Ga slapen dan doosquote:
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
slapen gaat 'm niet meer worden, ga zo wel weer liggen
1, gelukkigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:39 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Tot hoelaat moet je werken dan?
Dat is een hele goede! Gebruik ik ook, doe ik dat niet dan draait vriendinlief haar hoofd 360 graden en begint Latijns te praten omdat ze s'ochtens niet aanspreekbaar wenst te zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn mobile met trilfunctie.
Dan ken je beter wakker blijven en na je werk gaan pitten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
slapen gaat 'm niet meer worden, ga zo wel weer liggen
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 05:27 schreef saban het volgende:
Waarom heb je de inbrekers niet zelf aangehouden?
Nee, meteen als je wakker wordt FOK! checken is dat niet zekerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:54 schreef mierenfokker het volgende:
Wat een kansloze figuren hier in dit topic. Een beetje om 4 uur 's-nachts op fok zitten![]()
Er zijn ook al mensen eerder wakker dan 7 uurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, meteen als je wakker wordt FOK! checken is dat niet zeker![]()
Flikker toch op man. Een vrouw moet zich mooi gedeisd houden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Snel, Snel, ik open een topic op FOK over een inbraak die plaats aan het vinden is in plaats van die gasten met een stuk hout KO te rammen..!!
FOK! - PRICELESS !!
Desnoods had je ze verjaagd met een oerbrul. Dankzij jou is bij de gedupeerde ondernemer nog voor flink wat geld extra gejat !
Chapeau TS !! Je moet trots op jezelf zijn !!!.!
p.s. had je er geen foto van kunnen maken ?
Ooit van emancipatie gehoord ? Vrouwen willen zelf toch "gelijk" zijn aan de man.....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:40 schreef kikoooooo het volgende:
Flikker toch op man. Een vrouw moet zich mooi gedeisd houden.
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ooit van emancipatie gehoord ? Vrouwen willen zelf toch "gelijk" zijn aan de man.....
Of zit jouw vriendin nog steeds aan de ketting de afwas te doen ?
Nee, maar ik vind gewoon dat vrouwen zich niet met zulke dingen moeten bemoeien. En dat vind jij eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ooit van emancipatie gehoord ? Vrouwen willen zelf toch "gelijk" zijn aan de man.....
Of zit jouw vriendin nog steeds aan de ketting de afwas te doen ?
Ik zit hier niet op FOK om een beetje mijn "emotionele ik" te tonen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef kikoooooo het volgende:
Nee, maar ik vind gewoon dat vrouwen zich niet met zulke dingen moeten bemoeien. En dat vind jij eigenlijk ook wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |