Tofquote:
Mja Pet Shop Boys hè, die gaan al een tijdje mee, dan krijg je een ouder publiekquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:31 schreef Susi het volgende:
Geen ideeIk stond helemaal vooraan, heb niet omgekeken eigenlijk. Was wel mooi te zien. Eigenlijk waren het allemaal zitplekken, maar bij het eerste liedje sprintten er een aantal naar voren, en toen stond iedereen eigenlijk op. Zodoende ben ik ook maar opgestaan en naar voren gelopen, en dus het hele concert tegen het hek vooraan gestaan.
De mensenn naast mij waren wel redelijk tam helaas, maargoed, ik was zelf een van de jongsten in de zaal dus misschien lag het daaraan
Belachelijk dat er zitplekken waren overigens in de zaal. Het was trouwens verre van uitverkocht.
Ja precies, geeft ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja Pet Shop Boys hè, die gaan al een tijdje mee, dan krijg je een ouder publiek
Gefeli!!!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:03 schreef Susi het volgende:
Ben toegelaten tot International Business & Languages
Tofheidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:03 schreef Susi het volgende:
Ben toegelaten tot International Business & Languages
Eén die ik bij de Ikea voor 9 euro zag liggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef Susi het volgende:
Dank jullie wel![]()
Wa veur een klok hedde gij dan ?
I know, daar kopen we ze ook altijd, maar ik was nu in de waan dat we ze nog haddenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef Susi het volgende:
Ikea is hartstikke tof hoor, niks mis mee. En negen euro is dan een mooi studentenprijsje, niet dan ?
Je kan bij de Ikea trouwens ook heel goedkope werkende batterijen halen
Een spreekschema, aaahwquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:44 schreef Yesse het volgende:
Zooooo presentatie af, presentatie geprint voor de zekerheid (ICT op onze school) artikel geprint, visitekaartjes geprint en spreekschema (met veel te veel zinnen
) gemaakt. Vanavond even oefenen en morgen stressen.
Ik ben er klaar voor
Dat moet toch ofzo? Ik dacht, why not. De sheets er ook maar bij gegooid. Voor al ik black out krijgquote:
Geen idee, wij hebben nooit met spreekschema's gewerkt omdat sommige mensen er hun complete presentatie opkalkten en het vervolgens oplazenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat moet toch ofzo? Ik dacht, why not. De sheets er ook maar bij gegooid. Voor al ik black out krijg
Ik ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Wat ben jij op tijd klaar zeg met je presentatieIk zit vaak de ochtend zelf nog te stressen met printen en weet ik veel wat
Ik ook maar ik stress nu al een week dus ben ik een keer op tijdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Wat ben jij op tijd klaar zeg met je presentatieIk zit vaak de ochtend zelf nog te stressen met printen en weet ik veel wat
Wij moesten juist met een spreekschema werken, en dan ook echt precies hoe het moest. Ik heb niet mijn complete presentatie er op gezet maar zo kan ik wel bijhouden wanneer ik even mijn mond moet houden en wanneer ik moet klikkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, wij hebben nooit met spreekschema's gewerkt omdat sommige mensen er hun complete presentatie opkalkten en het vervolgens oplazen
Dat probeer ik altijdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookAl zal ik voor zulke belangrijke dingen wel eerder klaar proberen te zijn
Ahaaaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook maar ik stress nu al een week dus ben ik een keer op tijd![]()
Hebben jullie niet gewoon een tweede beeldscherm waar je notes op komen te staan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij moesten juist met een spreekschema werken, en dan ook echt precies hoe het moest. Ik heb niet mijn complete presentatie er op gezet maar zo kan ik wel bijhouden wanneer ik even mijn mond moet houden en wanneer ik moet klikkenVerder hebben wij een spreekding zodat mijn blaadjes niet in het zich zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |