Dat heb ik nou ook vaak met ze.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:09 schreef NutKees het volgende:
Miljaar zeg, heeft bol.com nog dingen te koop die niet belachelijk duur zijn? Ik zit met 40 euro aan bonnen opgescheept, maar weiger ze uit te geven met die prijzen van ze.
PSN kaart kopen ermee? Of je moet nederlandse boeken lezen, die zijn toch overal dezelfde prijs.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:09 schreef NutKees het volgende:
Miljaar zeg, heeft bol.com nog dingen te koop die niet belachelijk duur zijn? Ik zit met 40 euro aan bonnen opgescheept, maar weiger ze uit te geven met die prijzen van ze.
Da's geen verkeerd idee... Ik zie net dat WipeOut HD ook niet belachelijk veel duurder is, dan nog een PSN kaartje erbij en klaar. Bedankt!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:19 schreef LordLynx het volgende:
[..]
PSN kaart kopen ermee? Of je moet nederlandse boeken lezen, die zijn toch overal dezelfde prijs.
SingStar Disney en Studio 100 zijn voor de PS2, die kan je enkel op je PS3 spelen als je een PS3 singstar hebt en dan discwissel doen. PS3 singstars zijn redelijk waardevast en blijven over het algemeen dezelfde prijs totdat een winkel ze besluit te dumpen voor een budget prijs. Om Singstar Disney of Studio 100 te spelen moet je dus rond de 90 euro uitgeven (60 euro voor gewone SingStar PS3 + mics en 30 euro voor de kindersingstar). Bij de Bart Smit hebben ze wel Disney's Sing It voor 15 euro (met mics) maar dat zijn de liedjes uit bijvoorbeeld High School Musical en andere Disneyseries met echte mensen. De mics kun je ook gebruiken voor SingStar, maar Sing it is geen SingStar-game en dus niet compatible met de SingStar-games.quote:Op maandag 28 december 2009 19:56 schreef Dandilion het volgende:
wie weet waar ik goedkoop aan muziek spellen (singstar) voor de ps3 kan komen? ik zoek die van disney of ander kinder liedjes.
-edit- spam.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:15 schreef koei het volgende:
[..]
SingStar Disney en Studio 100 zijn voor de PS2, die kan je enkel op je PS3 spelen als je een PS3 singstar hebt en dan discwissel doen. PS3 singstars zijn redelijk waardevast en blijven over het algemeen dezelfde prijs totdat een winkel ze besluit te dumpen voor een budget prijs. Om Singstar Disney of Studio 100 te spelen moet je dus rond de 90 euro uitgeven (60 euro voor gewone SingStar PS3 + mics en 30 euro voor de kindersingstar). Bij de Bart Smit hebben ze wel Disney's Sing It voor 15 euro (met mics) maar dat zijn de liedjes uit bijvoorbeeld High School Musical en andere Disneyseries met echte mensen. De mics kun je ook gebruiken voor SingStar, maar Sing it is geen SingStar-game en dus niet compatible met de SingStar-games.
Wat kan daar? SingStar kopen? Dat kan je overal natuurlijk en met wat zoeken ook nog wel goedkoper ook. Volgende keer je spam iets beter verpakken...quote:
Da's geen geldquote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef TeleluvR het volgende:
Vanmiddag LittleBigPlanet gekocht voor 20 euro bij Intertoys...
Van Fat Princess heb ik de demo gedownload, na deze post van Mindstate. Bleek een best grappig spelletje, dus ik heb de volledige versie gekocht voor 9.99 en ben sinds 3 uur bijna non stop aan het spelen geweest:p het is best verslavend :pquote:Ook volledige spellen, kan vooral Fat Princess en WipEout HD + Fury aanraden
Nóg lagerquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:08 schreef bug_me_not2 het volgende:
Weet iemand nog een goedkoop adresje voor PES 2010 (nieuw of 2de hands)?
cdwow heeft 'em voor 35
thehut voor 30
maar ik hoopte op nog iets lager...
Play heeft em voor 23,50 incl. verzenden: http://www.play.com/Games(...)-Legend/Product.htmlquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Brütal Legend £19.98 (+ £2.95 P&P)
Allemaal uitverkocht....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:47 schreef leolinedance het volgende:
PS3 Dualshock 3 Sixaxis controller 36 euro bij CD-WOW. Normaal 41 euro bij CD WOW wat al erg goedkoop is. Wel zijn ze nu alle kleuren uitverkocht (ik heb nog een blauwe kunnen bemachtigen).
Dan kun je beter even bij de freerecord binnen lopen hebben ze veel meer keuze in 10 euro spellen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:38 schreef Slayage het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/news/1335.html
volgens mij heb ik net een krantje van de mediamarkt voorbij zien komen waar ie 33 is, is gewoon in NL..quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:08 schreef bug_me_not2 het volgende:
Weet iemand nog een goedkoop adresje voor PES 2010 (nieuw of 2de hands)?
cdwow heeft 'em voor 35
thehut voor 30
maar ik hoopte op nog iets lager...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |