abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70615961
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:16 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de verandering van This House Is A Circus niet echt een verbetering, de eerste 2,5 minuut dan. Die zonnebrillen vind ik ook een beetje .
Tja, kan me wel voorstellen dat je in een band zit, in Polen bent, en denkt he zullen we voor de grap allemaal een zonnebril op doen vandaag
pi_70616445
Ik vind CL best wel lekker klinken hoor . Ik loop dan ook niet al een half jaar gare youtube versies te luisteren dus wellicht scheelt dat .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_70616485
Die song is dan ook al een half jaar in perfecte soundboard-kwaliteit te beluisteren .
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:26:26 #154
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_70616837
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:17 schreef Aisumasen het volgende:
Die song is dan ook al een half jaar in perfecte soundboard-kwaliteit te beluisteren .
Nah. De audio-track is enorm laag qua volume. Een versie is wel normaal qua volume, maar dit is dan de overstuurde versie van de zojuist genoemde. Mwoah. Clipping
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:39:12 #156
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70617379
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:36 schreef Aisumasen het volgende:

Ik doel op deze opname?
Deze versie beter qua beeld, maar dat terzijde.

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70617475
Hm ja, maar was alleen even om aan te tonen dat er een goede soundboard-opname te vinden is .
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:53:54 #158
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_70617891
Uhu, maar het klinkt erg vlak omdat de audio zwaar opgekrikt is. Desalniettemin prima luisterbaar!
pi_70618102
Dat zal je helaas vaak houden met een TV-opname. Ik heb steeds geluisterd naar de lossless rip van de video, maar die was helaas mono. Scheelt dat we nu ook niet nog eens weken naar een radio-rip hoeven te luisteren, want hij komt gelijk uit op iTunes .
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:46:24 #160
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_70619569
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:59 schreef Aisumasen het volgende:
Scheelt dat we nu ook niet nog eens weken naar een radio-rip hoeven te luisteren, want hij komt gelijk uit op iTunes .
Dat is wel beter ja! Ik weet nog wel dat ik Temptation.. een hele tijd voor de release heb moeten horen met aankondiging en crappy geluid
pi_70619692
Ja, of "Plastic Tramp" met tag in het intro en ergens verderop in het nummer, en "Brianstorm" met aankondiging door het intro, "Sequels" met gepraat door het einde, de single-versie van "Dancefloor" in crappy kwaliteit, etc. . Ik weet nog goed dat ik helemaal klaar zat voor de radio-première van "Standing Next To Me", en ik na die 2 minuten zwaar teleurgesteld was... Boy, do I was wrong .
pi_70619877
Heb trouwens de OP al een tijdje terug geupdate. Het is echt een waslijst, maar wel handig voor de mensen die precies willen weten wat op welke release is uitgebracht . Zoals ik nu ook vermeld heb dat Humbug een digipack én jewelcase CD gaat krijgen, net zoals bij de vorige 2 albums.
pi_70621554
Die Andrew Brady probeert het ook overal: ArcticmonkeysPoland.

Dat geklap bij "Only Ones Who Know" duurt gelukkig maar even (doet me aan dat Franse tv-programma denken ). Zou tof zijn als ze die nummers met Ashton de hele tour spelen.
Stay on my arm, you little charmer
pi_70623251
Nieuw filmpje wat we nog niet kennen achter de 'secret door': http://www.arcticmonkeys.com/sd.php Het intro van "Dangerous Animals".
pi_70623277

"Secret Door" live. Ik ga niet luisteren . John Ashton speelt live nu ook gitaar.

edit: Wow, klinkt fantastisch! .
pi_70623827
Go-Kart is dus Potion Approaching geworden?
pi_70623986
Zijn stem klinkt heel anders op die Open'er festivalfilmpjes, of ligt dat aan mij/kwaliteit filmpjes ?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:28:12 #168
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_70624520
Het is wel duidelijk dat als je fan bent van de snelle/actievere Arctic Monkeys tracks, je de nieuwe plaat waarschijnlijk minder gaat vinden
  vrijdag 3 juli 2009 @ 20:47:45 #169
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_70625199
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:28 schreef Haunter het volgende:
Het is wel duidelijk dat als je fan bent van de snelle/actievere Arctic Monkeys tracks, je de nieuwe plaat waarschijnlijk minder gaat vinden
Mwoah, Go-Kart (Potion Approaching nu?) en Pretty Visitors zijn toch aardig in de lijn van FWN vind ik, qua actievere tracks. Op FWN had je ook Only Ones Who Knows, Fluorescent Adolescent en 505 als rustigere nummers.
2000 light years from home
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:03:51 #170
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_70625666
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Mwoah, Go-Kart (Potion Approaching nu?) en Pretty Visitors zijn toch aardig in de lijn van FWN vind ik, qua actievere tracks. Op FWN had je ook Only Ones Who Knows, Fluorescent Adolescent en 505 als rustigere nummers.
Go-Kart vind ik nou niet bepaald snel, heavy en langzaam zou ik eerder gebruiken. Pretty Visitors zelfde verhaal. Het is allemaal wat steviger en langzamer vergeleken met FWN, en wat mij betreft een stuk volwassener.

Enige echte overeenkomst is het terugkomende en catchy riffje, nouja... riff.
pi_70626388
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:28 schreef Haunter het volgende:
Ben ik blij dat ik altijd meer van de melodieuzere Turner-nummers was .
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef tim. het volgende:
Die Andrew Brady probeert het ook overal: ArcticmonkeysPoland.

Dat geklap bij "Only Ones Who Know" duurt gelukkig maar even (doet me aan dat Franse tv-programma denken ). Zou tof zijn als ze die nummers met Ashton de hele tour spelen.
Ik verwacht het wel, ja! Altijd een soort van ehh...wens geweest om ze dat nummer live te horen spelen. Nooit verwacht, toch gekomen.

Andrew Brady... En ik mocht de AM forumleden geen triangeljosti's noemen ?
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:13 schreef Markeerstift het volgende:
Zijn stem klinkt heel anders op die Open'er festivalfilmpjes, of ligt dat aan mij/kwaliteit filmpjes ?
Hij is geleidelijk aan 'gevoeliger' gaan zingen, en gebruikt in deze nummers veel meer van zijn 'vocal range'.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:43:02 #172
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_70626811
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]

Hij is geleidelijk aan 'gevoeliger' gaan zingen, en gebruikt in deze nummers veel meer van zijn 'vocal range'.
Thanks to TLSP? Ik denk het wel Op TAOTU hoor ik meer een zanger Alex Turner dan op de Arctic Monkeys platen.
pi_70626931
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:43 schreef Haunter het volgende:

[..]

Thanks to TLSP? Ik denk het wel Op TAOTU hoor ik meer een zanger Alex Turner dan op de Arctic Monkeys platen.
De eerste keer dat het mee opviel was op de akoestische opname van "Riot Van" uit de zomer van 2006. Hij zingt die (voor ons kenners, haha ) zo anders dan op de opname van één jaar eerder. Mijn favoriete opname van het nummer. Ok, misschien samen met de live-versie.

En ik denk dat je gelijk hebt over TLSP . Zijn zang op bijvoorbeeld "In The Heat Of The Morning" was 'spot on' tijdens hun concerten, luister maar eens naar de hoge noten op de live-opnames.
pi_70647370
"505" wordt ook al in een lagere toonsoort gespeeld :

Het draagt wel perfect bij aan de donkere sfeer van de hele performance en (waarschijnlijk) het album. Wat een geniale versie op deze manier, echt prachtig! Alex gebruikt z'n stem op een totaal andere manier dan op de studio-versie. De geluidseffecten vlak voor de climax zijn ook tof. Het beluisteren waard .
pi_70648051
Shit, wat vet
Wil ze echt nog wel een keer live zien zo

/edit

Misschien wel de beste opname van Pretty Visitors tot nu toe.

Klinkt ook nog vet zonder die intro.

[ Bericht 27% gewijzigd door Xrenity op 04-07-2009 19:01:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')