bizar.. rotterdamser kan het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Donnerland @ Kinkerstraat, ¤5 dacht ik.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat Kapsalon iets uit de provincie was, maar sinds ik het hier ben tegengekomen en het heb geprobeerd kan ik mededelen dat hij fucking goed te doen is. Met extra vlees =
. Alleen als je écht lam bent en je knaagt zoiets triggert die overload aan kaas wel je kotsgevoel
.
ik zeg rondje van de zaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Ayca het volgende:
Hier in Alkmaar heb je het ook, bij mijn vader is hij natuurlijk het lekkerste
hihi
het bevordert je kotsgevoel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat Kapsalon iets uit de provincie was, maar sinds ik het hier ben tegengekomen en het heb geprobeerd kan ik mededelen dat hij fucking goed te doen is. Met extra vlees =
. Alleen als je écht lam bent en je knaagt zoiets triggert die overload aan kaas wel je kotsgevoel
.
Elitaire kutkneusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die dit lekker vinden hebben echt geen smaak, totaal smaakloos met overheersende knoflooksaus
ga eens bij een echt restaurant eten sloebers, bij voorkeur een met een michelinster. dan proef je wat echt lekker is.
Ja, het is goed te doen hoor, maar behalve als je zo'n hap met veel kaas neemt, dan heb ik zoiets vanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:11 schreef Psychonikeo het volgende:
het bevordert je kotsgevoel?
Dit is juist het ultieme voedsel als je knettelam bent!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
knoflooksaus (en sambal) wordt over het algemeen gezien als een grote smaak neutraliseerder. Je denkt dat het heel erg lekker is, alleen zonder de saus stelt het weinig voor.
dan doen ze er daar gewoon teveel kaas opquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, het is goed te doen hoor, maar behalve als je zo'n hap met veel kaas neemt, dan heb ik zoiets van [ afbeelding ], mits lam.
Schijnbaar is het lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef Gewas het volgende:
Ik heb echt nog NOOIT van een kapsalon gehoord.Dus dat kan je eten? Als ik die plaatjes in dit topic zo zie vind ik het er onwijs smerig uitzien in ieder geval.
ligt waarschijnlijk aan je woonplaats en of je wel eens de deur uitkomt. (stappen dus en bij de shoarmazaak eindigt).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef Gewas het volgende:
Ik heb echt nog NOOIT van een kapsalon gehoord.Dus dat kan je eten? Als ik die plaatjes in dit topic zo zie vind ik het er onwijs smerig uitzien in ieder geval.
Ik woon in Den Haag. En ik kom alleen maar bij de patatzaak eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ligt waarschijnlijk aan je woonplaats en of je wel eens de deur uitkomt. (stappen dus en bij de shoarmazaak eindigt).
Het ziet er smerig uit, maar is hemels lekker!
In het centrum zit een goede: grillroom arena, in de markthof (iets verder dan nam kee en LA-american food)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. En ik kom alleen maar bij de patatzaak eigenlijk.Ik heb zojuist van iemand gehoord dat het Turks is dus daarom ken ik het niet. Ben nog nooit in een Turkse winkel geweest.
Ik eis korting voor alle FOK!kers daar!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Ayca het volgende:
Hier in Alkmaar heb je het ook, bij mijn vader is hij natuurlijk het lekkerste
hihi
Het is niet Turks. Het is Rotterdams!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. En ik kom alleen maar bij de patatzaak eigenlijk.Ik heb zojuist van iemand gehoord dat het Turks is dus daarom ken ik het niet. Ben nog nooit in een Turkse winkel geweest.
Turkse winkel? Dat heet gewoon een shoarmazaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hij liegt, duh.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom maak je je dan druk over je versierprestaties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |