Zo, de zon is weer verdwenen: Daar ben ik dan

.
Nou, maandag Zane Lowe, "Crying Lightning" als single, hadden we het toch al weken bij het juiste eind. Saai hoor, zo blijven er ook weinig verrassingen over

. Blijf er bij wat ik eerder heb gezegd: De song zoals ze hem in januari hebben gespeeld mist een climax, en heeft een voorspelbare spanningsboog. De kracht van de meeste songs van ze is dat ze uitdagend klinken. Vanaf de eerste luisterbeurt vond ik dat dit totaal ontbreekt bij deze track, en zelfs de hook klinkt verveeld. Maandag maar even afwachten. Wel vaag dat-ie eerst enkel als digital download uitkomt, en dan pas vlak voor de album-release als échte single.
En wat een fucking lelijke hoes. Heeft Matt met Paint lopen spelen ofzo? Sommige dingen kun je beter uit handen geven... Aan de andere kant, nu ik het een tweede keer bekijk, zo erg is het nu ook weer niet

.
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:31 schreef hallo-daar het volgende:[..]
Dan nam ik het dus iets te letterlijk. Maar dat was onder andere gebaseerd op dat artikel van een tijdje terug met daarin dat Alex wel zn grenzen zou willen verleggen, etc. etc.
Dat doet-ie nu toch ook met zijn eigen band

? En hij heeft ook nog altijd z'n succesvolle side-project, waar zeker een vervolg op gaat komen in de toekomst.
quote:
Dat was het logo, toch?
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:25 schreef tim. het volgende:Een tweet van Zane Lowe, om een beeld van "Humbug" te krijgen

:
[..]
edit: Het
is "Crying Lightning".
Haha, de bekende dubbel dichtgeplakte doodskoppen-promo's van tegenwoordig

. En da's zonder twijfel de single, ja. No chance in the world dat ze een journalist een "hard copy" van het album hebben gegeven. Dat gebeurd nu pas één week voor release. Hopelijk schieten de Japanners dus op met rippen, zodat we vóór Lowlands nog kunnen genieten

.
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:28 schreef conobram het volgende:De heren staan vandaag trouwens weer op het podium! dus wie weet wat filmpjes morgen?

Ik weet eigenlijk niet of ik de setlist van deze nieuwe festival-ronde wel wil weten. Straks spelen ze een golden oldie, en is het geen verrassing meer op Lowlands... Maar goed, het is onmogelijk om 2 maanden lang alle kanalen te omzeilen, dus we zullen het van de week wel weten

. Het optreden in Polen is wel dramatisch verlopen, 60.000 man stond klaar, maar 2 keer viel het geluid volledig weg en stonden ze te spelen op luchtgitaren alsof ze weer op
LCCC stonden. Het zal geen beste eerste gig van de tour zijn geweest...
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 02:11 schreef Merkie het volgende:Ik heb nog nooit een goed filmpje van Crying Lightning gehoord, het enige dat ik weet is hoe "Cryling Lightning" als lyric gezongen wordt maar verder weet ik niets over hoe het nummer klinkt, kan dus niet wachten tot maandag

.
Ik baal nu ook dat ik de live-versie al gedetailleerd uit mijn hoofd ken. Denk dat de productie van de single wel een beetje meer indruk maakt. Of in ieder geval, dat hoop ik

.