quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nog meer versch vleesch?.
olaquote:
Goedjes , geen echt zin te gaan slapen maar ga wel zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
olaque tal?
ja het is rustig hier.
Heyz, jij daar,...quote:
Was het maar waarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:47 schreef wonderer het volgende:
Iedereen naar bed?
true en ik moest gisteren naar het altijd leuke (quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook nog iemand thuis zitten die aandacht en tijd vergt
toch niet vrijwillig mag ik voor je hopen. Een van mijn minst favo klanten woont er. Maak friesland onafhankelijk en laat ze wiegel tot koning kronenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
true en ik moest gisteren naar het altijd leuke () Leeuwarden, dus geen tijd om te Fokken
Nee, zeker niet vrijwillig. Eer je er al bent zegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet vrijwillig mag ik voor je hopen. Een van mijn minst favo klanten woont er. Maak friesland onafhankelijk en laat ze wiegel tot koning kronen
parels voor de zwijnen. Daar zijn die friezen toch te eigenzinnig voorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, zeker niet vrijwillig. Eer je er al bent zeg![]()
Moest een training geven
Dan was het gisteren geen standaard Friezin, ze nam dingen aan en op een gegeven moment ging het licht bij haar aan, dus dat was mooi om te zienquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
parels voor de zwijnen. Daar zijn die friezen toch te eigenzinnig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |