Oh dus we moeten de vrijheid van meningsuiting maar inperken voor een stel islamietjes .quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Lekker dan. Die terroristen gaan niet eerst even de verkiezingsuitslag erbij pakken om te kijken waar er steun voor de PVV is in Nederland. Die denken: "NEDERLAND, WILDERS, AMSTERDAM, HOMOHOOFSTAD!!! JIHAAAAAAAD", en wie is er dan de lul? Juist, Meh7!
Jij bent niet de enige hoor, ik wil ook liever niet in stukjes worden geblazenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Lekker dan. Die terroristen gaan niet eerst even de verkiezingsuitslag erbij pakken om te kijken waar er steun voor de PVV is in Nederland. Die denken: "NEDERLAND, WILDERS, AMSTERDAM, HOMOHOOFSTAD!!! JIHAAAAAAAD", en wie is er dan de lul? Juist, Meh7!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh dus we moeten de vrijheid van meningsuiting maar inperken voor een stel islamietjes .
Waarom niet meteen de klit van je vrouw/vriendin afsnijden en DAARNA je aandelen gilette verkopen
Oh jaquote:
Ben jij nou (potentiële) terroristische aanslagen aan het goedpraten, beste Diederik? Was dat niet strafbaar gesteld?quote:
Kwestie van perspectiefwisseling.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ben jij nou (potentiële) terroristische aanslagen aan het goedpraten, beste Diederik? Was dat niet strafbaar gesteld?
Is dat die trol van de dames van haram of zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik heb trouwens wel problemen met Jihad Alariachi, die is me niet knap genoeg.
Halal en ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat die trol van de dames van haram of zo?
Je hoort het daar veel roepen andersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:59 schreef Mutant01 het volgende:
Het is wel een aparte naam, zelfs in islamitische landen komt die amper voor volgens mij.
Dat soort waanbeelden krijg je nou als je niet in Islamitische landen komt. Een echt FOX kindje.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Je hoort het daar veel roepen anders
Playboy wilde er geloof ik een hebben slechts gekleed in een bomgordel om haar "baard" te verbergenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef IHVK het volgende:
Meiden van Haram zijn trouwens ook wel lichtelijk irritant.
Vooral Soundos el Ahmadi.
Misschien is ze wel leuk als ze cabaret doet, dat weet ik niet.
Jij weet duidelijk niet waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Playboy wilde er geloof ik een hebben slechts gekleed in een bomgordel om haar "baard" te verbergen
Nee niet echt, ik ben niet per se pro amerikaans en ik ben in dat soort landen geweest, helaas.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat soort waanbeelden krijg je nou als je niet in Islamitische landen komt. Een echt FOX kindje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |