Sno speelde goed en kon er maar weinig aan doen. Gewoon duel om de bal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef s0k het volgende:
Wat een pummel die Sno. Of moeten we dit zien als inzet van zijn kant? Zou ook een eerste keer zijn.
Zucht. Wat heeft het één met het ander te maken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:57 schreef sammeh het volgende:
Tyft auf met je EliaHaal nou eens gewoon een keer een verdediger.
Hoe was Jol op de training? Qua uitstraling enzo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sno speelde goed en kon er maar weinig aan doen. Gewoon duel om de bal.
Eens. Het moet toch mogelijk zijn om zelf een nieuwe Stefan Petterson (quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:12 schreef duguid het volgende:
Berg, Elia, Honda. Is allemaal leuk, maar je betaalt altijd de hoofdprijs voor die gasten. Is dat scouten nou zo moeilijk? Als je ziet waar mensen mee komen op allerlei fora, wat je aan talent kunt vinden met slechts een middagje rondkijken op YouTube, waarom betalen wij dan altijd de hoofdprijs aan notabene concurrenten?
Tijdens de partij liep hij in de middencirkel. Af en toe wat aanwijzingen geven. Als hij wat roept, is hij wel aanwezig. Verder waren Lindeman en Wormhoudt vooral bezig met oefeningen enzo. Pas- en trapvormen zijn nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe was Jol op de training? Qua uitstraling enzo?
een middenvelder van 1 meter 75quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
SkySports.
http://en.wikipedia.org/wiki/Per_Ciljan_Skjelbred
Bueno. Verder nog iets opgevallen aan spelers oid? Of hoe de sfeer is?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tijdens de partij liep hij in de middencirkel. Af en toe wat aanwijzingen geven. Als hij wat roept, is hij wel aanwezig. Verder waren Lindeman en Wormhoudt vooral bezig met oefeningen enzo. Pas- en trapvormen zijn nog niet gedaan.
Je moet iemand hebben die er nu staat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:12 schreef duguid het volgende:
Berg, Elia, Honda. Is allemaal leuk, maar je betaalt altijd de hoofdprijs voor die gasten. Is dat scouten nou zo moeilijk? Als je ziet waar mensen mee komen op allerlei fora, wat je aan talent kunt vinden met slechts een middagje rondkijken op YouTube, waarom betalen wij dan altijd de hoofdprijs aan notabene concurrenten?
Dat Sno dus wel aardig speelde en dat Gabri het zwaar had met de oefeningen. Die stond flink te puffen en werd even later gedold door Martina.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bueno. Verder nog iets opgevallen aan spelers oid? Of hoe de sfeer is?
Ik maak me toch zorgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:59 schreef sjimz het volgende:
En weer een kleurloze pot van Sulejmani.
Ik hoop echt dat Jol in hem het beste naar boven kan halen.
Hij zal toch niet de nieuwe Kinkladze worden he?!quote:
Is hij nog steeds zo zwaar trouwens? Of heeft ie inmiddels wel een afgetraind lichaam? Heb 'm na de laatste competitiewedstrijd niet meer gezien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij zal toch niet de nieuwe Kinkladze worden he?!
Ik zag weinig verschil.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is hij nog steeds zo zwaar trouwens? Of heeft ie inmiddels wel een afgetraind lichaam? Heb 'm na de laatste competitiewedstrijd niet meer gezien.
Lijkt mij ook ja. De crisis treft ook het eetgedrag van Miralem zo te zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch wel beter dan eerst?
Er zijn flink wat kilootjes af iigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Schijn kan bedriegenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |