sorry? wilders heeft een goede band met amerika? en de mensen die daar nu aan de touwtjes trekken? nu schat je hem toch echt iets te hoog in. hij wil juist terugtrekken uit de gebieden waar nederland nu vrede brengt. hij wil afschaffing van jsf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:43 schreef Human82 het volgende:
Wilders kan de pot op, deze man wil alleen maar in Nederland oorlog tussen etnische groepen. Hij heeft zijn orders gekregen van zijn baas uit de vs. Moslims/allochtonen/Islam in kwaadlicht brengen en daarmee de stemmen van kudde schapen winnen en uiteindelijke het land regeren. Europa is hard op weg naar de "moderne" middeleeuwen.
Ja, ik ook.quote:
Stel je voor dat er opeens naast de Tsetsjenen en Inuit achtige volkeren opeens allemaal hippies rondliepenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach, dat is hetzelfde gelul als ik vroeger wel eens in de Telegrof las bij de ingezonden brieven. "Ik, en velen met mij, ergeren ons aan die provo's en hippies, allemaal vuile communisten. Woonden we maar in de Sovjet-Unie, dan konden we ze naar Siberië sturen."
Tsetsjenen wonen niet in Siberië maar in de Kaukasus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stel je voor dat er opeens naast de Tsetsjenen en Inuit achtige volkeren opeens allemaal hippies rondliepen
Die waren in vijf dagen dood
Zover kan het gros van de Nederlanders niet eens kijken . Ze vervallen liever in hysterisch geklaag en proberen via populistische oneliners hun eigen angsten op de meest simpele manier het hoofd te bieden . Uiteraard zonder er verder verantwoording of welke vorm van onderbouwing dan ook bij aan te hoeven dragen , immers dat is "oude politiek"quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Tsetsjenen wonen niet in Siberië maar in de Kaukasus.
En overigens is dat de grap niet.
Ik zal het uitleggen. De briefschrijver scheldt op de communisten (ofwel Linkschmenschen). Maar hemelt wel de meest verwerpeljike methode van die linkschmenschen op als passende straf
Nog anders: de leer van je vijand is verwerpelijk, maar zou wel wenselijk zijn om je vijanden te straffen.
Dubbele moraal?
Yep, jij bent de intelligentie zelve.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:12 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zover kan het gros van de Nederlanders niet eens kijken . Ze vervallen liever in hysterisch geklaag en proberen via populistische oneliners hun eigen angsten op de meest simpele manier het hoofd te bieden . Uiteraard zonder er verder verantwoording of welke vorm van onderbouwing dan ook bij aan te hoeven dragen , immers dat is "oude politiek"![]()
Gut het is wat hé....quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Yep, jij bent de intelligentie zelve.
Kanonne, wat een infantiel geleuter maar dat ben ik inmiddels wel gewend van blaters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |