Ja met naaktmodellen, niet met Ronald de Boerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
Playboy werd toch altijd met name voor de diepgravende interviews gekocht?
Nee, niet met naaktmodellen, die kregen nl altijd slechts een paar regeltjes waarin ze hun prins op het witte paard mochten omschrijven. Met entrepreneurs, BN-ers en ander uitschot.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef De_Ananas het volgende:
Ja met naaktmodellen, niet met Ronald de Boer
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, met schaakmodellen, die kregen nl altijd slechts een paar regeltjes waarin ze hun prins op het witte paard mochten omschrijven. Met entrepreneurs, BN-ers en ander uitschot.
Ik had er 1tje gekregenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
Probeer dan eens een ander blad, de FHM oid?
Ik had laatst een gratis Playboy gekregen bij de Free Record shopquote:
precies.. maar FHM is hetzelfde, als je gewoon naakte wijven wilt zien moet je Passie kopenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
Probeer dan eens een ander blad, de FHM oid?
Vind er op zich ook niks mis mee, soms is het nog best grappig om te lezen maar het is wel wat anders dan wat je ervan verwachtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had laatst een gratis Playboy gekregen bij de Free Record shopmaar dat was inderdaad ook meer interviews e.d. Het is nu gewoon een mannenblad ipv een rukblaadje
wees er blij mee.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Laurensius het volgende:
[..]
precies.. maar FHM is hetzelfde, als je gewoon naakte wijven wilt zien moet je Passie Hustler kopen
Whehe, truequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vind er op zich ook niks mis mee, soms is het nog best grappig om te lezen maar het is wel wat anders dan wat je ervan verwacht
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, trueik bleef maar bladeren totdat ik eindelijk tieten gevonden had
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |