Zoiets hoort niet op een bolletje, gij heidenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar Berehappen zijn ook lekker vooral met pindasaus op een lekker vers bolletje.
Nee, is lekker op een bolletje (met pinda saus erop natuurlijk) zonder bolletjes is het te leeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:59 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zoiets hoort niet op een bolletje, gij heiden
te leeg?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee, is lekker op een bolletje (met pinda saus erop natuurlijk) zonder bolletjes is het te leeg.
Ja, als ik uitga eet ik hem wel zonder bolletje natuurlijk. Maar als ik iets bestel dan koop ik speciaal lekkere wiite bolletjes. Zo heb je meer plezier aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
te leeg?
Wat voor dramatische berehappen ken jij dan?
Dat is niet lekker nee.. Maar wel een berehap. Probeer het eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef LockonStratos het volgende:
Kaassoufele (zo stond het bij de turkse grillroom op het menu) op een bolletje
Ook zoiets heidens
Dat wordt zo genietenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Maar kijk dan, als je dit zo ziet, ik krijg het er zuur van
Maar ik ga het proberen, zoals beloofd op een anoniem internetforum
sommige dingen zien er soms ook heel lekker uit, maar zijn ook niet te eten. Dit geval is andersomquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Maar kijk dan, als je dit zo ziet, ik krijg het er zuur van
Maar ik ga het proberen, zoals beloofd op een anoniem internetforum
Er is niet perse iets mis mee, het is gewoon inferieur aan een kapsalon.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met een fiet/mayo en een oernederlands krokketje.
Wat is daar nou weer mis mee?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef LockonStratos het volgende:
Kaassoufele (zo stond het bij de turkse grillroom op het menu) op een bolletje
Ook zoiets heidens
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die dit lekker vinden hebben echt geen smaak, totaal smaakloos met overheersende knoflooksaus
ga eens bij een echt restaurant eten sloebers, bij voorkeur een met een michelinster. dan proef je wat echt lekker is.
Best te doen is ook wat anders dan goddelijk voedsel waar eerder in dit topic van werd gesproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:06 schreef Druktemaker het volgende:
[..]een kapsalon is best te doen, misschien lust jij gewoon niet zoveel
?
Dat is waar, maar om nou meteen te zeggen dat mensen die het lekker vinden geen smaak hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Best te doen is ook wat anders dan goddelijk voedsel waar eerder in dit topic van werd gesproken.
knoflooksaus (en sambal) wordt over het algemeen gezien als een grote smaak neutraliseerder. Je denkt dat het heel erg lekker is, alleen zonder de saus stelt het weinig voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Dat is waar, maar om nou meteen te zeggen dat mensen die het lekker vinden geen smaak hebben...
Daar gaat het toch om?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
knoflooksaus (en sambal) wordt over het algemeen gezien als een grote smaak neutraliseerder. Je denkt dat het heel erg lekker is, alleen zonder de saus stelt het weinig voor.
Een kapsalon zonder knoflook is geen echte kapsalonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
In Schiedam zit trouwens een winkel die maakt hem echt zo lekkerAki Baba ofzo heet het, die is zo geniaal
Ik hoef alleen maar binnen te lopen en ze weten al dat ik een kapsalon zonder knoflook met sambal en qua salades alleen sla en ui wil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |