Met vriendin iddquote:
Nee, in Italiequote:Op maandag 22 juni 2009 23:16 schreef Bakkerbier het volgende:
Dus je bedoelt steden buiten italie nu?
Rome en Florance zijn idd leuke steden, maar aan de kust is toch wel erug belangrijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:25 schreef Bakkerbier het volgende:
Is niet allemaal aan de kust maar je moet tog minstens gezien hebben: Toscane, Rome, Venetië, Florence
Is van mijn eerste twee opties idd wel lichtelijk favoriet bij mequote:
Vind je? Vertel eens, wat maakt Porto zoveel leuker?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:07 schreef k_man het volgende:
Ik vond Porto veel leuker dan Lissabon. Lissabon is zwaar overrated.
Valencia is inderdaad een topstad, maar zijn we allebei al een paar keer geweest... Granada en die regio zijn we van plan om een keer in het najaar te gaan ivm het weer en bedoel je met Palma Palma de Mallorca? Is dat echt een leuke stad (of heb ik gewoon een verkeerd beeld van Mallorcaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Van de twee vond ik Porto net iets leuker, maar beiden staan toch niet bovenaan in m'n weekendtripjeslijst. Valencia, Granada en Palma waren wat dat betreft stukken leuker.
Waar heb je overnacht in Porto?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef Labtech het volgende:
Porto !!!!
Ben vorig jaar in beide steden geweest, en vond Porto leuker. Echt een relaxte stad, je hebt bijna nooit het idee dat je in een "wereldstad" loopt. Veel te zien, lekker eten, Portkelders bezoeken aan de overkant, en vergeet het uitzicht niet.
Bovendien is het weer in het algemeen aangenamer in Porto dan in Lissabon. Lissabon is snikheet, Porto ligt noordelijker en is koeler
Dat is nou juist het enige wat minder was. Het bezoek aan Porto (en lissabon) maakte onderdeel uit van een "Fly-and-Drive" . We kwamen dus in een door de organisatie uitgekozen hotel terecht, wat van die hele reis het minste was. Sanitair was uit de jaren 30 leek het wel, kozijnen rot, en brandveilig was het ook niet echt.quote:
Ik zou dus gaan voor Portoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:39 schreef OA het volgende:
Lissabon was leuk voor een keer, maar ik hoef er niet nogmaals naar toe. Ik zal het niet afraden, maar ook niet direct aanraden. Ik weet niet wat het is, maar van alle hoofdsteden die ik tot nu toe heb bezocht, vond ik dit de minst boeiende.
Barcelona???? Nah, die stad vind ik helemaal niks hebben (je hebt Madrid mensen en Barcelona mensen zeggen ze tochquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou dus gaan voor Porto![]()
Buiten Portugal denk ik al snel aan Barcelona.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |