Fucking geniaal, fu-cking ge-niaal!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:51 schreef Xrenity het volgende:
Shit, wat vet
Wil ze echt nog wel een keer live zien zo
/edit
Misschien wel de beste opname van Pretty Visitors tot nu toe.
Klinkt ook nog vet zonder die intro.
Die edit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:51 schreef Aisumasen het volgende:
"Secret Door" live. Ik ga niet luisteren. John Ashton speelt live nu ook gitaar.
edit: Wow, klinkt fantastisch!![]()
.
Ik wist dat die ging komen toen ik las "ik ga niet luisteren"quote:
Net zoals met TLSP, hij zou echt de gelekte versie niet luisteren. Volgens mij had hij het album al beluisterd voordat de eerste noot was opgenomen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen toen ik las "ik ga niet luisteren"![]()
Aisumasen, wees een vent en zeg voortaan gelijk dat je jezelf toch niet in kan houden!
Het lijkt wel alsof de bas ook veel meer aanwezig is, maar dat kan ook gewoon door deze opname komen. Het klinkt wel donkerder inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:26 schreef Aisumasen het volgende:
"505" wordt ook al in een lagere toonsoort gespeeld:
Het draagt wel perfect bij aan de donkere sfeer van de hele performance en (waarschijnlijk) het album. Wat een geniale versie op deze manier, echt prachtig! Alex gebruikt z'n stem op een totaal andere manier dan op de studio-versie. De geluidseffecten vlak voor de climax zijn ook tof. Het beluisteren waard.
Ja, "Potion Approaching" is de nieuwe titel van "Go Kart". Één van de Franse fanclub-mensen was gisterenavond aanwezig in Tsjechië, en ik vroeg hem of hij opnames gemaakt had. Hij was dat van plan, maar was z'n microfoon-adapter vergetenquote:Op zondag 5 juli 2009 13:52 schreef hallo-daar het volgende:
Is er nog nieuws over 'Potion Approaching' (go-kaaarrrrt...)
Helaas. Eerlijk gezegd vind ik de Go-Kart (die we kennen) niet heeeel fantastisch, gewoon 'vet' en niet meer. Had dus liever een nieuwe song gehad, maar ach.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, "Potion Approaching" is de nieuwe titel van "Go Kart". Één van de Franse fanclub-mensen was gisterenavond aanwezig in Tsjechië, en ik vroeg hem of hij opnames gemaakt had. Hij was dat van plan, maar was z'n microfoon-adapter vergeten. En verder zei hij dus dat "Potion Approaching" de nieuwe titel van "Go Kart" is. Blijven zo weinig nummers over die we nog niet kennen
.
Laat aub eens een keer een kapper langskomen bij de band want het haar van Alex ziet echt niet uit.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:07 schreef Aisumasen het volgende:
Het zijn van die subtiele veranderingen, maar "Crying Lightning" is nu echt 10 keer beter. Vette solo, beter intro, minder oppervlakkige zang, etc. En ik denk dat ze naar me geluisterd hebben na mijn kritiek over de ontbrekende climax:
En hier nog een bevestiging, in de vorm van een crappy filmpje:quote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, "Potion Approaching" is de nieuwe titel van "Go Kart". Één van de Franse fanclub-mensen was gisterenavond aanwezig in Tsjechië, en ik vroeg hem of hij opnames gemaakt had. Hij was dat van plan, maar was z'n microfoon-adapter vergeten. En verder zei hij dus dat "Potion Approaching" de nieuwe titel van "Go Kart" is. Blijven zo weinig nummers over die we nog niet kennen
.
Alex Turner is ook te gast voor een babbeltje.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:19 schreef El_jefe07 het volgende:
Vanavond om 7pm uk time Crying Lightning in de show van Zane Lowe op radio 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |