Robredo scheert al langs de rand van de afgrond en jij gaat je nog meer hartaanvallen bezorgen met Simonquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:23 schreef tennisboy het volgende:
Ik post alvast mijn volgende Pick als Robredo wint:( ziet er nu wel naar uit)
Pick 4: Gilles Simon
Komt vast wel goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef TheVulture het volgende:
De Kohlschreibertjes mogen een heel klein beetje angstzweet krijgen
Hopelijk nog wat meerquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef TheVulture het volgende:
De Kohlschreibertjes mogen een heel klein beetje angstzweet krijgen
Topic dat gisteravond op het Betfairforum werd gepost, maar ik geloofde het nietquote:Kohlscheiber fixing match againts Minar 2row?
Hahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Robredo scheert al langs de rand van de afgrond en jij gaat je nog meer hartaanvallen bezorgen met Simon
Ik vertrouw dat stokbrood voor geen meter meerquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Haha.
Hoezo dan?
Hij moet tegen Thiago Alves, staat nr 118de van de wereld, dan verwacht ik toch echt wel dat de nr 8 geplaatst er dik van wint.
Wat ook meespeelt, is dat hij me nog nooit in de steek heeft gelaten, als ik een beroep op hem deed![]()
oke, hoezo niet dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat stokbrood voor geen meter meer.
Falen tegen Hanescu op RG.quote:
oke, Hanescu staat 27ste van de wereld, dusja dan kan je weleens van verliezenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Falen tegen Hanescu op RG.
Dit jaar nog bijna niks gepresteerd, verschillende chokes.
Daar waag ik me niet meer aan, kun je niet van op aan die gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |