Toen ze nog maar een maandje bestonden:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:23 schreef Zero2Nine het volgende:
Iemand enig idee of ze een beetje goede kijkcijfers halen?
Ik kijk vooral naar de herhalingen van Letterman. Heb zelf in december voor het laatst hun eigen programma's gezien. Als ik 's avonds meer tijd zou hebben, dan zou ik wel meer gaan kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Toen ze nog maar een maandje bestonden:
[ afbeelding ]
Inmiddels schijnt het iets beter te zijn, maar: de cijfers zijn al lange tijd niet meer openbaar. Van wat ik erover lees gok ik op maximaal 10000 kijkers. Ze streven zelf naar 1% marktaandeel, en ik verwacht niet dat ze dat gaan halen.
Hij liet zich daar weer goed kennen. Egocentrisch figuur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:36 schreef versabommie het volgende:
1 op 1 met peter R de Vries was ook niet al te spraakmakend![]()
2 Meter Sessies is ook aardig om te zien overigensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat [1 op 1 en Binnenhof van Jair] zijn inderdaad precies de programma's op Het Gesprek die ik ook altijd kijk. Via de vodcast overigens, dus ze hebben qua kijkcijfers en advertentie-inkomsten zeer weinig aan me.Het zit op mijn televisie zo ver naar achteren dat er wel heel erg slechte televisie op de andere netten moet zijn, wil ik er terecht komen. Misschien toch maar eens iets naar voren halen, want als ik er dan of en toe toch beland, is het vaak best aardig te pruimen.
Deze heb ik gisteren ook bekeken en ik vond hem ook wel leuk. Zoals wel een beetje te verwachten was, was het vooral Maarten die aan het woord was en de gespreksonderwerpen bepaalde.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:20 schreef Keepertje8 het volgende:
Laatst één op één gekeken met Van Rossem en Sörensen en dat was erg vermakelijk moet ik zeggen.
Het debat; Wilders-stijlquote:Wilders: "De kamer hier interesseert me inderdaad helemaal niks. Wie hier in de zaal zit, wat ze doen, eigenlijk interesseert me dat niet. Ik doe het inderdaad voor de mensen thuis.."
Jair: "ho ho, u bent hier toch ook in de kamer om met die kamerleden.."
Wilders[geïrriteerd]: "Ik weet niet of u een antwoord wilt horen of niet. Ik zei, wie hier in de kamer zit interesseert me inderaad niet zoveel." etc.
Kende ik niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef BdR het volgende:
*schop*
Leuke zender, vooral Het Binnenhof van Jaïr vind ik wel een leuk programma, dat is een soort schoolkrant-tv over het binnenhofJe krijgt een beetje de mensen achter de partijen te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |