abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3835417
hoe was jullie 1e keer tongen jah het is niet wat jullie denken,

de mijne wqs fijn, in het begin eng maar later prettig, ik kreeg gelukkig niet in een keer die zeemleren lap in men huig gestouwd.

maja hoe was dus jullie 1 keer dat jullie tongde.

Ben Benieuwd

*iets met rechterhand*
  maandag 15 april 2002 @ 09:48:33 #2
19706 BitchyLady
nu ook in fotoboek!!
pi_3835454
anders dan voorgesteld...kdacht altijd dat je hele bek meteen vol tong zat....maar een tong is niet zow dik er is zelfs plek om met elkaars tong te spelen!!!

viel dus wel tegen...het was voor mijn vriendin der deur omdat ik bij der sliep en toen kreeg zij ruzie met der ouders... ik als een zombie voor me uitstaren...kheb gezoend...kheb gezoend...

hihi..die goeie oude tijd!!!

Never trust second thoughts. Next thing you know there'll be a third and a fourth...you'll be thinking forever.
  maandag 15 april 2002 @ 09:51:21 #3
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_3835485
was goed...alleen dat meisje rookte al... en ik toen nog niet
Dat was wel ff minder..maar ja.. daarna uur in extase
Gekloond: ♫
pi_3835498
Vond er geen donder aan.

Nu wel.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3835517
Ja het was wel lekker maar ik had spijt dat het met die kerel was... bovendien zoende hij als een wasmachine!!! Maar inderdaad: oefening baart kunst!
  maandag 15 april 2002 @ 09:55:50 #6
15475 Zeo-kz
- He knows death to the bone -
pi_3835530
Het meisje die mij leuk vond die wilde met me "praten", ik moest zodoende naar beneden. Ik vond haar eigenlijk helemaal niet leuk, maar ik durfde geen nee tegen haar te zeggen, kvond t zielig.

Op het moment dat ik d8 dat ik er vandoor kon gaan, vroeg ze om een zoen. Ik d8 er verder niet echt bij na, bracht mijn lippen bij de hare en begon haar heerlijk te tongen. Wat naderhand voor haar voor het eerst was. Twas namelijk in Portugal en daar tongt men niet zo snel als hier in N-EU.

Ach twas een leuke 1ste keer, ook al ben ik wel een tijdje misselijk geweest en vroeg ik me af wat me in hemelsnaam bezielde.

But after the , there's always a

~> Only to God i Shall Surrender <~§~> Tantum Ut Deus Ego Vadum Trado <~
°§° Ego Precor Vos ..... Iuguolo Meus Vita°§°
pi_3835533
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:54 schreef LadyLysah het volgende:
Ja het was wel lekker maar ik had spijt dat het met die kerel was... bovendien zoende hij als een wasmachine!!! Maar inderdaad: oefening baart kunst!
Ging ie ook op de centrifuge dan? (kon het nie laten, sorry)
*iets met rechterhand*
  maandag 15 april 2002 @ 10:00:24 #8
23038 RoTju
Entrepreneur
pi_3835567
Hahahaha... kan t me nog goed herrinneren!
Ik was met haar meegefietst naar huis en toen we afscheid van elkaar wilde nemen stonden we eerst nog een half uur elkaar aan te kijken.... hmmm.. was een beetje zenuwachtig? Hahaha... en toen maar hoofd naar voren douwen kijken ofzij t ook wel wilde en ja hoor!!! Geweldig.. we wisten allebei wat we wilde en toch maar afwachten wie er begint! Hahaha
En dan helemaal in de wolken met een paal in mn broek terug naar huis fietsen! Ik heb getongd!Ik heb getongd!Ik heb getongd!

Lachuh hoor!

pi_3835609
jah ik zal ook ff wat gedetaileeder zijn:

khad haar naar huis gebracht(wou ze eerst niet, maja ik ben een gentleman) toen nog eerst wat gepraat enzo. en toen ik weg wou hield ze me tegen en begon ze te zoenen, ik schrok eerst, verstijfd.
Maar het was toch lekker en er volgde er nog velen

*iets met rechterhand*
pi_3835639
Ik had haar die avond bij een vriendin van me ontmoet en we raakten aan de praat enzo.

Toen ik weg wou gaan ging ik op mijn scooter zitten en zij vroeg of ze daar ook eens op mochtzitten want ze had nog nooit scooter gereden, ik zei ja hoor. Die vriendin van me ging toen even naar het toilet en voordat ik het wist had ik haar tong in mijn mond, eerst schrok ik me de kolere en vond het helemaal niks eigenlijk, mijn bek was zeiknat van het speeksel, gadverdamme. En ach daarna ben ik het toch wel lekker gaan vinden.

maandag 15 april 2002 @ 10:13:20 #11
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3835674
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:46 schreef RiddlerMark het volgende:
hoe was jullie 1e keer tongen jah het is niet wat jullie denken,

de mijne wqs fijn, in het begin eng maar later prettig, ik kreeg gelukkig niet in een keer die zeemleren lap in men huig gestouwd.

maja hoe was dus jullie 1 keer dat jullie tongde.

Ben Benieuwd

lang geleden... en ik vond het wel leuk..
  maandag 15 april 2002 @ 10:17:32 #12
14006 frenkb
Live fast, die young !!
pi_3835697
Hahaha dat is een tijdje geleden zeg ... de eerste weet ik niet eens wie het was, nooit d'r naam geweten en kan me ook totaal niet herinneren hoe ze eruit zag. De eerste met wie ik uitgebreid heb zitten tongen was een Duitse (LOL big mistake) en die zoende ook als een wasmachine inderdaad. Vond er toen geen kut aan ... mijn eerste relatie was echt bevorderlijk voor de zoenkunsten, toen heb ik echt goed leren zoenen. En nu kun je elkaar zo vreselijk opgeilen met zoenen, echt heerlijk
pi_3835702
vond het tegenvallen, hij leek wel haast te hebben. tongde als een sneltrein en was niet bij te houden

Mijn volgende ervaring was stukken beter...

Wij vrouwen praten inderdaad te veel, maar zelfs dan zeggen we nog niet de helft van wat we weten.
pi_3835809
mijn eerste keer zoenen was in een discotheek hierzo in 't dorp(sommigen vinden het een stad...blaat)
ze was klein en niet erg knap, en ik wilde liever met 'r vriendin zoenen. maar mijn vrienden vonden dat ik nun eindelijk een keer moest zoenen (15...valt toch best mee..? )
ik stond een beetje tegen d'raan en toen pakte zij mij op me bek. 't viel me hard tegen, ze ging veel te vlug. maarja...al doende leert men.
m'n vriendin daarna heeft me 't goed geleerd volgens me vriendin nu
pi_3835833
quote:
Op maandag 15 april 2002 10:37 schreef doraantje het volgende:
mijn eerste keer zoenen was in een discotheek hierzo in 't dorp(sommigen vinden het een stad...blaat)
ze was klein en niet erg knap, en ik wilde liever met 'r vriendin zoenen. maar mijn vrienden vonden dat ik nun eindelijk een keer moest zoenen (15...valt toch best mee..? )
ik stond een beetje tegen d'raan en toen pakte zij mij op me bek. 't viel me hard tegen, ze ging veel te vlug. maarja...al doende leert men.
m'n vriendin daarna heeft me 't goed geleerd volgens me vriendin nu
15 valt mee, in ieder geval sneller dan mij
*iets met rechterhand*
  maandag 15 april 2002 @ 12:05:25 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3836841
Pfoe...

Ik zat bij mijn toenmalige vriendin op de bank, we zaten wat muziek te luisteren en keken elkaar wat scheef aan de hele tijd... Op een gegeven moment gaat mijn vriendin rechtop zitten, kijkt me kort recht aan, en kust me op mijn neus, daarna wang, en toen kwam die kus. Ik geheel overvallen, maar had toch zoiets van: let's go with the flow. Heerlijk lang gekust, en na een tijdje gingen we de hond des huize uitlaten. De hond even losgelaten. Toen moest het er van komen, nog een keer kussen, en daarna zeggen: "Ik moet je wat vertellen..." (je had die kop moeten zien )"...jij bent het eerste meisje wat ik ooit gezoend heb." Waarop zij antwoorde: "Goh, daar had ik echt geen erg in... Man, normaal merk ik dat meteen"

Later die avond nog op haar bed gelegen, lekker knuffelen enzo. Ik weer: "de eerste keer dat ik je kuste smaakte je naar knoflook (ze had een kruidenkaas broodje bij de VnD op), de 3e keer naar gehakt, maar nu smaak je naar jezelf, en das wel het lekkerste wat ik ooit heb mogen proeven."

Those were the days...

PS, ik heb een hekel aan de "staafmixers", 3 van de 5 vrouwen die ik heb gekust kunnen gewoon niet lekker zoenen, weten geen donder van opbouw, en beginnen gewoon met een sprint voor tongen.

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 15 april 2002 @ 12:13:47 #17
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3836905
Ik had haar naar huis gebracht na een etentje, toen nog 4 uur lang op de bank (tot 4.00 uur 's nachts) beetje om elkaar heen lopen draaien, toen besloot ik dat het tijd was om naar huis te gaan. Keurig 3 zoenen op de wang gegeven, waarop zei iets zei van "dit schiet ook niet op eh", ik kreeg geeneens tijd om te antwoorden Verder was het schrikken maar wel lekker.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  maandag 15 april 2002 @ 12:18:08 #18
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3836948
Ik vond het walgelijk, ik riep recht in zijn gezicht: GATVERDAMME!!!

Lullig van me, toen zei ik: het was maar een grapje

Vond ie niet echt leuk

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  maandag 15 april 2002 @ 12:24:36 #19
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3837015
Hij wou later wel weer naar buiten, maar ik was gewoon misselijk, ik dacht Nooooooit weer

Na een jaar durfte ik het pas weer aan

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_3837031
Kan me de eerste x tongen..niet echt meer herinneren..eigenlijk..????

xxx

Ach Flikker toch op........
  maandag 15 april 2002 @ 12:29:57 #21
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3837057
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:18 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik vond het walgelijk, ik riep recht in zijn gezicht: GATVERDAMME!!!

Lullig van me, toen zei ik: het was maar een grapje

Vond ie niet echt leuk

quote:
Op maandag 15 april 2002 12:24 schreef Sinaasappel het volgende:
Hij wou later wel weer naar buiten, maar ik was gewoon misselijk, ik dacht Nooooooit weer

Na een jaar durfte ik het pas weer aan

*tranen uit ogen veegt*
  maandag 15 april 2002 @ 12:30:53 #22
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3837062
*denkt*

Tja, was wel grappig ofzow denk ik. Ik weet het niet meer echt.

maandag 15 april 2002 @ 12:31:06 #23
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3837066
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:29 schreef micha het volgende:

[..]

[..]

*tranen uit ogen veegt*

Had je die jongen moeten zien

ging direct naar de Badkamer om mond om te spoelen, zo goor

pi_3837119
Mijn eerste keer was op een feestje in de brugklas.
In die tijd deed je nog van die "coole" spelletjes.
Ik weet niet meer precies hoe het ging maar ik stond in een kring en een meisje moest me een zoen geven.
Stopt ze ineens die lap in mijn bek, ik was echt shocked!
Iedereen was ook stom verbaasd....
Echt lekker vond ik het ook niet, ik voelde me ook echt beet genomen.
Nu is er niks geilers.
pi_3837326
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:

PS, ik heb een hekel aan de "staafmixers", 3 van de 5 vrouwen die ik heb gekust kunnen gewoon niet lekker zoenen, weten geen donder van opbouw, en beginnen gewoon met een sprint voor tongen.

*mee eens is*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')