net alsof je bij het opstaan het verschil tussen radio en een MP3 van een paar honder kb/s hoortquote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef TNA het volgende:
Boeiend manZorg voor een fatsoenlijke mp3 om wakker mee te worden. Wat boeit de zender nou?
Goede muziek bij het wakker worden maakt je dag jeweettoch. Als ik wakker word gezongen door Frans Bauer kan ik niet wachten tot het avond isquote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Meddo het volgende:
[..]
net alsof je bij het opstaan het verschil tussen radio en een MP3 van een paar honder kb/s hoort
Omdat niemand jou ook maar iets kan schelenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef Kwaliteit het volgende:
Er heerst al jaren een gigantische beperkt aanbod in de Nederlandse ether, en sinds Arrow en CityFM zijn verdwenen heerst er een gigantische beperkt HIT-aanbod in onze ether,
echter hebben onze zuiderburen wel een goed alternatief: Studio Brussel, maar goed, als ik in Den Haag ben, kan ik helaas geen StuBru luisteren in de auto.
Nu is er nog zo'n geweldig radiostation uit Londen: Absolute Radio
Heerlijke rockzender, mét ook eens iets anders op de radio!
MAAR DIT IS OP FREQUENTIE AM 1215, vooroorlogse geluidskwalteit.
WAAROM IS HET IN NEDERLAND IN GODSNAAM NIET MOGELIJK EEN FATSOENLIJK RADIOSTATION OP TE ZETTEN MET MIJN FAVORIETE MUZIEK MÉT DJ'S EN DAT DAN OOK IN DE ETHER?
En nu niet zeiken pak je mp3-speler en/of cd's!
Want ik wil radio luisteren !!!
KLACHT: Nederlandse radiozenders zenden enkel hits uit en elke dag dat ene playlist elke dag opnieuw, maar in een andere volgorde!
beetje lullig dat mijn topic gesloten is, dit is een heel ander soort klacht ...
Eens.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef Kwaliteit het volgende:
Er heerst al jaren een gigantische beperkt aanbod in de Nederlandse ether, en sinds Arrow en CityFM zijn verdwenen heerst er een gigantische beperkt HIT-aanbod in onze ether,
echter hebben onze zuiderburen wel een goed alternatief: Studio Brussel, maar goed, als ik in Den Haag ben, kan ik helaas geen StuBru luisteren in de auto.
Nu is er nog zo'n geweldig radiostation uit Londen: Absolute Radio
Heerlijke rockzender, mét ook eens iets anders op de radio!
MAAR DIT IS OP FREQUENTIE AM 1215, vooroorlogse geluidskwalteit.
WAAROM IS HET IN NEDERLAND IN GODSNAAM NIET MOGELIJK EEN FATSOENLIJK RADIOSTATION OP TE ZETTEN MET MIJN FAVORIETE MUZIEK MÉT DJ'S EN DAT DAN OOK IN DE ETHER?
En nu niet zeiken pak je mp3-speler en/of cd's!
Want ik wil radio luisteren !!!
KLACHT: Nederlandse radiozenders zenden enkel hits uit en elke dag dat ene playlist elke dag opnieuw, maar in een andere volgorde!
beetje lullig dat mijn topic gesloten is, dit is een heel ander soort klacht ...
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eens.
Wel classic FM, maar geen rock FM. Alsof klassieke muziek beter is.![]()
Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat sommige mensen denken dat klassieke muziek het summum is. Maar een Rock nummer kan ook mooi gemaakt zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef am1b het volgende:
[..]Er is blijkbaar meer draagvlak voor, gezien het feit dat zij wél een licentie hebben.
Dat ontken ik niet, ben het zelfs volledig met je eens, maar wat men op Classic FM draait is echt de top40 van de klassieke muziek hoor. Radio 4 komt dan meer in de buurt van wat jij noemt het summum. En ja, ik weet dat ook moderne muziek geweldig in elkaar kan steken, maar dat hoor je niet op de radio. Zeker niet in Nederland.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat sommige mensen denken dat klassieke muziek het summum is. Maar een Rock nummer kan ook mooi gemaakt zijn.
Een nummer van dream theater doet imo niet onder voor een klassiek stuk.
Ja maar dan wel met Tamara Brinkman als DJ.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gewoon 99.6 in de auto jwtz. Slam FM for da hosseltjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |