abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3835417
hoe was jullie 1e keer tongen jah het is niet wat jullie denken,

de mijne wqs fijn, in het begin eng maar later prettig, ik kreeg gelukkig niet in een keer die zeemleren lap in men huig gestouwd.

maja hoe was dus jullie 1 keer dat jullie tongde.

Ben Benieuwd

*iets met rechterhand*
  maandag 15 april 2002 @ 09:48:33 #2
19706 BitchyLady
nu ook in fotoboek!!
pi_3835454
anders dan voorgesteld...kdacht altijd dat je hele bek meteen vol tong zat....maar een tong is niet zow dik er is zelfs plek om met elkaars tong te spelen!!!

viel dus wel tegen...het was voor mijn vriendin der deur omdat ik bij der sliep en toen kreeg zij ruzie met der ouders... ik als een zombie voor me uitstaren...kheb gezoend...kheb gezoend...

hihi..die goeie oude tijd!!!

Never trust second thoughts. Next thing you know there'll be a third and a fourth...you'll be thinking forever.
  maandag 15 april 2002 @ 09:51:21 #3
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_3835485
was goed...alleen dat meisje rookte al... en ik toen nog niet
Dat was wel ff minder..maar ja.. daarna uur in extase
Gekloond: ♫
pi_3835498
Vond er geen donder aan.

Nu wel.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3835517
Ja het was wel lekker maar ik had spijt dat het met die kerel was... bovendien zoende hij als een wasmachine!!! Maar inderdaad: oefening baart kunst!
  maandag 15 april 2002 @ 09:55:50 #6
15475 Zeo-kz
- He knows death to the bone -
pi_3835530
Het meisje die mij leuk vond die wilde met me "praten", ik moest zodoende naar beneden. Ik vond haar eigenlijk helemaal niet leuk, maar ik durfde geen nee tegen haar te zeggen, kvond t zielig.

Op het moment dat ik d8 dat ik er vandoor kon gaan, vroeg ze om een zoen. Ik d8 er verder niet echt bij na, bracht mijn lippen bij de hare en begon haar heerlijk te tongen. Wat naderhand voor haar voor het eerst was. Twas namelijk in Portugal en daar tongt men niet zo snel als hier in N-EU.

Ach twas een leuke 1ste keer, ook al ben ik wel een tijdje misselijk geweest en vroeg ik me af wat me in hemelsnaam bezielde.

But after the , there's always a

~> Only to God i Shall Surrender <~§~> Tantum Ut Deus Ego Vadum Trado <~
°§° Ego Precor Vos ..... Iuguolo Meus Vita°§°
pi_3835533
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:54 schreef LadyLysah het volgende:
Ja het was wel lekker maar ik had spijt dat het met die kerel was... bovendien zoende hij als een wasmachine!!! Maar inderdaad: oefening baart kunst!
Ging ie ook op de centrifuge dan? (kon het nie laten, sorry)
*iets met rechterhand*
  maandag 15 april 2002 @ 10:00:24 #8
23038 RoTju
Entrepreneur
pi_3835567
Hahahaha... kan t me nog goed herrinneren!
Ik was met haar meegefietst naar huis en toen we afscheid van elkaar wilde nemen stonden we eerst nog een half uur elkaar aan te kijken.... hmmm.. was een beetje zenuwachtig? Hahaha... en toen maar hoofd naar voren douwen kijken ofzij t ook wel wilde en ja hoor!!! Geweldig.. we wisten allebei wat we wilde en toch maar afwachten wie er begint! Hahaha
En dan helemaal in de wolken met een paal in mn broek terug naar huis fietsen! Ik heb getongd!Ik heb getongd!Ik heb getongd!

Lachuh hoor!

pi_3835609
jah ik zal ook ff wat gedetaileeder zijn:

khad haar naar huis gebracht(wou ze eerst niet, maja ik ben een gentleman) toen nog eerst wat gepraat enzo. en toen ik weg wou hield ze me tegen en begon ze te zoenen, ik schrok eerst, verstijfd.
Maar het was toch lekker en er volgde er nog velen

*iets met rechterhand*
pi_3835639
Ik had haar die avond bij een vriendin van me ontmoet en we raakten aan de praat enzo.

Toen ik weg wou gaan ging ik op mijn scooter zitten en zij vroeg of ze daar ook eens op mochtzitten want ze had nog nooit scooter gereden, ik zei ja hoor. Die vriendin van me ging toen even naar het toilet en voordat ik het wist had ik haar tong in mijn mond, eerst schrok ik me de kolere en vond het helemaal niks eigenlijk, mijn bek was zeiknat van het speeksel, gadverdamme. En ach daarna ben ik het toch wel lekker gaan vinden.

maandag 15 april 2002 @ 10:13:20 #11
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3835674
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:46 schreef RiddlerMark het volgende:
hoe was jullie 1e keer tongen jah het is niet wat jullie denken,

de mijne wqs fijn, in het begin eng maar later prettig, ik kreeg gelukkig niet in een keer die zeemleren lap in men huig gestouwd.

maja hoe was dus jullie 1 keer dat jullie tongde.

Ben Benieuwd

lang geleden... en ik vond het wel leuk..
  maandag 15 april 2002 @ 10:17:32 #12
14006 frenkb
Live fast, die young !!
pi_3835697
Hahaha dat is een tijdje geleden zeg ... de eerste weet ik niet eens wie het was, nooit d'r naam geweten en kan me ook totaal niet herinneren hoe ze eruit zag. De eerste met wie ik uitgebreid heb zitten tongen was een Duitse (LOL big mistake) en die zoende ook als een wasmachine inderdaad. Vond er toen geen kut aan ... mijn eerste relatie was echt bevorderlijk voor de zoenkunsten, toen heb ik echt goed leren zoenen. En nu kun je elkaar zo vreselijk opgeilen met zoenen, echt heerlijk
pi_3835702
vond het tegenvallen, hij leek wel haast te hebben. tongde als een sneltrein en was niet bij te houden

Mijn volgende ervaring was stukken beter...

Wij vrouwen praten inderdaad te veel, maar zelfs dan zeggen we nog niet de helft van wat we weten.
pi_3835809
mijn eerste keer zoenen was in een discotheek hierzo in 't dorp(sommigen vinden het een stad...blaat)
ze was klein en niet erg knap, en ik wilde liever met 'r vriendin zoenen. maar mijn vrienden vonden dat ik nun eindelijk een keer moest zoenen (15...valt toch best mee..? )
ik stond een beetje tegen d'raan en toen pakte zij mij op me bek. 't viel me hard tegen, ze ging veel te vlug. maarja...al doende leert men.
m'n vriendin daarna heeft me 't goed geleerd volgens me vriendin nu
pi_3835833
quote:
Op maandag 15 april 2002 10:37 schreef doraantje het volgende:
mijn eerste keer zoenen was in een discotheek hierzo in 't dorp(sommigen vinden het een stad...blaat)
ze was klein en niet erg knap, en ik wilde liever met 'r vriendin zoenen. maar mijn vrienden vonden dat ik nun eindelijk een keer moest zoenen (15...valt toch best mee..? )
ik stond een beetje tegen d'raan en toen pakte zij mij op me bek. 't viel me hard tegen, ze ging veel te vlug. maarja...al doende leert men.
m'n vriendin daarna heeft me 't goed geleerd volgens me vriendin nu
15 valt mee, in ieder geval sneller dan mij
*iets met rechterhand*
  maandag 15 april 2002 @ 12:05:25 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3836841
Pfoe...

Ik zat bij mijn toenmalige vriendin op de bank, we zaten wat muziek te luisteren en keken elkaar wat scheef aan de hele tijd... Op een gegeven moment gaat mijn vriendin rechtop zitten, kijkt me kort recht aan, en kust me op mijn neus, daarna wang, en toen kwam die kus. Ik geheel overvallen, maar had toch zoiets van: let's go with the flow. Heerlijk lang gekust, en na een tijdje gingen we de hond des huize uitlaten. De hond even losgelaten. Toen moest het er van komen, nog een keer kussen, en daarna zeggen: "Ik moet je wat vertellen..." (je had die kop moeten zien )"...jij bent het eerste meisje wat ik ooit gezoend heb." Waarop zij antwoorde: "Goh, daar had ik echt geen erg in... Man, normaal merk ik dat meteen"

Later die avond nog op haar bed gelegen, lekker knuffelen enzo. Ik weer: "de eerste keer dat ik je kuste smaakte je naar knoflook (ze had een kruidenkaas broodje bij de VnD op), de 3e keer naar gehakt, maar nu smaak je naar jezelf, en das wel het lekkerste wat ik ooit heb mogen proeven."

Those were the days...

PS, ik heb een hekel aan de "staafmixers", 3 van de 5 vrouwen die ik heb gekust kunnen gewoon niet lekker zoenen, weten geen donder van opbouw, en beginnen gewoon met een sprint voor tongen.

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 15 april 2002 @ 12:13:47 #17
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3836905
Ik had haar naar huis gebracht na een etentje, toen nog 4 uur lang op de bank (tot 4.00 uur 's nachts) beetje om elkaar heen lopen draaien, toen besloot ik dat het tijd was om naar huis te gaan. Keurig 3 zoenen op de wang gegeven, waarop zei iets zei van "dit schiet ook niet op eh", ik kreeg geeneens tijd om te antwoorden Verder was het schrikken maar wel lekker.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  maandag 15 april 2002 @ 12:18:08 #18
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3836948
Ik vond het walgelijk, ik riep recht in zijn gezicht: GATVERDAMME!!!

Lullig van me, toen zei ik: het was maar een grapje

Vond ie niet echt leuk

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  maandag 15 april 2002 @ 12:24:36 #19
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3837015
Hij wou later wel weer naar buiten, maar ik was gewoon misselijk, ik dacht Nooooooit weer

Na een jaar durfte ik het pas weer aan

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_3837031
Kan me de eerste x tongen..niet echt meer herinneren..eigenlijk..????

xxx

Ach Flikker toch op........
  maandag 15 april 2002 @ 12:29:57 #21
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3837057
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:18 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik vond het walgelijk, ik riep recht in zijn gezicht: GATVERDAMME!!!

Lullig van me, toen zei ik: het was maar een grapje

Vond ie niet echt leuk

quote:
Op maandag 15 april 2002 12:24 schreef Sinaasappel het volgende:
Hij wou later wel weer naar buiten, maar ik was gewoon misselijk, ik dacht Nooooooit weer

Na een jaar durfte ik het pas weer aan

*tranen uit ogen veegt*
  maandag 15 april 2002 @ 12:30:53 #22
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3837062
*denkt*

Tja, was wel grappig ofzow denk ik. Ik weet het niet meer echt.

maandag 15 april 2002 @ 12:31:06 #23
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3837066
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:29 schreef micha het volgende:

[..]

[..]

*tranen uit ogen veegt*

Had je die jongen moeten zien

ging direct naar de Badkamer om mond om te spoelen, zo goor

pi_3837119
Mijn eerste keer was op een feestje in de brugklas.
In die tijd deed je nog van die "coole" spelletjes.
Ik weet niet meer precies hoe het ging maar ik stond in een kring en een meisje moest me een zoen geven.
Stopt ze ineens die lap in mijn bek, ik was echt shocked!
Iedereen was ook stom verbaasd....
Echt lekker vond ik het ook niet, ik voelde me ook echt beet genomen.
Nu is er niks geilers.
pi_3837326
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:

PS, ik heb een hekel aan de "staafmixers", 3 van de 5 vrouwen die ik heb gekust kunnen gewoon niet lekker zoenen, weten geen donder van opbouw, en beginnen gewoon met een sprint voor tongen.

*mee eens is*
pi_3837397
op bed met huisgenote

ikzelf vond het wel lekker, maar ik had zelf geen idee wat ik moest doen en kreeg later te horen dat er wel wat verbeteringen te noemen waren.

maandag 15 april 2002 @ 13:03:11 #27
9902 Lestat
the vampire...
pi_3837410
Ehmmmm nog nooit gedaan eik.
Memento Mori
  maandag 15 april 2002 @ 13:08:09 #28
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_3837465
Mijn eerste keer was achter de school, met een jongen die ik eigenlijk niet zo leuk vond. Mijn vriendin wou zoenen met zijn vriend, en zo bleven wij met zn tweetjes achter. Draait hij zich heel droog om "zullen we ook maar zoenen dan" en ik "ja best"...
Maar hij kwijlde er echt enorm bij, mn hele kin zat onder het speeksel! Ik had zoiets van dat hoort toch niet zo maar oke.
Daarna de hele middag thuis aan de theetafel zitten glunderen

Ik vind dat veel mannen hun tong zo stijf houden en alleen maar stom rondjes draaien... ze spelen niet lekker!

edit: oja ik was 15 Eigenlijk heb ik op mn 10de voor het eerst gezoend, maar dat kan ik me nauwelijsk herinneren en ik reken zelf de tweede keer tot de eigenlijke eerste keer

Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
  maandag 15 april 2002 @ 13:11:20 #29
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3837513
Mij eerste zoen, was toen ik 12 was.. ik zat nog op de basisschool.. in een donker tunneltje.. en glunderen de week erna

Daarna een tijd weinig gezoend, en op mij 16-17 heel veel.. Sommige vrouwen kunnen ook niet zoenen en sommige erg lekker..

maandag 15 april 2002 @ 13:20:58 #30
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3837651
Tropicana '94.

Steeds opnieuw met mijn vrienden in de wildwaterbaan tegelijk met een wildvreemd stel meiden. Na wat handtastelijkheden wilden ze ergens anders heen, en opeens stond ik alleen in een rustig watertje met de leukste meid.
Ze gaf me een zoen, en meteen haar tong erbij!
Was heel gaaf. was wel even schrikken, maar toen wel okay. We hebben daar toen 4 uur lang staan tongen, en ik heb haar nooit weer gezien. Ik was 17 en zei bleek 12... Ben ik nog wel een tijdje mee gepest trouwens...

Of het handig is, is een tweede...
pi_3837655
* Buidelbeestje kan zich de eerste keer 'echt zoenen' niet meer herinneren

Weet nog wel dat ik 13 was, aan het eind van de tweede klas, tegen de zomervakantie aan. Weet ook nog donders goed met wie.

Maar geen flauw idee wanneer precies en waar...

overigens weet ik dat gelukkig van een heleboel keren daarna nog wel

keyboard error - press any key to continue
  maandag 15 april 2002 @ 13:23:32 #32
2738 Knut
Loyal Dog
pi_3837702
Dat weet ik niet helemaal meer eigenlijk. Moet ik me nou schamen ?
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_3837910
Eerste keer tongzoenen was errug lekker.
Het was in de bioscoop met een meisje dat ik nog maar
net kende. Ze zag er errug leuk uit

Ja, tongzoenen is erg fijn

Wat een mooi bakje!
pi_3838073
Ik was 15, een maand jonger dan zij (we zaten in dezelfde klas) en we waren op een schoolreisje. Zegt ze "heb jij weleens getongzoend?" nee dus. "Ik ook niet - Proberen?" Ik dacht dat ze een grapje maakte, dus ik zo van "ja tuurlijk".

Ze maakte geen geintje, en we hebben samen zitten oefenen ten overstaan van de rest van de klas (die gezichten! )

* ik had de dag erop enorme spierpijn in mijn tong door het de hele nacht zoenen.. en echt wakker was ik ook niet *
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 15 april 2002 @ 13:52:13 #35
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_3838212
Ik vond er geen hol aan TOEN nog niet
pi_3838248
Van mij was afgelopen januari, ik was in een bar aan het uitgaan

Zij en haar vriendinnen hadden een plan opgezet om mij te verleiden omdat ik met een aantal anderen een enorm gemene streek had uitgehaald de week daarvoor

De bedoeling was mij enorm op te geilen op de dansvloer, de ene aan de ene kant en de andere aan de andere kant. Maar voordat het nummer kwam waarop ze dat wilden gaan doen stond ik met 1 van hun aan de bar, beetje intiem enzo... en toen kusjes op voorhoofd en toen...

Maar het viel me wel tegen eigenlijk, ik dacht zo van "is dit alles" ?...

pi_3839066
Twas een beetje onverwachts enzoooo
maar wel leuk
pi_3839089
Damn, das lang terug. Met een goede vriend van me, stonden we ineens te zoenen, daarna hebben we nog wekenlang eigenlijk gedacht wat we d'r nu eigenlijk mee moesten. Met die jongen nog 2 keer vaker gezoend geloof ik, maar was niet bevallen, net zown staafmixer....

nu ben ik er helemaal geil van (((:

The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  maandag 15 april 2002 @ 14:58:45 #39
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_3839464
uhm..... de eerste keer was ik dronken (sindsdien ook niet meer dronken geweest, mede daarom ) en die jongen was echt !! Dat merkte ik overigens pas toen ik hem een tijdje later weer tegenkwam en iemand me erop attent maakte (BEETJE genant!).

Daarna was met mn inmiddels vriendje: Ik vond m al heel lang leuk (ok, zwaarverliefd is betere uitdrukking) ennnnn we zaten tv te kijken. Saaie klotefilm op de buis, en we zaten al de hele avond heel schattig onderuitgezakt tegen elkaar aan, en 'ineens' zoende hij me... Waarna ik spontaan op mn roze wolkje de lucht in werd gelanceerd (He likes me!! He likes me!! ) ennuhm.....
Nouja, hij kan dus goed zoenen

*nog steeds helemaal verliefd is*

Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
  maandag 15 april 2002 @ 15:26:55 #40
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_3839931
Ik vond het echt nix.. Het was met een jongen die ik wel leuk vond aan het einde van de film in de bios, en het viel me eigenlijk best tegen
Keren daarna waren gelukkig veel beter, en ik vind het nu heerlijk
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_3840728
mijn eerste keertje zoenen was met dat domme spelletje,
doen durven of waarheid, haha
Kan me nie herrineren hoe t was, volgens mij wel ok,
kweet wel dat ik vet zenuwachtig was!!

Trouwens, sommige jongens kunnen anders ook ECH nie zoenen!! Als ze ongeschoren zijn doet het ech pijn op een gegeven moment joh! En sommige happen, brrrr, das dus echt niet lekker!!

maandag 15 april 2002 @ 16:37:43 #42
16156 M_THE_MAN
Last, Best Hope For Mankind
pi_3841286
de 1e keer was vorig jaar eigg.
k'ging uit met een stel vrienden en zij was er ook bij. ik wist dat ze mij leuk vond en ik was harstike zenuwachtig.
en op een gegeven moment begonnen m'n vrienden me een beetje onder druk te zetten, zo van:"Kom op dan! Zoen haar dan man, je bent toch geen mietje ofzo!" ze bleven maar door zeiken en er gebeurde gewoon niks omdat ik het gewoon niet durfde.

en toen ze de hoop al hadden opgegeven keek ik haar aan, zij mij en ik vroeg:"Wil je?" (ja ja...heel romantisch ) zij zei ja en toen gebeurde het. ik vond het wel lekker op zich, was alleen jammer dat ik het zelf niet durfde, maar dat m'n vrienden me eerst een schop achter m'n reet moesten geven.

en dat was de eerste en tot nu toe laatste keer ben nog steeds best wel verlegen en ik krijg wel genoeg vrouwelijke aandacht, maar weet gewoon niet hoe ik daar mee om moet gaan.

Don't drink and drive, you might spill your drink...
  maandag 15 april 2002 @ 16:59:13 #43
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_3841608
'k was 13 jaar, 't was na een feestje en het ging voor mij veel te snel. Zij proberde het record 'rondjes draaien' te verbeteren volgens mij, kon het niet bijhouden...

...2 weken later had ik nog keelontsteking ook!!!

Bedankt!!!

het is jaren later toch nog goedgekomen met Dr_Greene. Hij heeft alleen nog steeds een aversie van 'snelle rondjes'

pi_3842110
Mijn eerste keer zoenen.. hmmm
De eerste keer was met de vriendin waarmee ik nu nog heb. Ze had op dat moment nog een vriend, maar dat liep al een tijdje niet zo geweldig. Ik was een paar keer bij haar thuis geweest, zij een paar keer bij mij. We voelden alletwee eigenlijk wel dat er wat tussen ons groeide of al was. Op een dag, een zondag, kwam ze bij mij thuis. We zaten gezellig op de bank, gewoon een beetje praten. Dat praten ging over in een beetje hangen, dat beetje hangen in een beetje knuffelen met af en toe een kus. Op een gegeven moment zaten we in een houding met onze gezichten tegen elkaar. Steeds een stukje verder schuiven, steeds hele kleine, subtiele stukjes. En op een gegeven moment vond zij het blijkbaar genoeg geweest en draaide haar hoofd in 1x goed en begon te zoenen. Heeeerlijk :9~. Ik durfde niet zo goed te beginnen, want zij had nog steeds een vriend... dat heeft ze de week daarna uitgemaakt en twee dagen later
pi_3842991
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:51 schreef thedon het volgende:
was goed...alleen dat meisje rookte al... en ik toen nog niet
Dat was wel ff minder..maar ja.. daarna uur in extase
Gezellig cafe hè?! Is ook leuk, na het zoenen ff napraten over hoe het gegaan is enzo....
pi_3843048
Eerste zoen? 13 jaar, Zuid Frankrijk. Waar en hoe weet ik nog wel.. maar hoe ze heette?

Vrouwen met volle lippen zoenen overigens over het algemeen beter dan vrouwen met dunne lippen.

pi_3843154
Mijne "kreeg" ik op me 14e. Ik kende een jongen van i-net (toen verslaafd, nu verslaafd altijd verslaafd ) en die wilde ik meeten. Nou ja van te voren een betje pesten: "ik ga je zoenen hoor! Blabla." Toen hij er was had hij een kettinkje voor me gekocht. Dus we gingen een rustig plekje opzoeken. Naast een kerk. Dus hij deed het kettinkje om. Ik keek hem aan en zoende hem. Jees was nog nooit zo nerveus geweest Ik kon er niets van (kon niet ademhalen en lucht uit me mond houden (geloof dat ik hem 4 keer opgeblazen heb..)).

Was om nooit te vergeten!

maandag 15 april 2002 @ 20:04:50 #48
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_3843553
Ik weet niet meer precies hoe het was, maar in ieder geval wel aangenaam verrast, maar ik was zo dronken op die verjaardag dat ik vervolgens een uur lang (schijnt) met m'n hoofd op de tafel heb liggen slapen en zij maar aaien over m'n rug, schijnt

En echt controle over m'n ademhaling had ik idd ook niet, leefde een minuutje op haar longen volgens mij

pi_3845784
't moet nog gebeuren....ben 19...'t word is tijd dat ik eraan begin
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_3845829
een beetje krampachtig kan ik me herinneren. je denkt dat het de bedoeling is om zoveel mogelijk vlees te geven en ontvangen...
pi_3845935
Ik vond er niets aan... Alleen maar van die rondjes draaien.. De jongen zelf was ook nog us helemaal niets, maar ja, puberteit, uitproberen.

Nu vind ik het dus geweldig. Beetje happen enzo Het kan zooooo sensueel zijn.

btw, al die verhaaltjes hier, dat is echt wel leuk om te lezen

maandag 15 april 2002 @ 22:53:19 #52
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3845945
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:52 schreef SpaceAce het volgende:
Ik vond er niets aan... Alleen maar van die rondjes draaien.. De jongen zelf was ook nog us helemaal niets, maar ja, puberteit, uitproberen.

Nu vind ik het dus geweldig. Beetje happen enzo Het kan zooooo sensueel zijn.

btw, al die verhaaltjes hier, dat is echt wel leuk om te lezen

Maar soms niet leuk om mee te maken
  maandag 15 april 2002 @ 22:56:59 #53
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_3846005
nou mijn eerste keer was op mn 12de wist toen nog niet eens wat een tongzoen in hield. ik was bij een kennis van me en we konden heel goed met elkaar opschieten toen vroeg ze een kus. nou ik dacht zo van geen probleem. steek zo ineens tong nar binnen nou ik had het niet meer haha. heb er zon trauma aan over gehaden dat ik daarna nooit meer getongzoend hebt :-p
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
  maandag 15 april 2002 @ 23:04:34 #54
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_3846121
mijn eerste tongzoen was wel lekker en ook heel erg onverw8 het zal vast de eerste keer voor haar zijn geweest maar ik had een date met een leuk meiske en ze moest met de trein naar huis en bij afscheid viet ze mij op mijn bek. gewoon totaal onverw8 vol overgave teruggezoend, geen spijt van ofzo en alles. zij kon echt lekker zoenen ik ben nog steeds niemand tegengekomen die zo lekker kan zoenen
na na na na na na na Badjasman!
  maandag 15 april 2002 @ 23:24:44 #55
16156 M_THE_MAN
Last, Best Hope For Mankind
pi_3846471
quote:
Op maandag 15 april 2002 23:04 schreef NaRRaToR het volgende:
mijn eerste tongzoen was wel lekker en ook heel erg onverw8 het zal vast de eerste keer voor haar zijn geweest maar ik had een date met een leuk meiske en ze moest met de trein naar huis en bij afscheid viet ze mij op mijn bek. gewoon totaal onverw8 vol overgave teruggezoend, geen spijt van ofzo en alles. zij kon echt lekker zoenen ik ben nog steeds niemand tegengekomen die zo lekker kan zoenen
hey, N-man, lang niet meer gesproken! nog steeds last van Insomnia?
Don't drink and drive, you might spill your drink...
  maandag 15 april 2002 @ 23:46:09 #56
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_3846836
ik heb nog nooit met een meisje getongzoend maar ik denk dat ik wel iets vergelijkbaars heb meegemaakt.
als ik thuis kom dan komt de hond meestal bij me en die wil me dan likken.
dat laat ik dan toe want het is een lieve hond.
het erge is als wanneer iemand dan wat tegen je zegt en je doet je mond open. dan gaat die tong van de hond er in en dat is echt
  maandag 15 april 2002 @ 23:48:59 #57
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3846885
quote:
Op maandag 15 april 2002 23:46 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb nog nooit met een meisje getongzoend maar ik denk dat ik wel iets vergelijkbaars heb meegemaakt.
als ik thuis kom dan komt de hond meestal bij me en die wil me dan likken.
dat laat ik dan toe want het is een lieve hond.
het erge is als wanneer iemand dan wat tegen je zegt en je doet je mond open. dan gaat die tong van de hond er in en dat is echt
Geloof mij: dit is niet vergelijkbaar.
Maar wel beter dan bij katten, want die hebben een schuurlapje, terwijl een hondetong nat, zacht en groot is.
Ik heb nog wel een troost: een hondetong reinigt zichzelf, en is heel schoon. Zelfs als ze als het ware poep hebben gegeten is het al snel daarna weer ok.

Maar verder inderdaad wel zum kotsen, jah

pi_3847255
Super relaxed langzaam, liggend op de bank na 't kijken van een film op tv.

(Had alleen niks met liefde ofzo te maken toen, m'goed, je kan niet alles hebben, hehehe)

pi_3847286
nvm... niet goed gelezen
  dinsdag 16 april 2002 @ 00:31:08 #60
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_3847308
zoals met wel 100 andere dinge " RELAX "
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
  dinsdag 16 april 2002 @ 00:41:48 #61
26593 MissMust
Moeten?Moeten?Willen!
pi_3847396
mijn 1e keer was echt een ramp............jongen had wel ervaring ik niet....sjonge wat vond ik het spannend....en opeens...ja hoor,ik voelde zijn tong in mijn mond, maar wat moest ik doen??? goed,iig ik denk er liever nooit meer aan terug, was echt een ramp *schaam* gelukkig weet ik nou wel wat ik moet doen
pi_3847449
Mjah heel vaag verhaal bij mij.
Ik was 13 of 14, en mn vader was jarig en er was een meisje uit zijn klas langsgekomen (waarom? beats me) en die was een klas hoger dan ik, dus ook een jaartje ouder. Na een tijdje komt ze dus mijn kamer in, waar ik met mn neef en een buurjongen zit, en zij met mij praten. Ik kende dr niet echt, dus wel apart
Enfin, mn neef en buurjongen gingen maar in de andere kamer op de computer en ik dus heel lang lullen met dr, spelletje gespeeld (ganzenbord ofzo , hey ik was 13!) en toen na een tijd moest ze weg. Dus ik mee lopen met haar naar buiten. Vraagt ze: heb je wel eens (met een meisje) gezoend. Ik van huh? wat? ehh...nee. Oh, en als ik je nou eens een zoen geef dan? Ik van huh? wat? ehh..ja i guess..
Om een lang verhaal kort te maken, ze pakte dr fiets nam afscheid en dan komt een zwart gat
Ik kan het me dus niet herinneren, of er nou gezoend is of niet. Ik weet alleen dat ik daarna terug naar binnen liep alsof ik helemaal van de wereld was
Dat meisje daarna nooit meer echt gezien trouwens.

Daarna duurde het heel lang voor de opvolger, een jaar of 3
Maar die kan ik me zeker wel herinneren, en dat was zeker niet slecht (3 weken wat mee gehad met dat meisje )

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 16 april 2002 @ 02:58:55 #63
25947 flaphead
twisted shit.
pi_3848194
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:46 schreef RiddlerMark het volgende:
hoe was jullie 1e keer tongen
het was thuis, meidje en ik hadden leuke avond met vooral veel drank. het kwam uiteindelijk op het strelen van elkaar uit, en plots lag ik op haar, stevig te tongen. ik was flink zat (en zij ook) dus moet eerlijk zeggen dat ik er weinig meer van weet, qua gevoel. ik dacht alleen van, is dit het nou ik wist wel meteen wat het nadeel was om te tongen met iemand die rookt...
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_3850433
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 00:41 schreef MissMust het volgende:
mijn 1e keer was echt een ramp............jongen had wel ervaring ik niet....sjonge wat vond ik het spannend....en opeens...ja hoor,ik voelde zijn tong in mijn mond, maar wat moest ik doen??? goed,iig ik denk er liever nooit meer aan terug, was echt een ramp *schaam* gelukkig weet ik nou wel wat ik moet doen
ik had ook geen flauw idee wat ik moest doen, dus gewoon relax, en over me heen laten komen. had ook geen rooie kop ofzo.
*iets met rechterhand*
  dinsdag 16 april 2002 @ 14:27:45 #65
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_3852213
niet echt heel erg boeiend.. de spanning daarvoor wel
smile :D
pi_3852361
tis is al even terug maar het was ge-wel-dig!
you're the criminal mastermind
  dinsdag 16 april 2002 @ 14:41:20 #67
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3852374
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 12:23 schreef RiddlerMark het volgende:

[..]

ik had ook geen flauw idee wat ik moest doen, dus gewoon relax, en over me heen laten komen. had ook geen rooie kop ofzo.

Als het goed is weet niemand wat ie moet doen, de eerste keer, theorie is altijd anders dan praktijk
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_3852636
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 14:41 schreef Dagootje het volgende:

[..]

Als het goed is weet niemand wat ie moet doen, de eerste keer, theorie is altijd anders dan praktijk

jah das waar, dussss...... TIP voor beginners(mochten die er zijn op FOK!: Relax, nie bang zijn, over je heen laten komen, ennuh..... go with the flow
*iets met rechterhand*
  dinsdag 16 april 2002 @ 16:06:50 #69
10532 hotlips
duss....een fiets is geen bus
pi_3853493
hahah mijn eerste keer tongen, in een discotheek, op de dansvloer, met iemand waar ik supervliefd op was toen (ik was 16) en owww wat viel dat tegen, het enige waar ik aan dacht en kon denken was een koeientong
maar goed, gelukkig snel daarna met ander geprobeerd en dat was veel beter!
even goed engels of nederlands
pi_3853528
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 15:06 schreef RiddlerMark het volgende:

[..]

jah das waar, dussss...... TIP voor beginners(mochten die er zijn op FOK!: Relax, nie bang zijn, over je heen laten komen, ennuh..... go with the flow

Ja, en DONT push it... (letterlijk)

als iets iritant is, is het wel wanneer iemand tongt als een stoomtrein.

gewoon lekker rustig en zacht, niet te diep, en met gevoel

pi_3857990
Mijn eerste keer was op m'n 15e. Zij vroeg verkering, ik had toen zoiets van mwoch, waarom ook niet.

Op een gegeven moment liepen we samen achter een muurtje en ik zat ineens d'r tong in m'n bek die d'r na 10 minuten weer uitging. Ik wist niet wat m'n overkwam,maar ik liep zo'n 3 dagen met een rond.

dinsdag 16 april 2002 @ 22:33:02 #72
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3858011
Mijn eerste keer... *denk denk*
Was niet zoveel aan. Beetje rondjesdraaien. Later werd het leuker .
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  woensdag 17 april 2002 @ 02:08:06 #73
12217 _Osiris_
live by the board die with it
pi_3859954
pfoe is al weer een tijdje geleden

was wel lekker maar is erg fout afgelopen

ze had al niet te veel ervaring (maar meer dan mij toen) en dacht ff de filmster na te doen en begon in me lip te bijten. hell dat was zo fout heb 2 dagen met een dikke lip gelopen maar ik had me zeker wel vermaakt

wat is image als jij jezelf voor doet als een ander
pi_3861127
HEER LIJK!! kwas 12 ..in groep 8 enneuhm..sja..dr was een soort 'feestje' met mij, nog een meisje en 3 jongens..ik en zij zijn uiteindelijk met alle 3 de jongens gegaan (euhm..ff uitleg: hebben met ze gekust )
was supergoeddddd zoenen roels de wereld..thank god dat mn vriendje-dat-ik-nu-heb heel erg lekker kan soenen
Kusje, BTL aka Lotje
ja..? dus..? en..?
pi_3878389
quote:
Op maandag 15 april 2002 10:40 schreef RiddlerMark het volgende:

[..]

15 valt mee, in ieder geval sneller dan mij

ikke 12

ohja hoe et was nou ehm.. niet zoals ik d8 was in't zwembad.. begin et lkkrder te vinde nu

vrijdag 10 mei 2002 @ 00:24:15 #76
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4131436
pi_4134574
Uhmz....bijna 3 jaar terug vakantie in zuid-frankrijk.
Een hele groep hollanders, maar ik was het enige groentje
Ze waren me de hele tijd al aan het sarren en ik was er zelf ook wel mee bezig geloof ik. Een van de laatste avonden stonden we ff buiten bij de disco. Loopt er een groepje engelse meiden langs. Wij er een beetje mee flirten..as always op vakantie

Lopen ze giechelend weg...ik draai me weer om naar mijn vrienden, wordt er op mijn schouder getikt...en voordat ik me goed en wel heb omgedraaid zit er opeens iemand mijn bovenlip te bewerken . Naja ik eerst stomverbaasd, maar daarna al snel van jaja...jaja...ik zoen....ik zoen...ik zoen!!. Naja en toen ging ik er zelf in mee. Net toen ik het een beetje onder de knie d8 te hebben begon ze opeens met haar tong tegen me mond te douwen.....En flops.....krijg nou wat...een tong in mijn mond

1e x was bij mij vooral verbazing. Echt van WOW ik zoen....hoest mogelijk ..natuurlijk dagen lang met bigsmile rondgelopen. Maar de keren daarna waren wel beter. Eerst keer hak vooral zoiets van...ow...kijk dit is het dus?...later leer je pas hoe het echt moet.....and still improving

pi_4265667
quote:
Op maandag 15 april 2002 16:37 schreef M_THE_MAN het volgende:
de 1e keer was vorig jaar eigg.
k'ging uit met een stel vrienden en zij was er ook bij. ik wist dat ze mij leuk vond en ik was harstike zenuwachtig.
en op een gegeven moment begonnen m'n vrienden me een beetje onder druk te zetten, zo van:"Kom op dan! Zoen haar dan man, je bent toch geen mietje ofzo!" ze bleven maar door zeiken en er gebeurde gewoon niks omdat ik het gewoon niet durfde.

en toen ze de hoop al hadden opgegeven keek ik haar aan, zij mij en ik vroeg:"Wil je?" (ja ja...heel romantisch ) zij zei ja en toen gebeurde het. ik vond het wel lekker op zich, was alleen jammer dat ik het zelf niet durfde, maar dat m'n vrienden me eerst een schop achter m'n reet moesten geven.

Je halt me mijn woorden uit mijn mond. Bij mij is het precies ook zo gegaan. Maar dan op een camping in franrijk toen ik een jaar of 15 was.
x
  woensdag 22 mei 2002 @ 16:46:56 #79
16790 delangeman
Lekker lang is lang lekker!
pi_4281285
Inmiddels al een tijd geleden, jaartje of 5 geleden, ik ben nu bijna 20. Laatste 2 jaren weinig gedaan alleen met carnaval. Maar na de slechte jaren komen de goede jaren, en die zitten er dan nu weer aan te komen!
  donderdag 23 mei 2002 @ 00:14:41 #80
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4287693
Mijn eerste ker was op het strand (freezing cold, een hele week van verkouden geweest) met een meisje waarvan ik alleen haar naam kende en in een dicotheek had gevraagd of ze met me een strandwandeling wilde maken. Ze zoende wel redelijk, maar het leek wel alsof ze een koeie tong had, zo dik en warm alsof het leek dat ie heel m'n mond en keel vulde.
Naderhand voelde het wel wat beter aan, maar ik ben eigenlijk nooit een fan geworden van tongen. Ik vind een lief intieme lippenkus (waarbij je slechts de lippen van elkaar met elkaar "omhelst") veel lekkerder dan iedere tongzoen die ik ooit gehad heb.
Asumption is the mother of all fuck-ups
  donderdag 23 mei 2002 @ 09:28:47 #81
14790 EvilFaith
zie signature
pi_4289340
Was 14, had net mijn eerste vriendje, en opeens stopt hij zijn tong in mijn mond.. GATVERDAMME!!! vond ik toen.. Maar dat was ook een ramp toen, helemaal niet lekker.
De keren daarna, met andere jongen was veel fijner.
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  donderdag 23 mei 2002 @ 10:00:28 #82
28715 PyroX
Schop nooit tegen een Eend!!
pi_4289571
Het meisje waarmee ik voor het eerst zoende is natuurlijk al jaren weg enzo, maar die zoen onthou ik beter dan alle andere. Zo bijzonder maarjah dat is het altijd de eerste keer...
Te recht voor komkommer, te krom voor banaan
  donderdag 23 mei 2002 @ 13:21:08 #83
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_4292501
saai
  donderdag 23 mei 2002 @ 13:21:56 #84
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_4292512
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 13:21 schreef blup het volgende:
saai
ik had wel verwacht dat ik vet opgewonden zou raken enzo... maar ik had meer zo iets van "is dit het"...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')