je manke poes?quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Gelieve alleen op de hoofdklacht reageren, anders ga ik een slot aanvragen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:52 schreef Adelante het volgende:
Gaat ie weer strippen op Wimbledon dit jaar?
quote:Sander Lantinga, streaking.
Banned for life
Nee hij gaat naar de naturisten bijeenkomst in Ouwehands Dierenpark binnenkort.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:52 schreef Adelante het volgende:
Gaat ie weer strippen op Wimbledon dit jaar?
Met hun belachelijke nationale reclameactie voor page. Al die schapen die posters ophangen voor hun raam, en daarmee één enkel bedrijf een bizarre hoeveelheid extra kosten besparen. Hoe dom kun je zijn?quote:
Heel Nederland aan het vochtig!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
Met hun belachelijke nationale reclameactie voor page. Al die schapen die posters ophangen voor hun raam, en daarmee één enkel bedrijf een bizarre hoeveelheid extra kosten besparen. Hoe dom kun je zijn?
Happy slapping?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef Nosh het volgende:
Er zou een wet moeten bestaan voor verzachtende omstandigheden, wanneer het zinloos geweld tegen Sander Lantinga gericht was.
Poef, weg geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef Ofyles2 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt een kuttopic gecreëerd, gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt een kuttopic gecreëerd, gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |