Ik rijd wel anders dagelijks door Leiden zonder ruis op 3FM.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:01 schreef Zipportal het volgende:
TS woont in Leiden. Ja nogal logisch, jouw ontvangst wordt verstoord door die Turkse buren van je, die een schotel hebben.
's Avonds is het wel goed te doen, maar de middaguitzendingen zijn triest.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
Goh, wat een klacht zeg.
Hier op stage ontvangen ze 3FM maar al te goed, helaas.
Wat een grafzender is dat [ afbeelding ]
Ik zit van ~8.45 tot ~17.00 op stage, ben al lang blij dat ik 't 's avonds niet hoef te luisteren. En idd, irritant figuur is dat. Vindt zichzelf helemaal geweldig enzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
's Avonds is het wel goed te doen, maar de middaguitzendingen zijn triest.
En deze bokkenlul zet je gewoon aan tot zelfmoord:
[ afbeelding ]
Zondagavond wil je zeker niet luisteren, want dan zit je opgescheept met dit gevonden voorwerp:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zit van ~8.45 tot ~17.00 op stage, ben al lang blij dat ik 't 's avonds niet hoef te luisteren. En idd, irritant figuur is dat. Vindt zichzelf helemaal geweldig enzo![]()
.
Niet grappigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
HAHA, jullie moeten verplicht maar 3fm luisteren
Niet per se, af en toe luister ik ook BNR.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
HAHA, jullie moeten verplicht maar 3fm luisteren
Ben je een sportliefhebber?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet grappig.
Het is pure marteling.
I know, heb het ook een half jaar moeten doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet grappig.
Het is pure marteling.
BNRquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet per se, af en toe luister ik ook BNR.
*Meldt*quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BNRLuisteren daar echt mensen naar?
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
I know, heb het ook een half jaar moeten doen![]()
[..]
BNRLuisteren daar echt mensen naar?
Neem dan je eigen radio/MP3-speler dan mee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |