Ik denk dat je dat overal wel hebt, kut collega's, gezeik en geroddel

.
Bij mij waren het vooral ontzettende, smerige, ranzige seksgrapjes die betrekkingen hadden op mij die echt NIET konden.
Ik werk als part time cassiere in een niet nader te noemen kut bouwmarkt.. Stel josti's als collega's, van die gastjes rond de 18 die zichzelf heul stoer vinden.
Ik heb dus een beetje een rood gezichtje:

.. Rode wangetjes en zulks.. Naast natuurlijk de standaard opmerkingen van klanten als "Zo, jij hebt het vast heel warm!" en bejaarden die in je wangen knijpen en zeggen "Wat een gezonde toet!" dachten die aapies mij klein te krijgen met grapjes over hoe ik daar nou eigenlijk aan kwam..
De grap was dus dat een zo'n gast, een echt hele vieze, zonder tanden enzo, schijnbaar elk weekend naar mijn huis kwam om mijn gezicht vol te spuiten..
"Weet je hoe ze aan die wangen komt? Ik verf d'r gewoon rood met mn sperma joh, lekker vol over dr gezicht heen! Elk weekend!"
Toen kwamen er nog grappen over schijnbare "jack off parties" met hen ofzo, en toen heb ik toch maar even op een niet zo vriendelijke manier duidelijk gemaakt dat ze toch maar ff dood moesten vallen en dat wanneer ze doorgingen ik het even bij de baasch ging melden.. Kansloze aapies.

Daarna nooit meer last van gehad. Kwam die gast nog z'n excuses aanbieden: "Ik dacht dat je wel tegen een grapje kon."
Ik heb nog wel meer verhalen over de complete kansloosheid van mn collega's.. En toch werk ik er al 2 jaar