Ohja want ze hebben ze allemaal zelf opgeleidquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niet 4 spelers van dezelfde club in 2 jaar tijd.![]()
Echter is dit natuurlijk wel een compliment voor de club Groningen als opleidingsinstituut.
En bovendien heb je Sulejmani nog gehaald voor 16 miljoen. Als die een beetje in vorm begint te raken, dan is Elia sowieso overbodig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:05 schreef Darker-Than-L het volgende:
Suarez in de kluts, Aissati als creatieve man en Berg de doelpunten maker (beetje Huntelaar) Dit vind ik ook zeker wel de reden om Berg te kopen ipv Elia
Ik zeg seizoen 97-98quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En bovendien heb je Sulejmani nog gehaald voor 16 miljoen. Als die een beetje in vorm begint te raken, dan is Elia sowieso overbodig.
Oh ja, want ze hebben inderdaad helemaal niks geleerd hier.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ohja want ze hebben ze allemaal zelf opgeleid![]()
!
Bank. Laat hem eerst op de training maar eens bewijzen dat hij recht op een basisplaats heeft.quote:
Ik zou gewoon voor een verkapte 4-3-3 gaan met Berg als afmaker en Sulejmani en Suarez die daar een beetje omheen zwerven. Aisatti erachter voor de steekpasjes, en dan Gabri en Lindgren/Vertonghen voor de balans. En op het gebied van de defensie moet er nog zeker een linksback en een centrale verdediger bijkomen. Dan is de cirkel rondquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:13 schreef TheClown1 het volgende:
zou jol dat durven om 4-4-2 te spelen of moet hij zich aan de ajax-opstelling houden
Dat zegt ie toch nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh ja, want ze hebben inderdaad helemaal niks geleerd hier.
Dat beweren "bronnen binnen de top van Ajax" "in alle waarschijnlijkheid" "mits Groningen een vervanger kan aantrekken" aan depers ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef navigator het volgende:
Als ik het goed begrijp komt Berg dus voor 10 miljoen en wil Ajax ook nog steeds Elia, maar voor niet meer dan 8.
Wat een onzin.. Dat kan jij niet beoordelen vanaf hier.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bank. Laat hem eerst op de training maar eens bewijzen dat hij recht op een basisplaats heeft.
Waarom herhaal je wat ik zeg?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Dat kan jij niet beoordelen vanaf hier.
Als Jol vindt dat hij op basis van de trainingen een basisplaats verdient..
Dat klopt ook wel, maar dat bedoel ik niet. Jullie beschouwen Chivu, Maxwell en Zlatan ook als exponent van "de opleiding Ajax" (lijkt het)?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet. Jij noemt Groningen een goed opleidingsinstituut. Silva, Lindgren, Suarez en Berg komen allen niet uit de jeugd van Groningen. Dat bedoelt Noshiba waarschijnlijk.
Nee, dat wordt gewoon gezien als goed aankoopbeleid van Beenhakker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar dat bedoel ik niet. Jullie beschouwen Chivu, Maxwell en Zlatan ook als exponent van "de opleiding Ajax" (lijkt het)?
Okay, dan weer de vraag wat je met Sulejmani doet in een 4-4-2....quote:
Wat lul jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar dat bedoel ik niet. Jullie beschouwen Chivu, Maxwell en Zlatan ook als exponent van "de opleiding Ajax" (lijkt het)?
maar desondanks zijn jullie er altijd behoorlijk trots op dat die spelers bij Ajax hun leerproces richting de top (verder) hebben ingezet. Dat bedoel ik. Berg, Suarez, Silva en Lindgren zijn spelers die hier hebben (bij)geleerd om die stap hogerop te kunnen maken. "opleidingsinstituut"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, dat wordt gewoon gezien als goed aankoopbeleid van Beenhakker.
sulejmani zou je links op het middenveld kunnen pleurenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, dan weer de vraag wat je met Sulejmani doet in een 4-4-2....
Je ontkracht nu alleen je eigen argument.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef navigator het volgende:
Als ik het goed begrijp komt Berg dus voor 10 miljoen en wil Ajax ook nog steeds Elia, maar voor niet meer dan 8.
We pompen dus weer even 18 miljoen in de aanval en wat is weer het ondergeschoven kindje straks.... juist.
AFC Ajax topic #1342quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat lul je. Helemaal niet. Deze jongens komen niet uit de jeugd, klaar.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had het over Boulahrouz, het 12 miljoen bericht kan ik niet terugvinden. Maar kan zijn dat ik me daarbij op bevriende Twentesupporters heb gebaseerd.![]()
link: http://www82.hattrick.org/Forum/Read.aspx?t=12958021&v=0
http://archiv.mopo.de/arc(...)/hsv/kurzpaesse.htmlquote:- ANGEBOT: Ex-HSV-Profi Khalid Boulahrouz (Stuttgart) wird laut holländischen Medien von Martin Jol und dessen Klub Ajax Amsterdam umworben.
Stop nou maar gewoon met het spuien van die belachelijke onzin.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:
Boulahrouz volgens het AD dus niet haalbaar, daar waar de Hamburger Post steeds meldt dat het bijna rond is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |