De bijbel er bij halen lijkt mij het allerslechtste ideequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:11 schreef teamlead het volgende:
liefst de waarheid natuurlijkmaar dan wel zo dat een kind het nog een beetje kan volgen
(dus niet įlle details en toestanden
)
@vosss....interessant idee.. als een soort educatieve maatregel een schuldgevoel aanpraten.... me like
Laat ff weten wat je zus er van vondquote:@vosss....interessant idee.. als een soort educatieve maatregel een schuldgevoel aanpraten.... me like![]()
Jallo! Die bijbel is secundair! Je leert ze iets aan de hand van een verhaal. Namelijk dat vrouwen gewoon niet luisteren!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De bijbel er bij halen lijkt mij het allerslechtste idee
Ah, okee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Jallo! Die bijbel is secundair! Je leert ze iets aan de hand van een verhaal. Namelijk dat vrouwen gewoon niet luisteren!
Dat kunnen ze niet jong genoeg leren dunkt me
Bij het absolute begin van alles krijg je dan juist problemen daarmee. De relativiteitstheorie en quantummechina komen dan op elkaars terrein terecht en die zijn vooralsnog onverenigbaar. De theorie van alles, die het allemaal wel kan verklaren, is een van de heilige gralen van de moderne wetenschap.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:27 schreef svefn het volgende:
Ik zou beginnen met de relativiteitstheorie
Luister naar het kind, en deze kan je uiitleggen hoe het zit, mits je goed luistert, zonder dat het kind het zelf in de gaten heeft.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:07 schreef teamlead het volgende:
hoe leg je op nijntje-niveau uit waar wij vandaan komen
komende week krijgen we logeetjes ( 6 en 4 jaar oud) die zich afvragen waar de wereld vandaan komt en waar de eerste mens vandaan komt....... en mama heeft gezegd dat ze dat maar aan ome teamlead moeten vragen
Hoe leg je kids van die leeftijd de ontstaansgeschiedenis van ons heelal (en dus onszelf) uitZelfs een simpele verwijzing naar de bijbel gaat 'm niet worden.. die kids zijn te slim
dusch.. hoe leg ik dit uit ??
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:39 schreef Synthesist het volgende:
er waren aliens (met warpdrive), en die strooide "leven" op planeten door het heelal.
Die is mooi Rudequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:52 schreef chevere het volgende:
Waar de kinderen vandaan komen, dat is de plaats waar volwassen heen gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |