Helaas wel. Eigenlijk mag jij nu niet meer meedoen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:21 schreef thunderhart het volgende:
Wie is hier nu de 'domste' als je dit vraagt? Erg Unrealistisch...Maar geef niet hoor mag. We leven in een vrij land ( nog wel)
Beetje te vrij als je het mij vraagt, Danny zou best wel eens een strenger beleid mogen invoeren als het gaat om nieuwe topics aanmakenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:21 schreef thunderhart het volgende:
Wie is hier nu de 'domste' als je dit vraagt? Erg Unrealistisch...Maar geef niet hoor mag. We leven in een vrij land ( nog wel)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:29 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Zelfs kernsplitsing is schoon. Enkel het afval is wat gevaarlijker.
ach man die reacties zijn om te huilenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:29 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Zelfs kernsplitsing is schoon. Enkel het afval is wat gevaarlijker.
quote:"de taboe moet van dit onderwerp af. elektrolyse van water is een experiment wat we op de middelbare school deden om vervolgens het knalgas(waterstof) te verbranden. ontzettend simpel. men zou zon opstelling in een auto kunnen doen. water tanken, elektrolyse in een soort cel, brandstof en zuurstof beiden naar de motor sturen en de auto doet het! zonnebloem olie kan worden gebruikt om de motor te smeren! dit weet men al bijna 70 jaar!!! ik denk dat ik ga proberen het te bouwen!"
Man dit is al tijden bekent. De enige die dit tegen houden zijn de bedrijven die verdienen aan vuile energie! Daar doe je niets aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:35 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
ach man die reacties zijn om te huilen
"de taboe moet van dit onderwerp af. elektrolyse van water is een experiment wat we op de middelbare school deden om vervolgens het knalgas(waterstof) te verbranden. ontzettend simpel. men zou zon opstelling in een auto kunnen doen. water tanken, elektrolyse in een soort cel, brandstof en zuurstof beiden naar de motor sturen en de auto doet het! zonnebloem olie kan worden gebruikt om de motor te smeren! dit weet men al bijna 70 jaar!!! ik denk dat ik ga proberen het te bouwen!"
Nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:09 schreef Phuturistixxx het volgende:
Al lang bekend, doe je niks aan..
Klopt. Maar zoals je sinds dat experiment op de middelbare school OOK weet, is er een spanningsverschil nodig voor de elektrolyse van water. Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:35 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
ach man die reacties zijn om te huilen
"de taboe moet van dit onderwerp af. elektrolyse van water is een experiment wat we op de middelbare school deden om vervolgens het knalgas(waterstof) te verbranden. ontzettend simpel. men zou zon opstelling in een auto kunnen doen. water tanken, elektrolyse in een soort cel, brandstof en zuurstof beiden naar de motor sturen en de auto doet het! zonnebloem olie kan worden gebruikt om de motor te smeren! dit weet men al bijna 70 jaar!!! ik denk dat ik ga proberen het te bouwen!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |