Kwam meer door jou naam he, meestal zijn je bronnen wel okequote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij zou reageren. Flapdrol.
Vast al gepost?quote:De komende weken zijn de trainingen van Ajax 1 op de Toekomst alleen toegankelijk voor publiek op dinsdagochtend.
Houd Ajax.nl in de gaten voor informatie over de trainingen en trainingsverslagen.
www.dutruthaboutsucker.be ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:56 schreef koningdavid het volgende:
Wat was ook alweer die Belgische sport site die we helemaal volspamden met fake berichten?
Welke top?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:14 schreef MaxC het volgende:
Weet niet of Honda al klaaris voor de top
Dat mag hij bewijzen als Aisatti geblesseerd isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:14 schreef MaxC het volgende:
Weet niet of Honda al klaaris voor de top
Als je zo ver in de CL komt, haal je er iets van 7mln uit?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
455.000 euro uit de UEFA Cup getrokken trouwens.
Een mooie fooiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
half jaar snoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk wel meer , ik geloof dat PSV iets van 20 miljoen over hebben gehouden aan hun avontuur in de CLquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als je zo ver in de CL komt, haal je er iets van 7mln uit?
Er was toen een overzicht van Sportweek en daar stond dat Sno veel verdiende.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:21 schreef Urquhart het volgende:
Sno was volgens mij serieus een van de grootverdieners bij Ajax.
Pas voor de 600ste keer. Bij dat bericht op internet zit ook een half jaar salaris van Celtic bij. Dus Sno verdiend niet zo veel bij Ajax.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:21 schreef Urquhart het volgende:
Sno was volgens mij serieus een van de grootverdieners bij Ajax.
Ok, maar dan nog is elke euro te veel voor deze manquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas voor de 600ste keer. Bij dat bericht op internet zit ook een half jaar salaris van Celtic bij. Dus Sno verdiend niet zo veel bij Ajax.
En toch las ik iets een paar topics terug dat Ajax zonder Sno in de basis meer verloor dan met Sno?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog is elke euro te veel voor deze man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelaat?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:22 schreef Nashje het volgende:
Vanavond Servie U21 tegen Zweden U21. 2 potentiele aankopen tegen elkaar. Obradovic en Berg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |