Ach al ik ik zo zie hoeveel mannen hier topics openen om te klagen over vrouwen kan ik alleen maar concluderen dat het overgrote deel van de mannen zeikwijven zijnquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:48 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ach al ik ik zo zie hoeveel mannen hier topics openen om te klagen over vrouwen kan ik alleen maar concluderen dat het overgrote deel van de mannen zeikwijven zijn
quote:
Ik ook, maar geen 'positieve' jeuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef Mani89 het volgende:
Krijg er allerlei soorten jeuk van.
O leuk, we hebben een Hans Teeuwen fanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:37 schreef Lundegaard het volgende:
Vrouwen die grappig willen zijn![]()
![]()
Wij mannen, met onze zware stemmen en piemels, wij kunnen grappig zijn.Mensen laten lachen zit in ons bloed.
Vrouwen, daar kun je ook soms om lachen hoor. Als ze bijvoorbeeld heel hard van een trap vallen.
We? We?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
O leuk, we hebben een Hans Teeuwen fan
haha inderdaad. en dan maar zeuren over emancipatie en dat mannen het altijd over seks hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:56 schreef Morshu het volgende:
Vrouwelijke cabaretiers lijken vaak wel te denken dat als je alles maar zoveel mogelijk op seks betrekt, het vanzelf grappig is
Over tosti's hoor je geen grappen te makenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:04 schreef boskameel het volgende:
Een keer een stuk gehoord van Brigitte Kraandorp (ofzoiets), over een tosti. Nou echt geweldig grappig
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |