abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70287686
Vorige maand zagen wij ineens dat onze Internetplusbellenrekening bij KPN veranderd was. Er stonden kortingen op voor het abonnement en altijd onbeperkt bellen (deze optie hadden wij nooit), maar het totale rekeningbedrag was dus lager als wat wij "normaal" betalen, ik dacht dat zou wel rechtgetrokken worden binnenkort...gisteren kregen wij opnieuw een rekening, en toen viel mij op dat de naam van het abo was gewijzigd, en de rekening was ook weer lager door de kortingen en toen heb ik even opgezocht hoe en wat

Oorspronkelijk hebben wij ons abonnement bij Planet afgesloten, maar dat werd een tijdje geleden KPN.

Wat ik denk wat er gebeurd is is het volgende: KPN heeft zijn abonnementvormen veranderd en heeft (Planet) klanten (of toch alleen ons) automatisch omgezet naar de nieuwe abonnementen, maar dan zonder ons te verwittigen. Wij krijgen dus de eerste 3 maanden 50% korting, maar bijvoorbeeld geen nieuwe experiabox.

Ik heb al contact gehad met de helpdesk, maar die schrijven dat ze niet kunnen zien, waarom het abonnement is aangepast....vreemd....want wij hebben het echt niet gedaan en hebben ook geen bericht gekregen dat er een nieuw abonnement is afgesloten of zo. Wij hadden wel per e-mail een aanbieding gekregen tussen de eerste en tweede rekening in, maar daar zijn wij niet op in gegaan.

Het nieuwe abo kost uiteindelijk na deze 3 maanden 5 cent meer en is ook sneller, maar bijvoorbeeld het ingangsdatum is verschoven van ergens in de herfst bij Planet naar mei (wij zitten er nu langer aan vast). De altijd onbeperkt bellen functie kost ook 7.50 Euro per maand meer, zonder de korting, dat heb ik nu laten uitzetten, want wij maken er te weinig gebruik van.

Nu kan ik mij wel voorstellen dat KPN de abonnementen wil gelijktrekken, maar mogen ze dat zomaar doen zonder de klant daarvan op de hoogte te brengen en automatisch opties eraan toevoegen, die je helemaal niet wilt, maar binnenkort wel extra kosten?

Het stomme is, bij de helpdesk geven ze het nog niet eens toe, maar wijzen ze je alleen op de voordelen van het nieuwe abonnement, maar voor hetzelfde geld veranderd 'iemand' je abo naar een heel dure versie en kom je daar pas bij de rekening erachter...

Wat kan ik er nu nog doen? Vragen dat ze het ingangsdatum terugzetten of een nieuwe experiabox "eisen" (die van ons is al enkele jaren oud). Ik denk niet dat wij het oude abo terugkrijgen en het nieuwe kost maar 5 cent meer en is/ wordt sneller.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:48:58 #2
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_70288027
KPN is vanaf de zomer al bezig om alle Planet klanten om te zetten naar het nieuwe portfolio. Het is wel eens vaker gebeurd dat mensen zomaar omgezet worden, zonder dat ze dit duidelijk hebben aangevraagd (Niet de bedoeling uiteraard!).

Waarschijnlijk had je eerst Internet Plus Bellen Economy van Planet (34,95), en nu Internet Plus Bellen Basis van KPN (35,00). Bij IPB Basis krijg je Bel Onbeperkt Avond en Weekend er gratis bij, Onbeperkt kost idd 7,50 extra.

Wat er precies gebeurd is weet ik ook niet, maar ik heb het vaker zien gebeuren. Het is helaas technisch niet mogelijk om je terug te zetten naar je oude abonnement, omdat dat niet meer bestaat. Wel is het zo dat een IPB abonnement bij KPN na het eerste jaar altijd maandelijks opzegbaar is. Het zou dus inderdaad kunnen dat de ingangsdatum van je contract veranderd is naar mei, en dat je dus vanaf mei volgend jaar maandelijks op kan zeggen.

Ik ga er bijna vanuit dat als je een aangetekende brief stuurt naar KPN Klantreacties (Postbus 58800, 1040 JA te Amsterdam) waarin je uitlegt dat je dit pakket niet hebt aangevraagd en dus niet gebonden wil zijn aan een nieuw jaarcontract, je alsnog maandelijks kan switchen zoals bij je oude pakket het geval was.
pi_70288146
Ik zou het in meer detail kunnen uitleggen, maar lees wat Ludootje heeft geschreven, daar heeft het mee te maken.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:54:16 #4
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_70288214
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:52 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik zou het in meer detail kunnen uitleggen, maar lees wat Ludootje heeft geschreven, daar heeft het mee te maken.
Oeh, nu ben ik benieuwd!

Toen ik er nog werkte kregen we namelijk regelmatig te maken met mensen die pakketten kregen die ze nooit aangevraagd hadden, en we vroegen ons altijd af wie we daarvoor de schuld moesten geven.
pi_70288317
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:54 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Oeh, nu ben ik benieuwd!

Toen ik er nog werkte kregen we namelijk regelmatig te maken met mensen die pakketten kregen die ze nooit aangevraagd hadden, en we vroegen ons altijd af wie we daarvoor de schuld moesten geven.
Wat jij zelf al zei, KPN is de 'submerken' onder één eigen noemer aan het brengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door AlphaOmega op 23-06-2009 16:32:32 ]
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:07:41 #6
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_70288693
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Wat jij zelf al zei, KPN is de 'submerken' onder de eigen noemer aan het vegen.
Ah, dacht dat jij met een mooi technisch verhaal zou komen.
pi_70288796
altijd handig hier op Fok die insiders...

ik snap wel dat KPN dat wil enzo, maar dat ze mij als klant dan nog voor gek laten staan en het niet toegeven dat ze "intern" aan het rommelen zijn, dat ze mij aan mijzelf laten twijfelen en ook nog bijna ruzie tussen mijn partner en mij creëren (want hij krijgt de KPN rekening mailtjes, maar ik ben van de administratie en het zeuren als er iets niet klopt zeg maar ...) dat vergeeft ik KPN niet...

maar stel onze oude experiabox begeeft het, krijgen wij dan gratis een nieuwe?
  Redactie Games dinsdag 23 juni 2009 @ 14:11:59 #8
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_70288861
Overigens heb je geen fuck aan een "nieuwe" Experiabox, die dinger zijn nog steeds hetzelfde en doen hetzelfde. Misschien een iets anders versienummertje (maar beter of slechter zijn ze niet) Het zijn bruikleenmodems, mochten ze stuk gaan krijg je toch een andere.. ja gratis..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:20:31 #9
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_70289126
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:10 schreef Zana het volgende:
altijd handig hier op Fok die insiders...

ik snap wel dat KPN dat wil enzo, maar dat ze mij als klant dan nog voor gek laten staan en het niet toegeven dat ze "intern" aan het rommelen zijn, dat ze mij aan mijzelf laten twijfelen en ook nog bijna ruzie tussen mijn partner en mij creëren (want hij krijgt de KPN rekening mailtjes, maar ik ben van de administratie en het zeuren als er iets niet klopt zeg maar ...) dat vergeeft ik KPN niet...

maar stel onze oude experiabox begeeft het, krijgen wij dan gratis een nieuwe?
Hmm, goede vraag, weet ik zo niet uit mijn hoofd.

Maar op zich wil de leeftijd van een Experia Box nog niet zoveel zeggen over de duurzaamheid. Het zijn best degelijke apparaten (de Speedtouch variant weet ik in ieder geval uit eigen ervaring).

Mochten er problemen ontstaan dan kan je het beste gewoon contact opnemen met de Technische Help Desk, zij kunnen je daar het beste helpen. Maar ik vermoed dat mocht er echt een technisch probleem met de Box zijn, dat je wel een vervangende toegestuurd krijgt (pin me er niet op vast).
pi_70289694
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens heb je geen fuck aan een "nieuwe" Experiabox, die dinger zijn nog steeds hetzelfde en doen hetzelfde. Misschien een iets anders versienummertje (maar beter of slechter zijn ze niet) Het zijn bruikleenmodems, mochten ze stuk gaan krijg je toch een andere.. ja gratis..

nu ja, het gaat mij erom als wij nu toch ongevraagd en nieuw abonnement "moeten" nemen, dan wil ik niet alleen de lasten, maar ook de lusten...en ik weet dat er bij een nieuw abo zo een box hoort, maar ik wist niet of die ook gratis vervangen wordt, wanneer die tijdens het abonnement stuk gaat....en omdat wij al lang bij dezelfde aanbieder zitten en onze box al enkele jaren oud is...ik heb namelijk geen idee wat de levensduur ervan is...
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:42:53 #11
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_70289950
quote:
Het is helaas technisch niet mogelijk om je terug te zetten naar je oude abonnement
Dit vind ik altijd zo'n ongelofelijk KUT argument. Dat soort zaken zijn technisch altijd te realiseren maar vaak kan het niet omdat er expliciet voor is gekozen om dat technisch niet mogelijk te maken. Zeg dan gewoon dat je niet wilt dat die klant teruggaat naar zijn oude abonnementsvorm...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
  Redactie Games dinsdag 23 juni 2009 @ 14:47:47 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_70290102
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:35 schreef Zana het volgende:

[..]

nu ja, het gaat mij erom als wij nu toch ongevraagd en nieuw abonnement "moeten" nemen, dan wil ik niet alleen de lasten, maar ook de lusten...en ik weet dat er bij een nieuw abo zo een box hoort, maar ik wist niet of die ook gratis vervangen wordt, wanneer die tijdens het abonnement stuk gaat....en omdat wij al lang bij dezelfde aanbieder zitten en onze box al enkele jaren oud is...ik heb namelijk geen idee wat de levensduur ervan is...
Zolang je box werkt zou ik em maar houden. De huidige boxen die van 1 jaar/2 jaar, voldoen prima.

Ik weet dat ze mondjesmaat bezig zijn met nieuwe boxen uitrollen, maar daar zitten nog wat kinderziektes in qua werking en je bent nog beperkter als je dingen in de box wil wijzigen. Er zijn nog een hoop dinger die gewijzigd moeten worden om die software wat beter op die apparaten te laten draaien. Maar goed, die hebben nog niet heel veel mensen..

Zoals ik eerder zei zijn het "bruikleen" modems, zodra die kapot gaat krijg je gewoon een nieuwe. Dat is beter dan een nieuwe kopen... Die apparaten zouden eigenlijk teruggestuurd moeten worden als het contract opgezegd is. Maar goed, dat gebeurd volgens mij nog steeds niet vaak..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_70293676
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:07 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Ah, dacht dat jij met een mooi technisch verhaal zou komen.
Dat zou ik wel kunnen, maar dat is niet voor hier.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:25:06 #14
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_70295257
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:42 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo'n ongelofelijk KUT argument. Dat soort zaken zijn technisch altijd te realiseren maar vaak kan het niet omdat er expliciet voor is gekozen om dat technisch niet mogelijk te maken. Zeg dan gewoon dat je niet wilt dat die klant teruggaat naar zijn oude abonnementsvorm...
Tja, als al die oude abo's uit het systeem zijn verwijderd is het voor een simpele medewerker onmogelijk om het terug te zetten. Hooguit kan een vergelijkbaar pakket aangemaakt worden.

Natuurlijk is het mógelijk, als het hele systeem en orderproces weer aangepast wordt. Maar dat zou hetzelfde zijn als nu naar Opel stappen en zeggen dat je je oude Opel Kadett die niet meer gemaakt wordt, wil hebben.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 17:36:46 #15
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_70295749
quote:
Natuurlijk is het mógelijk, als het hele systeem en orderproces weer aangepast wordt. Maar dat zou hetzelfde zijn als nu naar Opel stappen en zeggen dat je je oude Opel Kadett die niet meer gemaakt wordt, wil hebben.
Slechte vergelijking. Het zou hetzelfde zijn als dat Opel nog wel Kadetjes maakt maar dan alleen voor de mensen die er al een besteld hebben en dat ze geen nieuwe bestellingen meer aannemen. Terwijl het natuurlijk geen probleem zou zijn om er nog 1 extra te maken...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_71699133
nadat ik toen nog eens contact had met de klantenservice werd in elk geval ons ingangsdatum van het "nieuwe" contract (waar wij niet om gevraagd hadden) aangepast en ook de functie van altijd onbeperkt bellen weer uitgezet

maar gisteren deden ons internet en telefoon opeens niets meer, eerst dacht ik misschien is het gewoon een korte storing...maar nee

mijn vriend vanochtend gebeld met de klantenservice (vanuit zijn werk) werd die een beetje afgewimpeld met "wij kunnen u alleen helpen wanneer u naast het modem staat en probeert u eerst maar 15 minuten alle stekers uit het contact te halen" (hadden wij al gedaan, maar geen 15 minuten, waarom zou dat trouwens zo lang moeten?), dus in principe deden ze niets met zijn storingsmelding (behalve nog zeggen dat er geen storing in onze regio was)

moest ik dus later nog een keertje bellen, werd vriendelijk geholpen door iemand van de helpdesk, maar dat het nu echt noodzakelijk was om naast het modem te staan? ik moest verder geen handelingen verrichten of zo, had wel de indruk dat ze gecheckt hebben of de stekkers op de juiste plek zatten

ze deden op afstand een meting, waarbij ze een foutcode kregen, waarschijnlijk hing het samen met ons nieuwe "ongewenste abonnement", dat maakte ik in elk geval uit de weinige woorden van de klantenservice over de foutmelding op, want wij hadden niets veranderd bij ons in huis...er ging dus een melding naar een ander afdeling en ik zou binnen een half uur worden teruggebeld ...werd dus niet gebeld, maar gelukkig deed alles het weer ongeveer 3 uur nadat ik gebeld had...

ik kan daar echt zo kwaad om worden, waarom ondernemen ze geen actie bij de eerste klacht? je zit al zonder telefoon en internet, je wordt op extra kosten gejaagd, want x-minuten bellen met de helpdesk met je mobiel is ook niet gratis (er zou maar net je beltegoed op zijn), maar nee, het ligt altijd aan de klant, want die zou wel gerommeld hebben met de aansluiting/ modem/ whatever, ook al geef je aan dat je helemaal niets veranderd hebt en de storing zomaar in eens er was....en dan nog niet eens toegeven wat nu de oorzak is/was (ze zullen wel intern bij de KPN aan de knopjes gezeten hebben, want de snelheid van het nieuwe abonnement is anders), je wordt er echt behandeld als een klein kind (wel vriendelijk, dat moet ik toegeven)

[ Bericht 2% gewijzigd door Zana op 08-08-2009 02:31:15 ]
  † In Memoriam † zondag 9 augustus 2009 @ 12:04:21 #17
34726 Fratz
Max
pi_71727198
quote:
moest ik dus later nog een keertje bellen, werd vriendelijk geholpen door iemand van de helpdesk, maar dat het nu echt noodzakelijk was om naast het modem te staan? ik moest verder geen handelingen verrichten of zo, had wel de indruk dat ze gecheckt hebben of de stekkers op de juiste plek zatten

voor sommige handelingen is het wel nodig dat jij naast je modem staat. om dingen te controleren om te kijken welke lampjes branden, om handelingen uit te voeren etc. zal niet elke keer sprake van zijn, maar het gebeurt.
ik vind het trouwens erg merkwaardig dat je geen brief hebt gekregen toen planet kpn werd.
dit is overigens ook alweer bijna een jaar geleden, zo uit mijn hoofd.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_71740932
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:04 schreef Fratz het volgende:

[..]
ik vind het trouwens erg merkwaardig dat je geen brief hebt gekregen toen planet kpn werd.
dit is overigens ook alweer bijna een jaar geleden, zo uit mijn hoofd.
wij kregen wel informatie (volgens mij per e-mail) dat Planet verder ging onder de naam KPN, maar dus niet toen in mei 2009 ons abonnement aangepast werd aan de abonnementsvormen van KPN,
in eerste instantie zou er behalve de naam namelijk niets veranderen toen Planet naar KPN overging, maar door de rekening kwamen wij achteraf achter dat de abonnementsnaam/-vorm, kosten, begindatum en belopties gewijzigd waren door KPN, zonder ons hiervan op de hoogte te brengen.
Blijkbaar moeten dan ook technische aanpassingen gedaan worden en ik neem aan dat dit als gevolg had dat wij opeens niet meer konden bellen en internetten vorige week, want volgens de servicedesk was er geen algemene storing in ons gebied en het lag niet aan ons zelf.
pi_71750424
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:54 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Oeh, nu ben ik benieuwd!

Same here. Ik roep in herinnering de ramp van de Tiscali mensen die naar KPN overgebracht werden. Dat was echt een groot fiasco. Echt elke stap in het project is misgegaan.

Als iemand het adres van een KPN directeur nodig heeft hoor ik het wel. Dat helpt gegarandeerd.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_71751469
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef Zana het volgende:

ook al geef je aan dat je helemaal niets veranderd hebt en de storing zomaar in eens er was
Het zal niet voor het eerst zijn dat iemand zegt dat'ie niets heeft veranderd, maar toch een schakelaar/instelling is vergeten te noemen. Ik zeg niet dat dat het geval is, maar het is wel een reden om niet zomaar alles te geloven wat je zegt. Waarschijnlijk controleerden ze ook daarom die aansluitingen. Het heeft weinig zin om een meting te doen als je niet weet of het modem goed is aangesloten (en aan staat).
pi_71760187
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 07:04 schreef Light het volgende:

[..]

Het zal niet voor het eerst zijn dat iemand zegt dat'ie niets heeft veranderd, maar toch een schakelaar/instelling is vergeten te noemen. Ik zeg niet dat dat het geval is, maar het is wel een reden om niet zomaar alles te geloven wat je zegt. Waarschijnlijk controleerden ze ook daarom die aansluitingen. Het heeft weinig zin om een meting te doen als je niet weet of het modem goed is aangesloten (en aan staat).
ik kan mij wel voorstellen dat ze bij de helpdesk een bepaald schema volgen om de fout op te sporen en dan bij de basis beginnen, en iedere helpdeskmedewerker zou zeker ook honderd gevallen kunnen opnoemen, waar de klant zegt dat die niets veranderd heeft en het uiteindelijk toch zo was, maar volgens mij wordt bij KPN gewoon te veel vanuit het oog van het bedrijf gekeken en niet naar de behoefde van de klant.

ik had in het voorjaar nog een ander probleem met instellingen van de voicemail... deze kon je altijd via de Planet website aanpassen, maar met overgang naar KPN waren de functies veranderd en sommige niet meer beschikbaar, ik kreeg merdere malen een foute oplossing voor dit probleem van de helpdesk, ze gaven mij o.a. gewoon de oude Planethandleiding, terwijl het hele layout van de website veranderd was en ik nooit en nimmer de stappen kon opvolgen, pas weken later gaaf iemand toe dat die gevraagde functie helemaal niet meer bestond.

waar ik dus extreem moeite mee heb is dat ze mij bij KPN met een probleem opzadelen (wijziging/verandering van contract) en achteraf doen alsof het allemaal aan mij ligt in plaats van toe te geven dat dit waarschijnlijk komt door veranderingen die zij intern hebben gedaan, en dan kan die arme helpdeskmedewerker waarschijnlijk ook niets aan doen, maar ligt het gewoon aan "het systeem", dat de verschillende afdelingen van KPN blijkbaar niet van elkaar weten wat ze aan het doen zijn en de klant daardoor de dupe wordt
pi_71766087

[ Bericht 100% gewijzigd door tride op 10-08-2009 17:48:43 ]
pi_71779631
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef Zana het volgende:
ik kan mij wel voorstellen dat ze bij de helpdesk een bepaald schema volgen
Let wel, er zijn helpdesken van verschillende niveau's: ten eerste de standaard ballenbak waar je heen belt en slechts op een brakke manier geholpen wordt, en ten tweede de servicedesk waar de echte specialisten zitten.
quote:
om de fout op te sporen en dan bij de basis beginnen, en iedere helpdeskmedewerker zou zeker ook honderd gevallen kunnen opnoemen, waar de klant zegt dat die niets veranderd heeft en het uiteindelijk toch zo was, maar volgens mij wordt bij KPN gewoon te veel vanuit het oog van het bedrijf gekeken en niet naar de behoefde van de klant.
Dat klopt. Service en klantgerichtheid zijn maar modewoorden bij KPN. Zp mocht onze professionele servicedesk en applicatiebeheerders maar 3 minuten over een klant doen. Duurde het langer, dan moesten we maar terugbellen.
quote:
ik had in het voorjaar nog een ander probleem met instellingen van de voicemail... deze kon je altijd via de Planet website aanpassen, maar met overgang naar KPN waren de functies veranderd en sommige niet meer beschikbaar, ik kreeg merdere malen een foute oplossing voor dit probleem van de helpdesk, ze gaven mij o.a. gewoon de oude Planethandleiding, terwijl het hele layout van de website veranderd was en ik nooit en nimmer de stappen kon opvolgen, pas weken later gaaf iemand toe dat die gevraagde functie helemaal niet meer bestond.
Klinkt bekend. Elk project en migratie wordt bij KPN bekeken door de ogen van "hoeveel geld gaat het ons opleveren" waardoor zoiets als het aanpassen van een handleiding op de laatste plaats komt. Daar heeft productmanagement doorgaans helemaal geen zin in waardoor het maken van een handleiding uiteindelijk zelfs terecht komt bij een of andere slimmerik op de helpdesk.

In plaats dat KPN nu gewoon alles 1 op 1 overneemt van planet, nee, alles wordt uit elkaar getrokken en ergens anders ondergebracht om er dan achter te komen dat al die kleine onderdelen ineens niet passen in de KPN infrastructuur.
quote:
waar ik dus extreem moeite mee heb is dat ze mij bij KPN met een probleem opzadelen (wijziging/verandering van contract) en achteraf doen alsof het allemaal aan mij ligt in plaats van toe te geven dat dit waarschijnlijk komt door veranderingen die zij intern hebben gedaan, en dan kan die arme helpdeskmedewerker waarschijnlijk ook niets aan doen, maar ligt het gewoon aan "het systeem", dat de verschillende afdelingen van KPN blijkbaar niet van elkaar weten wat ze aan het doen zijn en de klant daardoor de dupe wordt
Klopt, typisch kenmerk van het middle management en het productmanagement van KPN.

Ik was er vroeger ook een van.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_71945039
Trouwens wij kregen 6 dagen later een e-mail met een tevredenheidsonderzoek over de klachtafhandeling en 7! dagen later een brief dat ze ons meerdere keren hebben geprobeerd telefonisch te bereiken en dat dat niet gelukt was en als de storing nog bestond dat ik opnieuw contact moest opnemen met de helpdesk...

Ik had geen telefoontje gehad (geen gemiste oproepen op het gsm en via de vaste lijn hebben ze ook niet gebeld).

In de brief staat: "Volgens onze gegevens functioneert uw aansluiting inmiddels weer naar behoren. Om dit te verifiëren, hebben wij een aantal keren geprobeerd om u te bellen. Helaas konden we u niet telefonisch bereiken."

Ze hebben wel humor bij KPN... Ze denken wel dat ie het doet, maar ze konden mij niet telefonisch bereiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')