Nee alleen als ik je daar mee te vrede kan stellen wil dat best doen (je hebt gelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja lieverd, ik zou ook ziek worden als ik met een rollator het web op zou moeten... kom geef toe aan de duistere zijde!
Wil je het van me hebben, ik heb een stuk of 5 modules hier en doe er inderdaad niks mee liggen nu in de kelder in een verhuisdoosquote:
post dan maar je tietenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee alleen als ik je daar mee te vrede kan stellen wil dat best doen (je hebt gelijk) want ik hou niet van energie verspillen aan zo iets onzinnig
ohw je bedoelt boeken... nee krijg nieuwe komende week...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wil je het van me hebben, ik heb een stuk of 5 modules hier en doe er inderdaad niks mee liggen nu in de kelder in een verhuisdoos
Nee Bommie deze is de winnaar!quote:
Nimmer geef ik toe Coos...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee Bommie deze is de winnaar!![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker allen
ja!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nu heb je wel weer een grote mond hè Bommie
Ja die van 7 of 8 jaar terugquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw je bedoelt boeken... nee krijg nieuwe komende week...
Slaap lekker Coosquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker allen
euh boeken over windows 2008 server van 7-8 jaar oud???quote:
Joh dat was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
ik ben ietwat vervelend... die crashende server van net jeukt
I've got a friend who comes to teaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:29 schreef evaxsis het volgende:
Bukk Fizz was ik vroeger helemaal weg van, heb zelfs een dansje ingestudeerd met een paar vriendinnen
truste coosquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker allen
Heerlijk ventje ben je toch ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja!trui uit en bucks fizz dansje doen !
ja pffffffff kan er zo opstandig van wordenquote:
jaja .. en nu dansje doen!quote:
ja dat was een hele reeks voor de mileniumquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh boeken over windows 2008 server van 7-8 jaar oud???
tisser mis met Grunn??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja pffffffff kan er zo opstandig van worden![]()
Ik heb er zo'n schurft aan... ben vanavond tussen het posten door een stuk of 8 servers aan het fixen en dan zit er 1 zo'n etterbak in nota bene groningen tussen die gaat lopen kutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |