abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70273174
Ik heb hier 3FM op mijn wekkerradio afgesteld, maar het probleem is dat het geringste er al voor zorgt dat ik een ruis door het signaal krijg. In tegenstelling tot de publieke omroep is Sky Radio en 538 wel goed te ontvangen.

Mijn klacht is dus: Wakker worden met ruis door je radiosignaal, en Sky radio dat de ether domineert.
pi_70273229
Wees blij! De kans dat je kanker krijgt is gehalveerd
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_70273236
Verschrikkelijk!
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
  maandag 22 juni 2009 @ 22:56:11 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70273251
Boeiend man Zorg voor een fatsoenlijke mp3 om wakker mee te worden. Wat boeit de zender nou?
pi_70273297
3FM is hier lekker prima te ontvangen
538 (gelukkig) niet
You dream it, I live it.
pi_70273298
TS woont op Schiermonnikoog.
Echt.
pi_70273329
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef TNA het volgende:
Boeiend man Zorg voor een fatsoenlijke mp3 om wakker mee te worden. Wat boeit de zender nou?
net alsof je bij het opstaan het verschil tussen radio en een MP3 van een paar honder kb/s hoort
You dream it, I live it.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:00:07 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70273417
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Meddo het volgende:

[..]

net alsof je bij het opstaan het verschil tussen radio en een MP3 van een paar honder kb/s hoort
Goede muziek bij het wakker worden maakt je dag jeweettoch. Als ik wakker word gezongen door Frans Bauer kan ik niet wachten tot het avond is
pi_70273421
Nah, ik sta liever met radio op.
Bestaat er geen Wifi wekkerradio? shoutcast link intikken en voila!

Het kan trouwens net zo goed aan m'n wekkerradio liggen, dat zwarte dunne antenne draadje is zo brak als de tering. Maar hoe kan het dan dat Sky radio de ether domineert? betalen zij soms meer voor die FM band die ze hebben?
pi_70273481
TS woont in Leiden. Ja nogal logisch, jouw ontvangst wordt verstoord door die Turkse buren van je, die een schotel hebben.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:03:53 #11
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_70273596
3fm/radio topics
  maandag 22 juni 2009 @ 23:04:49 #12
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_70273684
3FM. Overgewaardeerde pauperzender.
pi_70273895
Wat is volgens jouw dan wel een goede radiozender?
pi_70274049
Er heerst al jaren een gigantische beperkt aanbod in de Nederlandse ether, en sinds Arrow en CityFM zijn verdwenen heerst er een gigantische beperkt HIT-aanbod in onze ether,

echter hebben onze zuiderburen wel een goed alternatief: Studio Brussel, maar goed, als ik in Den Haag ben, kan ik helaas geen StuBru luisteren in de auto.

Nu is er nog zo'n geweldig radiostation uit Londen: Absolute Radio
Heerlijke rockzender, mét ook eens iets anders op de radio!

MAAR DIT IS OP FREQUENTIE AM 1215, vooroorlogse geluidskwalteit.

WAAROM IS HET IN NEDERLAND IN GODSNAAM NIET MOGELIJK EEN FATSOENLIJK RADIOSTATION OP TE ZETTEN MET MIJN FAVORIETE MUZIEK MÉT DJ'S EN DAT DAN OOK IN DE ETHER?

En nu niet zeiken pak je mp3-speler en/of cd's!
Want ik wil radio luisteren !!!

KLACHT: Nederlandse radiozenders zenden enkel hits uit en elke dag dat ene playlist elke dag opnieuw, maar in een andere volgorde!

beetje lullig dat mijn topic gesloten is, dit is een heel ander soort klacht ...
  maandag 22 juni 2009 @ 23:17:51 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70274222
Ik luister iedere dag 3FM (bij gebrek aan beter). Ik begin Giel toch wel een beetje relaxed te vinden, ook al is hij natuurlijk wel een linkse hippy De muziek is wel redelijk goed, beter dan 538 en Qmusic in ieder geval. Jammer dat Arrow weg is en ik Veronica niet kan ontvangen...
pi_70274269
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef Kwaliteit het volgende:
Er heerst al jaren een gigantische beperkt aanbod in de Nederlandse ether, en sinds Arrow en CityFM zijn verdwenen heerst er een gigantische beperkt HIT-aanbod in onze ether,

echter hebben onze zuiderburen wel een goed alternatief: Studio Brussel, maar goed, als ik in Den Haag ben, kan ik helaas geen StuBru luisteren in de auto.

WAAROM IS HET IN NEDERLAND IN GODSNAAM NIET MOGELIJK EEN FATSOENLIJK RADIOSTATION OP TE ZETTEN MET MIJN FAVORIETE MUZIEK MÉT DJ'S EN DAT DAN OOK IN DE ETHER?

KLACHT: Nederlandse radiozenders zenden enkel hits uit en elke dag dat ene playlist elke dag opnieuw, maar in een andere volgorde!

beetje lullig dat mijn topic gesloten is, dit is een heel ander soort klacht ...
Omdat niemand jou ook maar iets kan schelen
pi_70274436
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef Kwaliteit het volgende:

Eens.
Wel classic FM, maar geen rock FM. Alsof klassieke muziek beter is.
Radio 2 moet volgens mij de rockzender voorstellen, maar dat is enkel oude lullen muziek. Het is alleen goed als ze een rock top draaien. Maar dan nog is het zuur dat er alleen maar muziek voor 1990 in die top rock zit. Alsof er nu geen goede muziek gemaakt wordt
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 22 juni 2009 @ 23:26:23 #19
206423 am1b
appel met 1 been
pi_70274567
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:22 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Eens.
Wel classic FM, maar geen rock FM. Alsof klassieke muziek beter is.

Er is blijkbaar meer draagvlak voor, gezien het feit dat zij wél een licentie hebben.
pi_70274660
ipod + speaker = prima muziek in de ochtend, en elk ander gewenst moment
pi_70275266
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef am1b het volgende:

[..]

Er is blijkbaar meer draagvlak voor, gezien het feit dat zij wél een licentie hebben.
Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat sommige mensen denken dat klassieke muziek het summum is. Maar een Rock nummer kan ook mooi gemaakt zijn.
Een nummer van dream theater doet imo niet onder voor een klassiek stuk.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 22 juni 2009 @ 23:48:46 #22
206423 am1b
appel met 1 been
pi_70275502
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat sommige mensen denken dat klassieke muziek het summum is. Maar een Rock nummer kan ook mooi gemaakt zijn.
Een nummer van dream theater doet imo niet onder voor een klassiek stuk.
Dat ontken ik niet, ben het zelfs volledig met je eens, maar wat men op Classic FM draait is echt de top40 van de klassieke muziek hoor. Radio 4 komt dan meer in de buurt van wat jij noemt het summum. En ja, ik weet dat ook moderne muziek geweldig in elkaar kan steken, maar dat hoor je niet op de radio. Zeker niet in Nederland.
pi_70275592
Gewoon 99.6 in de auto jwtz. Slam FM for da hosseltjes
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_70275717
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gewoon 99.6 in de auto jwtz. Slam FM for da hosseltjes
Ja maar dan wel met Tamara Brinkman als DJ.

pi_70276204
K-Roq is ook wel chill, die even instellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')