Je zou journalist moeten worden, je zou een goede zijn!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Nashje het volgende:
Toch geen gezeik dus.
[..]
Ben er wel blij mee. Goede aankoop.
Weer geen kampioen dus.quote:
Aldus onze Japanse aankoop.quote:Hoax-recept: 1) Maak een twitter acount aan 2) Stuur wat vage tweets de wereld in 3) Wacht rustig het sneeuwbaleffect af Hahahahahah, HOAX!
quote:keisukehonda
1. Hoax-recept: 1) Maak een twitter acount aan 2) Stuur wat vage tweets de wereld in 3) Wacht rustig het sneeuwbaleffect af Hahahahahah, HOAX!1 minuut ago from web
Flink gay.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aldus onze Japanse aankoop.
Ik heb er niks mee te maken. Zag het op Showtime staan.
Nee natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kom op zeg, er was toch niemand ZO dom om hier in te trappen?.
Twitter was sowieso al een betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bij spitsnieuws heeft iemand een kutdag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:12 schreef versteegrob het volgende:
Hoppa! De eerste
Ik wist gewoon dat jij zou reageren. Flapdrolquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:12 schreef versteegrob het volgende:
Hoppa! De eerste
Dank je! Gister ging het me ook al redelijk goed af met dat Urby linksback bericht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:13 schreef BC88 het volgende:
[..]
Je zou journalist moeten worden, je zou een goede zijn!
Ontslagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij spitsnieuws heeft iemand een kutdag.
God van jou geloof ik sowieso nooit meer ietsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij zou reageren. Flapdrol.
Kwam meer door jou naam he, meestal zijn je bronnen wel okequote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij zou reageren. Flapdrol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |