abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:11:17 #26
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70348890
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:13 schreef Kaar68 het volgende:

[..]

Weigeren van niet noodzakelijke vebouwingen (zoals een keuken of badkamer vernieuwen) kun je wel degelijk. Het wordt dan gewoon gedaan zodra de woning ooit leegkomt, zodat de volgende huurder wél alles nieuw heeft.
Is hier met een huis in de straat ook gebeurd. Mijn schoonouders wonen al bijna 50 jaar in hun huurwoninkje, en hebben zo'n beetje alles geweigerd wat hun ooit is aangeboden. Dus nog steeds verwarmen ze met alleen een gaskacheltje in de huiskamer en hebben ze een badkamer en keuken uit het jaar nul, en alles enkelglas. Verbeteringen aan de buitenkant moet je wél toestaan voor zover ik weet, omdat zo'n huis anders uit de toon valt in de straat (gevelreiniging, opnieuw voegen, buitenschilderwerk).
Hmmm oke, dat wist ik niet. Hebben ze een speciale reden dat ze alles weigeren?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_70349843
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:11 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Hmmm oke, dat wist ik niet. Hebben ze een speciale reden dat ze alles weigeren?
Kan niet voor Kaar spreken maar mijn buren weigeren alles omdat ze de rompslomp niet zien zitten en de huur hetzelfde willen houden (lees very low!).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:20:20 #28
152789 karr-1
pi_70350786
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kan niet voor Kaar spreken maar mijn buren weigeren alles omdat ze de rompslomp niet zien zitten en de huur hetzelfde willen houden (lees very low!).
Dat is inderdaad een reden, maar kan een woningbouw je op een gegeven moment niet dwingen om mee te doen? Als jij bv de enige bent in een heel blok die niet wil?
pi_70350850
Dat heb ik een paar jaar geleden ook gehad en 3 weken een chemisch toiletje in huis gekregen, die 3* per week werd geleegd door de verbouwers.
pi_70351949
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:20 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een reden, maar kan een woningbouw je op een gegeven moment niet dwingen om mee te doen? Als jij bv de enige bent in een heel blok die niet wil?
Zij zijn de enige die niet willen dus klaarblijkelijk niet..
Ze zijn dan ook wel zelf verantw.
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:15:54 #31
152789 karr-1
pi_70352576
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zij zijn de enige die niet willen dus klaarblijkelijk niet..
Ze zijn dan ook wel zelf verantw.
Oke dus je kunt niet 5 jaar later zeggen " Doe mij die verbouwing alsnog maar"?
pi_70353093
Nee dat kunnen ze niet.
Wanneer zij er uit gaan wordt de cv-ketel (die nu van henzelf is ipv woningbouw) vervangen enz enz.
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:22:55 #33
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_70356916
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:30 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Want als ze je toilet gaan verbouwen is dat een goede reden om direct maar te gaan verhuizen?
Mijn zwager zou 3 weken in de rommel zitten zonder douche, toilet en keuken en geregeld zonder stromend water. (Onder het motto verbouwen in bewoonde staat). Hij woonde met zijn gezin in een appartement. Door de verbouwing konden ze veel sneller dan normaal doorstromen naar een eengezinswoning met tuin.

Als je prima woont hoef je natuurlijk niet te verhuizen maar als je een andere woning wilt kun je mogelijk voorrang krijgen door de verbouwing.
pi_70366701
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:19 schreef wittereuz het volgende:
Woningbouw wil ons toilet/badkamer wat in 1 kleine ruimte van 1m bij 2m zit renoveren... Dat hele gebeuren gaat minimaal 1 week duren volgens hun.. wat the fuck, niet douchen OK.. maar plassen en schijten WTF waar moet ik dat doen dan? en als ik midden in de nacht aan de schijt moet wat dan? kan ik deze renovatie weigeren?
kreeg mijn woningbouw vereniging ook maar zo'n geniaal idee....

On topic: Toen ik hier kwam wonen (vergelijkbaar appartement met mini badkamer op 3 hoog), hebben ze het toilet ook vernieuwd. Toen hebben ze zo'n tijdelijk "camping" toilet geplaatst...
Duurde een paar dagen, eerst de zooi eruit, voorstrijken, tegelen en poosje laten drogen...
pi_70367023
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:23 schreef Pacmaniac het volgende:
[ afbeelding ]

Opgelost slotje!
Die kregen wij dus wel.

En die mochten we delen met het hele blok (4 huizen). Het ding stond gewoon op straat dus als je zat te schijten hoorde je ineens een hond aan de deur snuffelen en mensen langslopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')