Tja, kan me wel voorstellen dat je in een band zit, in Polen bent, en denkt he zullen we voor de grap allemaal een zonnebril op doen vandaagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:16 schreef TC03 het volgende:
Ik vind de verandering van This House Is A Circus niet echt een verbetering, de eerste 2,5 minuut dan. Die zonnebrillen vind ik ook een beetje.
Nah. De audio-track is enorm laag qua volume. Een versie is wel normaal qua volume, maar dit is dan de overstuurde versie van de zojuist genoemde. Mwoah.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:17 schreef Aisumasen het volgende:
Die song is dan ook al een half jaar in perfecte soundboard-kwaliteit te beluisteren.
Deze versie beter qua beeld, maar dat terzijde.quote:
Dat is wel beter ja! Ik weet nog wel dat ik Temptation.. een hele tijd voor de release heb moeten horen met aankondiging en crappy geluidquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:59 schreef Aisumasen het volgende:
Scheelt dat we nu ook niet nog eens weken naar een radio-rip hoeven te luisteren, want hij komt gelijk uit op iTunes.
Mwoah, Go-Kart (Potion Approaching nu?) en Pretty Visitors zijn toch aardig in de lijn van FWN vind ik, qua actievere tracks. Op FWN had je ook Only Ones Who Knows, Fluorescent Adolescent en 505 als rustigere nummers.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:28 schreef Haunter het volgende:
Het is wel duidelijk dat als je fan bent van de snelle/actievere Arctic Monkeys tracks, je de nieuwe plaat waarschijnlijk minder gaat vinden
Go-Kart vind ik nou niet bepaald snel, heavy en langzaam zou ik eerder gebruiken. Pretty Visitors zelfde verhaal. Het is allemaal wat steviger en langzamer vergeleken met FWN, en wat mij betreft een stuk volwassener.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, Go-Kart (Potion Approaching nu?) en Pretty Visitors zijn toch aardig in de lijn van FWN vind ik, qua actievere tracks. Op FWN had je ook Only Ones Who Knows, Fluorescent Adolescent en 505 als rustigere nummers.
Ben ik blij dat ik altijd meer van de melodieuzere Turner-nummers wasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:28 schreef Haunter het volgende:
Het is wel duidelijk dat als je fan bent van de snelle/actievere Arctic Monkeys tracks, je de nieuwe plaat waarschijnlijk minder gaat vinden
Ik verwacht het wel, ja!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:58 schreef tim. het volgende:
Die Andrew Brady probeert het ook overal: ArcticmonkeysPoland.
Dat geklap bij "Only Ones Who Know" duurt gelukkig maar even (doet me aan dat Franse tv-programma denken). Zou tof zijn als ze die nummers met Ashton de hele tour spelen.
Hij is geleidelijk aan 'gevoeliger' gaan zingen, en gebruikt in deze nummers veel meer van zijn 'vocal range'.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:13 schreef Markeerstift het volgende:
Zijn stem klinkt heel anders op die Open'er festivalfilmpjes, of ligt dat aan mij/kwaliteit filmpjes ?
Thanks to TLSP? Ik denk het welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hij is geleidelijk aan 'gevoeliger' gaan zingen, en gebruikt in deze nummers veel meer van zijn 'vocal range'.
De eerste keer dat het mee opviel was op de akoestische opname van "Riot Van" uit de zomer van 2006. Hij zingt die (voor ons kenners, hahaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Thanks to TLSP? Ik denk het welOp TAOTU hoor ik meer een zanger Alex Turner dan op de Arctic Monkeys platen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |