de mijne wqs fijn, in het begin eng maar later prettig, ik kreeg gelukkig niet in een keer die zeemleren lap in men huig gestouwd.
maja hoe was dus jullie 1 keer dat jullie tongde.
Ben Benieuwd
viel dus wel tegen...het was voor mijn vriendin der deur omdat ik bij der sliep en toen kreeg zij ruzie met der ouders... ik als een zombie voor me uitstaren...kheb gezoend...kheb gezoend...
hihi..die goeie oude tijd!!!
Op het moment dat ik d8 dat ik er vandoor kon gaan, vroeg ze om een zoen. Ik d8 er verder niet echt bij na, bracht mijn lippen bij de hare en begon haar heerlijk te tongen. Wat naderhand voor haar voor het eerst was. Twas namelijk in Portugal en daar tongt men niet zo snel als hier in N-EU.
Ach twas een leuke 1ste keer, ook al ben ik wel een tijdje misselijk geweest en vroeg ik me af wat me in hemelsnaam bezielde.
But after the
, there's always a
quote:Ging ie ook op de centrifuge dan?
Op maandag 15 april 2002 09:54 schreef LadyLysah het volgende:
Ja het was wel lekker maar ik had spijt dat het met die kerel was... bovendien zoende hij als een wasmachine!!! Maar inderdaad: oefening baart kunst!
Lachuh hoor!
khad haar naar huis gebracht(wou ze eerst niet, maja ik ben een gentleman) toen nog eerst wat gepraat enzo. en toen ik weg wou hield ze me tegen en begon ze te zoenen, ik schrok eerst, verstijfd.
Maar het was toch lekker en er volgde er nog velen
Toen ik weg wou gaan ging ik op mijn scooter zitten en zij vroeg of ze daar ook eens op mochtzitten want ze had nog nooit scooter gereden, ik zei ja hoor. Die vriendin van me ging toen even naar het toilet en voordat ik het wist had ik haar tong in mijn mond, eerst schrok ik me de kolere en vond het helemaal niks eigenlijk, mijn bek was zeiknat van het speeksel, gadverdamme. En ach daarna ben ik het toch wel lekker gaan vinden.
quote:lang geleden...
Op maandag 15 april 2002 09:46 schreef RiddlerMark het volgende:
hoe was jullie 1e keer tongenjah het is niet wat jullie denken,
de mijne wqs fijn, in het begin eng maar later prettig, ik kreeg gelukkig niet in een keer die zeemleren lap in men huig gestouwd.
maja hoe was dus jullie 1 keer dat jullie tongde.
Ben Benieuwd
Mijn volgende ervaring was stukken beter...
quote:15 valt mee, in ieder geval sneller dan mij
Op maandag 15 april 2002 10:37 schreef doraantje het volgende:
mijn eerste keer zoenen was in een discotheek hierzo in 't dorp(sommigen vinden het een stad...blaat)
ze was klein en niet erg knap, en ik wilde liever met 'r vriendin zoenen. maar mijn vrienden vonden dat ik nun eindelijk een keer moest zoenen (15...valt toch best mee..?)
ik stond een beetje tegen d'raan en toen pakte zij mij op me bek. 't viel me hard tegen, ze ging veel te vlug. maarja...al doende leert men.
m'n vriendin daarna heeft me 't goed geleerd volgens me vriendin nu
Ik zat bij mijn toenmalige vriendin op de bank, we zaten wat muziek te luisteren en keken elkaar wat scheef aan de hele tijd... Op een gegeven moment gaat mijn vriendin rechtop zitten, kijkt me kort recht aan, en kust me op mijn neus, daarna wang, en toen kwam die kus. Ik geheel overvallen, maar had toch zoiets van: let's go with the flow. Heerlijk lang gekust, en na een tijdje gingen we de hond des huize uitlaten. De hond even losgelaten. Toen moest het er van komen, nog een keer kussen, en daarna zeggen: "Ik moet je wat vertellen..." (je had die kop moeten zien
)"...jij bent het eerste meisje wat ik ooit gezoend heb." Waarop zij antwoorde: "Goh, daar had ik echt geen erg in... Man, normaal merk ik dat meteen"
Later die avond nog op haar bed gelegen, lekker knuffelen enzo. Ik weer: "de eerste keer dat ik je kuste smaakte je naar knoflook (ze had een kruidenkaas broodje bij de VnD op), de 3e keer naar gehakt, maar nu smaak je naar jezelf, en das wel het lekkerste wat ik ooit heb mogen proeven."
Those were the days...
PS, ik heb een hekel aan de "staafmixers", 3 van de 5 vrouwen die ik heb gekust kunnen gewoon niet lekker zoenen, weten geen donder van opbouw, en beginnen gewoon met een sprint voor tongen.
Lullig van me, toen zei ik: het was maar een grapje ![]()
Vond ie niet echt leuk
Na een jaar durfte ik het pas weer aan
xxx
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:18 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik vond het walgelijk, ik riep recht in zijn gezicht: GATVERDAMME!!!Lullig van me, toen zei ik: het was maar een grapje
Vond ie niet echt leuk
quote:*tranen uit ogen veegt*
Op maandag 15 april 2002 12:24 schreef Sinaasappel het volgende:
Hij wou later wel weer naar buiten, maar ik was gewoon misselijk, ik dacht Nooooooit weerNa een jaar durfte ik het pas weer aan
quote:Had je die jongen moeten zien
Op maandag 15 april 2002 12:29 schreef micha het volgende:[..]
[..]*tranen uit ogen veegt*
ging direct naar de Badkamer om mond om te spoelen, zo goor
quote:*mee eens is*
Op maandag 15 april 2002 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:PS, ik heb een hekel aan de "staafmixers", 3 van de 5 vrouwen die ik heb gekust kunnen gewoon niet lekker zoenen, weten geen donder van opbouw, en beginnen gewoon met een sprint voor tongen.
ikzelf vond het wel lekker, maar ik had zelf geen idee wat ik moest doen en kreeg later te horen dat er wel wat verbeteringen te noemen waren.
Ik vind dat veel mannen hun tong zo stijf houden
en alleen maar stom rondjes draaien... ze spelen niet lekker!
edit: oja ik was 15
Eigenlijk heb ik op mn 10de voor het eerst gezoend, maar dat kan ik me nauwelijsk herinneren en ik reken zelf de tweede keer tot de eigenlijke eerste keer
Daarna een tijd weinig gezoend, en op mij 16-17 heel veel..
Sommige vrouwen kunnen ook niet zoenen en sommige erg lekker..
Steeds opnieuw met mijn vrienden in de wildwaterbaan tegelijk met een wildvreemd stel meiden. Na wat handtastelijkheden wilden ze ergens anders heen, en opeens stond ik alleen in een rustig watertje met de leukste meid.
Ze gaf me een zoen, en meteen haar tong erbij!
Was heel gaaf. was wel even schrikken, maar toen wel okay. We hebben daar toen 4 uur lang staan tongen, en ik heb haar nooit weer gezien. Ik was 17 en zei bleek 12... Ben ik nog wel een tijdje mee gepest trouwens...
Weet nog wel dat ik 13 was, aan het eind van de tweede klas, tegen de zomervakantie aan. Weet ook nog donders goed met wie. ![]()
Maar geen flauw idee wanneer precies en waar... ![]()
overigens weet ik dat gelukkig van een heleboel keren daarna nog wel
Ja, tongzoenen is erg fijn
Zij en haar vriendinnen hadden een plan opgezet om mij te verleiden omdat ik met een aantal anderen een enorm gemene streek had uitgehaald de week daarvoor ![]()
De bedoeling was mij enorm op te geilen op de dansvloer, de ene aan de ene kant en de andere aan de andere kant. Maar voordat het nummer kwam waarop ze dat wilden gaan doen stond ik met 1 van hun aan de bar, beetje intiem enzo... en toen kusjes op voorhoofd en toen... ![]()
Maar het viel me wel tegen eigenlijk, ik dacht zo van "is dit alles" ?...
nu ben ik er helemaal geil van (((:
Daarna was met mn inmiddels vriendje: Ik vond m al heel lang leuk (ok, zwaarverliefd is betere uitdrukking) ennnnn we zaten tv te kijken. Saaie klotefilm op de buis, en we zaten al de hele avond heel schattig onderuitgezakt tegen elkaar aan, en 'ineens' zoende hij me... Waarna ik spontaan op mn roze wolkje de lucht in werd gelanceerd (He likes me!! He likes me!!
) ennuhm.....
Nouja, hij kan dus goed zoenen
*nog steeds helemaal verliefd is*
Trouwens, sommige jongens kunnen anders ook ECH nie zoenen!! Als ze ongeschoren zijn doet het ech pijn op een gegeven moment joh! En sommige happen, brrrr, das dus echt niet lekker!!
en toen ze de hoop al hadden opgegeven keek ik haar aan, zij mij en ik vroeg:"Wil je?" (ja ja...heel romantisch
) zij zei ja en toen gebeurde het. ik vond het wel lekker op zich, was alleen jammer dat ik het zelf niet durfde, maar dat m'n vrienden me eerst een schop achter m'n reet moesten geven.
en dat was de eerste en tot nu toe laatste keer
ben nog steeds best wel verlegen en ik krijg wel genoeg vrouwelijke aandacht, maar weet gewoon niet hoe ik daar mee om moet gaan.
...2 weken later had ik nog keelontsteking ook!!!
Bedankt!!!
het is jaren later toch nog goedgekomen met Dr_Greene. Hij heeft alleen nog steeds een aversie van 'snelle rondjes'
quote:Gezellig cafe hè?! Is ook leuk, na het zoenen ff napraten over hoe het gegaan is enzo....
Op maandag 15 april 2002 09:51 schreef thedon het volgende:
was goed...alleen dat meisje rookte al... en ik toen nog niet![]()
Dat was wel ff minder..maar ja.. daarna uur in extase
Vrouwen met volle lippen zoenen overigens over het algemeen beter dan vrouwen met dunne lippen.
Was om nooit te vergeten!
En echt controle over m'n ademhaling had ik idd ook niet, leefde een minuutje op haar longen volgens mij
Nu vind ik het dus geweldig. Beetje happen enzo
Het kan zooooo sensueel zijn.
btw, al die verhaaltjes hier, dat is echt wel leuk om te lezen
quote:Maar soms niet leuk om mee te maken
Op maandag 15 april 2002 22:52 schreef SpaceAce het volgende:
Ik vond er niets aan... Alleen maar van die rondjes draaien.. De jongen zelf was ook nog us helemaal niets, maar ja, puberteit, uitproberen.Nu vind ik het dus geweldig. Beetje happen enzo
Het kan zooooo sensueel zijn.
btw, al die verhaaltjes hier, dat is echt wel leuk om te lezen
quote:hey, N-man, lang niet meer gesproken! nog steeds last van Insomnia?
Op maandag 15 april 2002 23:04 schreef NaRRaToR het volgende:
mijn eerste tongzoen was wel lekker en ook heel erg onverw8 het zal vast de eerste keer voor haar zijn geweest maar ik had een date met een leuk meiske en ze moest met de trein naar huis en bij afscheid viet ze mij op mijn bek. gewoon totaal onverw8 vol overgave teruggezoend, geen spijt van ofzo en alles. zij kon echt lekker zoenen ik ben nog steeds niemand tegengekomen die zo lekker kan zoenen
quote:Geloof mij: dit is niet vergelijkbaar.
Op maandag 15 april 2002 23:46 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb nog nooit met een meisje getongzoend maar ik denk dat ik wel iets vergelijkbaars heb meegemaakt.
als ik thuis kom dan komt de hond meestal bij me en die wil me dan likken.
dat laat ik dan toe want het is een lieve hond.
het erge is als wanneer iemand dan wat tegen je zegt en je doet je mond open. dan gaat die tong van de hond er in en dat is echt
Maar verder inderdaad wel zum kotsen, jah
(Had alleen niks met liefde ofzo te maken toen, m'goed, je kan niet alles hebben, hehehe)
Daarna duurde het heel lang voor de opvolger, een jaar of 3 ![]()
Maar die kan ik me zeker wel herinneren, en dat was zeker niet slecht (3 weken wat mee gehad met dat meisje
)
quote:het was thuis, meidje en ik hadden leuke avond met vooral veel drank. het kwam uiteindelijk op het strelen van elkaar uit, en plots lag ik op haar, stevig te tongen. ik was flink zat (en zij ook) dus moet eerlijk zeggen dat ik er weinig meer van weet, qua gevoel. ik dacht alleen van, is dit het nou
Op maandag 15 april 2002 09:46 schreef RiddlerMark het volgende:
hoe was jullie 1e keer tongen![]()
quote:ik had ook geen flauw idee wat ik moest doen, dus gewoon relax, en over me heen laten komen. had ook geen rooie kop ofzo.
Op dinsdag 16 april 2002 00:41 schreef MissMust het volgende:
mijn 1e keer was echt een ramp............jongen had wel ervaring ik niet....sjonge wat vond ik het spannend....en opeens...ja hoor,ik voelde zijn tong in mijn mond, maar wat moest ik doen???goed,iig ik denk er liever nooit meer aan terug, was echt een ramp *schaam* gelukkig weet ik nou wel wat ik moet doen
quote:Als het goed is weet niemand wat ie moet doen, de eerste keer, theorie is altijd anders dan praktijk
Op dinsdag 16 april 2002 12:23 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
ik had ook geen flauw idee wat ik moest doen, dus gewoon relax, en over me heen laten komen. had ook geen rooie kop ofzo.
quote:jah das waar, dussss...... TIP voor beginners(mochten die er zijn op FOK!: Relax, nie bang zijn, over je heen laten komen, ennuh..... go with the flow
Op dinsdag 16 april 2002 14:41 schreef Dagootje het volgende:[..]
Als het goed is weet niemand wat ie moet doen, de eerste keer, theorie is altijd anders dan praktijk
quote:Ja, en DONT push it... (letterlijk)
Op dinsdag 16 april 2002 15:06 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
jah das waar, dussss...... TIP voor beginners(mochten die er zijn op FOK!: Relax, nie bang zijn, over je heen laten komen, ennuh..... go with the flow
als iets iritant is, is het wel wanneer iemand tongt als een stoomtrein.
gewoon lekker rustig en zacht, niet te diep, en met gevoel
Op een gegeven moment liepen we samen achter een muurtje en ik zat ineens d'r tong in m'n bek die d'r na 10 minuten weer uitging. Ik wist niet wat m'n overkwam,maar ik liep zo'n 3 dagen met een
rond.
was wel lekker maar is erg fout afgelopen
ze had al niet te veel ervaring (maar meer dan mij toen) en dacht ff de filmster na te doen en begon in me lip te bijten. hell dat was zo fout heb 2 dagen met een dikke lip gelopen maar ik had me zeker wel vermaakt
quote:ikke 12
Op maandag 15 april 2002 10:40 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
15 valt mee, in ieder geval sneller dan mij
ohja hoe et was nou ehm.. niet zoals ik d8
was in't zwembad.. begin et lkkrder te vinde nu
Lopen ze giechelend weg...ik draai me weer om naar mijn vrienden, wordt er op mijn schouder getikt...en voordat ik me goed en wel heb omgedraaid zit er opeens iemand mijn bovenlip te bewerken
. Naja ik eerst stomverbaasd, maar daarna al snel van jaja...jaja...ik zoen....ik zoen...ik zoen!!. Naja en toen ging ik er zelf in mee. Net toen ik het een beetje onder de knie d8 te hebben begon ze opeens met haar tong tegen me mond te douwen.....En flops.....krijg nou wat...een tong in mijn mond ![]()
1e x was bij mij vooral verbazing. Echt van WOW ik zoen....hoest mogelijk
..natuurlijk dagen lang met bigsmile rondgelopen. Maar de keren daarna waren wel beter. Eerst keer hak vooral zoiets van...ow...kijk dit is het dus?...later leer je pas hoe het echt moet.....and still improving
quote:Je halt me mijn woorden uit mijn mond. Bij mij is het precies ook zo gegaan. Maar dan op een camping in franrijk toen ik een jaar of 15 was.
Op maandag 15 april 2002 16:37 schreef M_THE_MAN het volgende:
de 1e keer was vorig jaar eigg.
k'ging uit met een stel vrienden en zij was er ook bij. ik wist dat ze mij leuk vond en ik was harstike zenuwachtig.
en op een gegeven moment begonnen m'n vrienden me een beetje onder druk te zetten, zo van:"Kom op dan! Zoen haar dan man, je bent toch geen mietje ofzo!" ze bleven maar door zeiken en er gebeurde gewoon niks omdat ik het gewoon niet durfde.en toen ze de hoop al hadden opgegeven keek ik haar aan, zij mij en ik vroeg:"Wil je?" (ja ja...heel romantisch
) zij zei ja en toen gebeurde het. ik vond het wel lekker op zich, was alleen jammer dat ik het zelf niet durfde, maar dat m'n vrienden me eerst een schop achter m'n reet moesten geven.
quote:ik had wel verwacht dat ik vet opgewonden zou raken enzo... maar ik had meer zo iets van "is dit het"...
Op donderdag 23 mei 2002 13:21 schreef blup het volgende:
saai
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |