonderdag 9 juli 2009 @ 16:32
TIP: RABOBANK!!!

Als ik binnenkom in de bijvoorbeeld ABN Ambro, dan staan er toch van die chaggerijnige lui!

Als ik de rabobank inloop, dan word je volop verwelkomt! koffie erbij! een net normaal praatje maken, het is er vrolijk en het is net alsof je thuis bent

dus ik zeg: RABOBANK!!! Teminste een bank die je fatsoenlijk helpt!
dankodonderdag 9 juli 2009 @ 20:59
Ze nemen telefonisch contact met me op. Het wordt al iets persoonlijker..
SPOILER
Geachte heer Adamczyk,

Voor het beantwoorden van uw e-mail hebben wij wat meer tijd nodig dan u van ons gewend bent. Wij nemen binnen 5 werkdagen telefonisch contact met u op. Wanneer wij u niet kunnen bereiken ontvangt u een schriftelijke bevestiging met daarin de gegevens van de contactpersoon.

Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice

Mw. drs. I.M. van der Wal
Manager Verkoop en Service

--------------------------------------------------

Gelieve te letten op het volgende:

De informatie die u aantreft in dit elektronisch bericht is prive en vertrouwelijk en alleen bestemd voor de geadresseerde persoon. Mocht u bovenstaand elektronisch bericht ontvangen terwijl dit bericht niet voor u bestemd is, dan wordt u bij deze van het volgende op de hoogte gesteld: elke vorm van vrijgeven, reproductie, distributie en overig gebruik van dit elektronisch bericht is ten strengste verboden. Als u dit bericht ten onrechte heeft ontvangen, wordt u hierbij verzocht om de verzender van dit bericht op de hoogte te stellen door middel van een elektronisch bericht. Verder wordt u verzocht om het betreffende elektronisch bericht uit uw postvak te verwijderen zonder het te kopieren of te verspreiden.

Alle berichten en de daarbij meegestuurde documenten of andere vormen van bestanden worden onderzocht op virussen. Dit geldt NIET voor de bijgevoegde bestanden die door middel van een wachtwoord beveiligd zijn, deze worden niet op virussen onderzocht door het ING mail domein. Onderzoek bestanden altijd op virussen voor ze te openen.

TRACKING NUMBER: A00006083302

-----Original Message-----
Sent: 08 Jul 09 16:54:13
To: <oudibn@vraag.ing.nl>
Cc:
Subject: Klacht Betaalrekening_Betaalrekening

Vraag : We hebben het openingscontract nu inmiddels al voor de 13de keer (dat is geen onzin!) opgestuurd en terug ontvangen omdat het niet zou kloppen. Jullie weten nog steeds niet waar het aan ligt dus wij weten ook niet wat we anders zouden moeten doen. Twee weken terug is het hele pakket zelfs vergezeld met een klacht en handleiding vanuit het ING kantoor in Best opgestuurd naar jullie. Die is weer terug gekomen..

Ik heb inmiddels de consumentenbond ingeschakeld omdat ik het spuugzat wordt dat die verdomde rekening nu nog niet is geactiveerd. Morgen neem ik tevens contact op met de rechtsbijstand om er werk van te maken.

Wie (naam/afdeling/lokatie) moet ik aan z'n jas trekken om dit in orde te maken? De postafdeling werkt bij jullie schijnbaar niet en een ING kantoor kan me ook niet helpen omdat ze me weer doorverwijzen naar jullie.

We willen van de ING af en ons eigen geld terug hebben!
-----------------------------------------------------------------
ATTENTION:
The information in this electronic mail message is private and confidential, and only intended for the addressee. Should you receive this message by mistake, you are hereby notified that any disclosure, reproduction, distribution or use of this message is strictly prohibited. Please inform the sender by reply transmission and delete the message without copying or opening it.

Messages and attachments are scanned for all viruses known.
If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses by the ING mail domain.
Always scan attachments before opening them.
-----------------------------------------------------------------
Rabo of ABN, maakt me eigenlijk niet eens zo veel uit. Als het maar goed wordt geregeld.
banaantjeEEdonderdag 9 juli 2009 @ 22:19
Klacht #300.000
CantFazeMedonderdag 9 juli 2009 @ 22:21
Ik heb net seks gehad met mijn bankpasje. Eindelijk chipknip en bankpas in één!
dankovrijdag 10 juli 2009 @ 00:01
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb net seks gehad met mijn bankpasje. Eindelijk chipknip en bankpas in één!
die van mij weigert gewoon dienst, het zou verboden moeten worden
De_Dashvrijdag 10 juli 2009 @ 00:54
Monsieur Danko: Tip, je kan het snelst bij je geld als je de rekening opzegd. Gewoon opheffings formulier invullen voor de nieuwe rekening en laten overstorten naar je andere nummer en je hebt het geld binnen 10 werkdagen op je rekening. Je hoeft daarvoor het openingscontract niet 'verwerkt' te hebben op je rekening. Met het openingscontract: Inleveren op een nieuw/verbouwd ingkantoor(bel klantenservice om te vragen waar die het dichtbij voor jou is.)vervolgens op kantoor de bijbehorende stempels laten zetten en je chick moet ook ff mee om haar id te laten kopiëren.

Tip 1 als je er echt kk zat van bent
tip 2 als je het nog 1 keer wil proberen
dankovrijdag 10 juli 2009 @ 10:32
thnx De_Dash!!! Misschien wel even wachten tot het overschot van Gas+Licht is terug betaald..? We zijn onlangs ook weer overgestapt naar een andere energieleverancier waardoor de eerste leverancier het bedrag wat we te veel hebben betaald terug stort, en wel naar die nieuwe gezamenlijke rekening .
Zal ze even mailen dat ze het rekeningnummer daarvoor moeten wijzigen. Als dat is geregeld zeg ik de rekening gewoon op .
hydrahvrijdag 10 juli 2009 @ 10:46
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:54 schreef De_Dash het volgende:
Monsieur Danko: Tip, je kan het snelst bij je geld als je de rekening opzegd. Gewoon opheffings formulier invullen voor de nieuwe rekening en laten overstorten naar je andere nummer en je hebt het geld binnen 10 werkdagen op je rekening. Je hoeft daarvoor het openingscontract niet 'verwerkt' te hebben op je rekening. Met het openingscontract: Inleveren op een nieuw/verbouwd ingkantoor(bel klantenservice om te vragen waar die het dichtbij voor jou is.)vervolgens op kantoor de bijbehorende stempels laten zetten en je chick moet ook ff mee om haar id te laten kopiëren.

Tip 1 als je er echt kk zat van bent
tip 2 als je het nog 1 keer wil proberen
Die 10dagen zijn een leugen ik wacht al 13dagen en ze weten mij alleen te melden dat het 'ergens' zweefd, ja rentetrekkend op een INGrekening van hen.

ABNamro voor altijd, jammer dat zij een verbintenis hebben met Ajax.
dankovrijdag 10 juli 2009 @ 11:35
Da is ook wat.. Bel ik om de rekening op te zeggen wordt ik meteen vanuit alle kanten geholpen om het toch nog in orde te maken.. Bang dat ze weer een klant kwijt raken ofzo? We hebben nu in ieder geval de eerste 6 maanden gratis. Dus ik geef het nog maar een poging om het in orde te maken...
CantFazeMevrijdag 10 juli 2009 @ 11:43
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef danko het volgende:

[..]

die van mij weigert gewoon dienst, het zou verboden moeten worden
Ik heb mijn pasje nog niet gebruikt. Maar ga ervan uit dat hij het doet.
Diederik_Duckvrijdag 10 juli 2009 @ 11:45
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:55 schreef danko het volgende:
Wat een klote zooi!!!

Enige tijd geleden zijn mijn vriendin en ik weer opnieuw gaan zoeken naar een huisje. Om de financiën wat makkelijker te laten verlopen hebben we op 4 april een gezamenlijke rekening aangevraagd bij de ING. Dit is aangevraagd vanaf het ouderlijk adres van mijn vriendin omdat we uiteraard nog geen nieuwe woning (en dus ook geen adres) hadden.

Enkele dagen later kregen we een woning toegewezen dus dat was goed nieuws! Inmiddels hadden we ook het openingscontract binnen van die rekening. Nou snel, ingevuld en opgestuurd. Enkele dagen later kregen een pin-pas opgestuurd en konden we de pincode en login-gegevens voor internetbankieren afhalen op een ING kantoor.

Die gegevens dus snel maar opgehaald. Mijn vriendin kreeg een pincode van iemand anders dus haar pas werd direct geblokkeerd. Maar een nieuwe aangevraagd..

Na twee weken kregen we het openingscontract terug. Er klopte iets niet. Maar niemand kon me vertellen wat er niet klote. Het enige wat ze konden doen was een nieuw openingscontract toesturen, vooruit dan maar. Weer alles ingevuld en opgestuurd. Ook die kwam terug.. Het hele verhaal nog een keer opgestuurd en weer niks... Pisneidig heb ik toen contact opgenomen met de klantenservice, daar wiste ze me (pas na 40 minuten bellen!!) te vertellen dat de adres gegevens niet klopte.. Van mij was namelijk mijn ouderlijk adres bekend terwijl ik (op aanraden van een ING kantoor) het nieuwe woonadres invulden. Mijn vriendin had daar nog helemaal geen rekening en vulde ook het nieuwe woonadres is terwijl de rekening was aangevraagd vanaf haar ouderlijk adres. Nou goed, kan me voorstellen dat het dan mis loopt. Alleen dat het zo lang moet duren voordat iemand daar achter komt?

Dus... Het nieuwe (alweer) openingscontract dus maar 4x gekopieerd en ingevuld volgens alle mogelijke mogelijkheden. Alles in een envelop en weer opgestuurd. Wat denk je.. Komt vandaag weer terug!

Als het aan mijn vriendin lag waren we al lang naar een andere Bank over gestapt. Ik heb nooit problemen gehad met de Postbank, maar sinds die bij de ING hoort begin ik daar toch anders over te denken. Maar nou komt punt2, we hebben op goed vertrouwen meteen 400 euro op die rekening gezet zodat diverse instanties (gas, water, licht, verzekering e.d.) daar ook geld van af konden halen. Dit geld staat er nu ook op maar kan er pas afgehaald worden als de rekening geactiveerd wordt. Die rekening wordt pas geactiveerd als het openingscontract compleet is

Dus ik wordt hier stront chagereining van!!!. Dalijk na m'n werk ga ik direct naar zo'n ING kantoor toe om daar zo'n medewerken over te balie heen te sleuren!! Wil mijn geld terug zodat we een degelijk naar een degelijke bank kunnen gaan!!

In verband met tijdgebrek ga ik naar een plaatselijk kantoor. Maar wie kan me contactgegevens van de ING vertellen waar die mensen zitten die die openingscontracten openen en activeren? Dan ga ik daar zelf wel heen en doe ik het zelf. Wat een klote zooi!!!

Nu is het dus 23 juni en hebben we nog steeds geen rekening en staat ons geld inmiddels al dik 2 maanden geparkeerd op een ING rekening zonder dat we er iets mee kunnen...
Ik denk dat je teveel spelfouten in je correspondentie maakt. De ING kan dat duidelijk niet handelen.
dankovrijdag 10 juli 2009 @ 11:46
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:43 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik heb mijn pasje nog niet gebruikt. Maar ga ervan uit dat hij het doet.
Ik heb mijn vriendin ook nog niet gebruikt. Maar ik ga ervan uit dat ze het doet.
CantFazeMevrijdag 10 juli 2009 @ 11:46
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:46 schreef danko het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriendin ook nog niet gebruikt. Maar ik ga ervan uit dat ze het doet.
Jarzworkvrijdag 10 juli 2009 @ 11:52
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef Cmonv het volgende:
Altijd langsgaan bij banken en doorvragen, via de post is het altijd een gekanker.

edit, oja: ING
dit, en Rabobank
Diaboxwoensdag 29 juli 2009 @ 20:40
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Diabox het volgende:
Ik probeer al 1 1/2 maand al mijn geld van mijn ING rekening op me rabobank rekening te zetten, lukt gewoon niet, heb al 3x me ID moeten laten kopieren daar en al 2390424 handtekening gezet, krijg steeds na 'n aantal weken smoesjes te horen dat het niet kan, zoals; je hebt je nog niet geïdentificeerd, je handtekening klopt niet, een deel van het papierwerk is niet verzonden en alweereens, je handtekening klopt niet.

GEWOON WTF?
Even een update:

Ben maar weer eens langs gegaan want mijn geld stond nog steeds niet op mijn rekening (bij de rabobank ). Bleek dat het hoofdkantoor zogenaamd helemaal niks heeft ontvangen, in cash opnemen kon niet want het was een gesloten rekening. Moest nu dus opnieuw het zelfde papierwerk invullen etc. en weer hopen dat mijn geld OOIT ES terecht komt waar ik wil dat het komt. Voor mij never nooit meer ING, kut bank.
ToMMyGuN_74woensdag 29 juli 2009 @ 20:43
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 17:49 schreef Def1987 het volgende:
Aaaaaaannd its gone


OT: Eerlijk gezegd nog nooit problemen gehad met de ING
Diaboxwoensdag 29 juli 2009 @ 20:45
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:43 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

OT: Eerlijk gezegd nog nooit problemen gehad met de ING
Waarschijnlijk omdat jij er nooit meer mee hebt gedaan dan pinnen en geld op je rekening storten.
dankovrijdag 31 juli 2009 @ 15:50
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef Diabox het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat jij er nooit meer mee hebt gedaan dan pinnen en geld op je rekening storten.
Ik heb ook nooit problemen gehad, tot ik inderdaad wat meer ging doen dan alleen pinnen en storten .

Ach ja, de rekening is nu wel geactiveerd. Geen zin om weer naar een andere bank te gaan. Zolang het werkt (en ik niets hoef te wijzigen) zit ik daar goed .
KreKkeRvrijdag 31 juli 2009 @ 16:22
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:50 schreef danko het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit problemen gehad, tot ik inderdaad wat meer ging doen dan alleen pinnen en storten .

Ach ja, de rekening is nu wel geactiveerd. Geen zin om weer naar een andere bank te gaan. Zolang het werkt (en ik niets hoef te wijzigen) zit ik daar goed .
Wat ben jij vergevingsgezind
BobbyBvrijdag 31 juli 2009 @ 16:51
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik denk dat je teveel spelfouten in je correspondentie maakt. De ING kan dat duidelijk niet handelen.
Raugzaterdag 1 augustus 2009 @ 12:06
ING..

Zolang je alleen een normale betaalrekening bij ze hebt is er niks aan de hand. Maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je zakelijke dingen niet wilt regelen met de ING. Ook je hypotheek kan je beter ergens anders onderbrengen. Ben nu al drie weken aan het bellen met ze omdat ze zich wederom niet aan hun woord houden en iedereen die ik spreek het op iemand anders afschuift. Als dit geregeld is breng ik alles wat ik nu daar heb lopen onder bij een andere bank.