ik heb m ook voor die prijs gekocht, maar dan is een 250gb versie voor 50 a 75 E meer misschien wel de meerprijs waard... lastige keuzes...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:26 schreef peejdorie het volgende:
[..]
heb ze net even opgebeld en ze hebben nog 2 of 3 PS3 (80gb) ZONDER spel.
wel voor 200,-
Dat is de 'normale' prijs. Ik ben vandaag in Eindhoven geweest. Oa. bij de Intertoys, MM en Bijenkorf, geen koopje kunnen spotten...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef peejdorie het volgende:
vandaag een gekocht bij de Bart Smit voor 330 325 + uncharted + killzone2
doei
175- 200quote:Op maandag 28 december 2009 14:13 schreef leolinedance het volgende:
PS3 120 GB + extra controller + Uncharted 2 + PES 2010 + Motorstorm Pacific rift + HDMI kabel
Maand oud compleet met dozen etc.
Wat mag dit 2e hands kosten?
Exact wat ik dacht.quote:
quote:
De Slim is er helemaal niet in 80gb toch? En ik wil perse de Slimquote:Op maandag 28 december 2009 16:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Het verschil tussen de 80GB en de 120GB Slim is slechts 10 euro, volgens Tweakers. Ik snap dat eerlijk gezegd ook niet. Daarnaast biedt iedereen zijn/haar Slim versie aan voor ruim boven de 200 euro. 175-200 euro is of oplichterij of iemand die onlangs wat naiviteitenbloed heeft ingespoten gekregen.
Ik wilde trouwens de PS3 + 2 controllers + Uncharted 2 + PES 2010 + racespel (weet niet meer welke) + HDMI kabel zo op gaan halen. Wil max. 350 betalen, liever minder. De set is een maand oud. De verkoper zou zo even terugbellen maar laat het nog even afweten...quote:Op maandag 28 december 2009 16:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Nee, ik bedoel dan ook de Fat versie. Maar de Slim is eigenlijk op alle fronten beter en dan 10 euro verschil.
Xbox 360 is alleen ' net niet'.quote:Op maandag 28 december 2009 17:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik twijfel zo enorm. Wil graag ook een console. Alleen kan bijna niet kiezen. Mag graag racen. En Forza 3 is erg tof, alleen GT5 komt er ook aan. Keuzes, keuzes.
Edit: heeft ie zeker zonder toestemming dat ding op MP gezetLullig man!
![]()
350 euro is ook wel veel geld voor die set. Een losse PS3 is 270, en met extra controller en wipeout ben je voor 315 euro klaar. Voor 2e hands is 350 te duur. max 300 euro is een prima prijs voor zo'n pakket, voor meer geld kun je beter een nieuwe kopen met games die je wel graag wil. Als je games wel 2e hands koopt dan heb je voor hetzelfde bedrag een mooie set met nieuwe PS3 en er zijn genoeg goede PS3 games die je voor 10 euro 2e hands kunt kopen en voorlopig mee vooruit kunt.quote:Op maandag 28 december 2009 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wilde trouwens de PS3 + 2 controllers + Uncharted 2 + PES 2010 + racespel (weet niet meer welke) + HDMI kabel zo op gaan halen. Wil max. 350 betalen, liever minder. De set is een maand oud. De verkoper zou zo even terugbellen maar laat het nog even afweten...
Ik wil vanavond gamen verdomme, schiet op!![]()
edit: Eikel weer gebeld, verkoopt hem toch niet(mocht niet van zijn papa
)
Ik ga dat Wipeout pakket inderdaad wel scoren voor 345 euro, heb ik ook meteen de 250 gb uitvoeringquote:Op maandag 28 december 2009 17:50 schreef koei het volgende:
[..]
350 euro is ook wel veel geld voor die set. Een losse PS3 is 270, en met extra controller en wipeout ben je voor 315 euro klaar. Voor 2e hands is 350 te duur. max 300 euro is een prima prijs voor zo'n pakket, voor meer geld kun je beter een nieuwe kopen met games die je wel graag wil. Als je games wel 2e hands koopt dan heb je voor hetzelfde bedrag een mooie set met nieuwe PS3 en er zijn genoeg goede PS3 games die je voor 10 euro 2e hands kunt kopen en voorlopig mee vooruit kunt.
Overigens zijn 2e hands PS3's nog erg duur, zeker als je een slim wil. Voor dat kleine prijsverschil zou ik gewoon voor een nieuwe gaan, zeker omdat er steeds meer meldingen komen van kapotte PlayStations (YLOD).
Voor 325 heb je een nieuwe PS3 + Killzone 2 + uncharted 1. Veel te duur dusquote:Op maandag 28 december 2009 18:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga dat Wipeout pakket inderdaad wel scoren voor 345 euro, heb ik ook meteen de 250 gb uitvoeringKoop ik er PES 2010 en Uncharted 2 bij voor 70 euro, dan ben ik klaar voor 415 en heb ik alles nieuw.
Ik ben nu weer aan het mailen met een gast die zijn 120 gb slim + 1 controller + Uncharted 2 + Killzone 2 + HDMI kabel wil verkopen voor meer dan 300 euro. 300 vind ik toch echt max voor zo'n set, en eigenlijk al te veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |