Goed punt. Misschien dat één van de vele mods die hier meedoen er wat aan kan veranderen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:38 schreef XL het volgende:
Ik vind de TT niet zo goed.... Het lijkt alsof we damestennis propageren
Wellicht zwart/wit tussen haakjes erachter?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Goed punt. Misschien dat één van de vele mods die hier meedoen er wat aan kan veranderen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef XL het volgende:
[..]
Wellicht zwart/wit tussen haakjes erachter?
Goed punt!quote:
Hey, welkom terugquote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef Bruce117 het volgende:
Dag 2: Ferrer.
Dank je en bedankt voor de voorspellingenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hey, welkom terug
Dag 2: ehmmmmmm, Gulbis (voorlopig)
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:55 schreef danusz1986 het volgende:
Pick 2: Vooralsnog Ernest Gulbis.. met een groot vraagteken.. hij staat op mijn black list!
En daar is de switch naar Viktor Troicki alquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga hier zo'n spijt van krijgen, maar voorlopig ga ik voor Christophe Rochus
Dus?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:42 schreef wimderon het volgende:
Leuk al die veranderingen als er een fix bekend wordt
Waarom?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Behoorlijk cheap als je zo aan je goede picks wilt komen.
Cheap of niet, ik blijf erbij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Behoorlijk cheap als je zo aan je goede picks wilt komen.
Ben zelf, iig voor de eerste 2 dagen, voor mezelf een wedstrijdje van gemaakt. Zocht op beide dagen iemand die niemand anders hadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:16 schreef wimderon het volgende:
Als het een wedstrijdje fix-spotten wordt is de lol er voor mij in ieder geval af.
Jij bent toch degene die altijd met de meest vage picks op de proppen komt en er dan in de 1e ronde uitvliegtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben zelf, iig voor de eerste 2 dagen, voor mezelf een wedstrijdje van gemaakt. Zocht op beide dagen iemand die niemand anders hadBeetje lol voor jezelf erin houden
Heb jij nooit een H2H weddenschap afgesloten op een speler of fietser waarvan het gerucht de ronde deed dat de tegenstander geblesseerd was?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:16 schreef wimderon het volgende:
Als het een wedstrijdje fix-spotten wordt is de lol er voor mij in ieder geval af.
Ja, das een beetje het risico dat er bij zit, maar komt wel een zekere extra aan het spel. Tenminste, ik vind het altijd wel zo geinig om het net even wat anders te doen, vooral in het begin van het toernooi. Later in het toernooi heb je toch wat minder 'gekke' opties.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die altijd met de meest vage picks op de proppen komt en er dan in de 1e ronde uitvliegt![]()
Dat is niet echt van toepassing op dit spel lijkt mequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:28 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij nooit een H2H weddenschap afgesloten op een speler of fietser waarvan het gerucht de ronde deed dat de tegenstander geblesseerd was?
Als er een gerucht gaat dat iemand positief is bevonden maak je daar dan geen gebruik van door te layen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:43 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik snap de commotie om Melzer even niet. Kan iemand het uitleggen?
Ik ben het wel met je eens, maar het wordt lastig om het te verbieden. Als ze bij de ATP al geen definitief besluit kunnen nemen of een partij al dan niet gefixt is, dan kunnen wij dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:16 schreef wimderon het volgende:
Vooruit dan maar, om het hier in goede aarde te houdenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar het wordt lastig om het te verbieden. Als ze bij de ATP al geen definitief besluit kunnen nemen of een partij al dan niet gefixt is, dan kunnen wij dat helemaal niet.
Het is te vergelijken met een speler die een blessure heeft, als je dat weet kan je z'n tegenstander kiezen. Als je weet dat een speler knoeit met wedstrijden, dan kan je ook z'n tegenstander kiezen. Het maakt XL's Tennisgame er niet leuker op als je zo gaat kiezen, dus ik doe wel een beroep op de sportiviteit van de mensen hierAnders krijgen jullie allemaal een Köllerer-award.
[ afbeelding ]
Maar als jij elk uur fora en andere sites zit te checken op het laatste nieuws, om de best mogelijke pick te nemen, dan is het toch goed recht om te switchen, voor welke reden dan ook? Als Chris en APK met gewoon waren geswitched, zonder iets te zeggen, dan was er niemand gaan boehoe'en.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef wimderon het volgende:
Tja, je hebt de OP gisteren of vanmorgen bekeken en een keuze gemaakt. Als je dan hierom gaat wijzigen dan ben je van hetzelfde type als degenen die ballen die in zijn uit gaan callen, ik weet dan voldoende.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:00 schreef dndiek het volgende:
Ik word hier zo moe van.... Iedereen speelt het spelletje op z'n manier. De regels maken dit mogelijk, dus niet zeiken....
Je moet zelf weten wat je doet als het gewoon allemaal mag. Het zegt voor mij echter genoeg over die personen zelf zoals ik al zei. Zolang je niet gedefault wordt mag je ook 40 seconden nemen tussen elk punt. Is het sportief? Nee. Krijg je dan op een gegeven moment het deksel op je neus? Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar als jij elk uur fora en andere sites zit te checken op het laatste nieuws, om de best mogelijke pick te nemen, dan is het toch goed recht om te switchen, voor welke reden dan ook? Als Chris en APK met gewoon waren geswitched, zonder iets te zeggen, dan was er niemand gaan boehoe'en.
Dan moet je de regel invoeren dat je niet mag switchen.
Alsof er dagelijks een fix is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:41 schreef stefan92 het volgende:
Pick 2: Wawrinka
Maakt niet uit als ik verlies, ga niet triest zitten doen door te profiteren van een fix. Dan kan je net zo goed elke dag naar een fix zoeken in plaats van normaal dit te spelen.
Als niemand iets wist maar jij hebt toevallig van de beste vriend van Odesnik gehoord dat hij geblesseerd is en na de eerste set opgeeft speel je toch ook gewoon Melzer?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef wimderon het volgende:
Tja, je hebt de OP gisteren of vanmorgen bekeken en een keuze gemaakt. Als je dan hierom gaat wijzigen dan ben je van hetzelfde type als degenen die ballen die in zijn uit gaan callen, ik weet dan voldoende.
Alsof wij die match gefixed hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:37 schreef wimderon het volgende:
Gefeliciteerd hè APK, Chriz2K, Bliksemschigt, Bruce117 [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo sadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:37 schreef wimderon het volgende:
Gefeliciteerd hè APK, Chriz2K, Bliksemschigt, Bruce117 [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je doet je avatar wel eer aan.......die is net zo sportiefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:37 schreef wimderon het volgende:
Ik weet welke avatar hij heeft maar ik zie hem niet hoe the fuck kan datquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je doet je avatar wel eer aan.......die is net zo sportief
Toffe emoticonsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:37 schreef wimderon het volgende:
Gefeliciteerd hè APK, Chriz2K, Bliksemschigt, Bruce117![]()
Is er inderdaad niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof er dagelijks een fix is.![]()
Meltzer had ik toevallig in een wedcombo zitten, ik zag dat de odd in elkaar gedonderd was en daarom -en omdat ik niet zeker van Ferrer was- heb ik de switch gemaakt.
Daarna heb ik wat research gedaan en zag ik dat het waarschijnlijk 3-0 wordt.
Heeft geen zinquote:
quote:
Mondje dicht over Verkerk.....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je doet je avatar wel eer aan.......die is net zo sportief
Mooi toch, zijn we in een klap van die meelopers af!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Zo goed is die Kohlschreiber toch niet op gras
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Zo goed is die Kohlschreiber toch niet op gras
Is derde partij op de baan dus ik vind van welquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan zeker niet meer switchen naar Tsonga?
Neequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan zeker niet meer switchen naar Tsonga?
"Mocht voor het begin van de speeldag bekend zijn dat een speler doorgaat vanwege een terugtrekking, dan moet de deelnemer een andere pick kiezen"quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee
Daar moet eigenlijk een regel voor komen, maar ik weet niet helemaal hoe.
Eigenlijk zou iemand die het ziet het dit in het topic moeten plaatsen (met bron) en vanaf dat moment kan die speler niet meer gekozen worden. Heb je hem daarvoor gekozen heb je geluk en ben je door en daarna is het geen mogelijkheid meer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:20 schreef franklop het volgende:
[..]
"Mocht voor het begin van de speeldag bekend zijn dat een speler doorgaat vanwege een terugtrekking, dan moet de deelnemer een andere pick kiezen"
Al vind ik dat ook weer rare oplossing, want als iemand s'avonds een pick plaatst en de volgende dag gewoon moet werken en dus van niks weet, dan kan hij/zij geeneens een ander kiezen
Dat was ook mijn probleemquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Al vind ik dat ook weer rare oplossing, want als iemand s'avonds een pick plaatst en de volgende dag gewoon moet werken en dus van niks weet, dan kan hij/zij geeneens een ander kiezen
Robredo scheert al langs de rand van de afgrond en jij gaat je nog meer hartaanvallen bezorgen met Simonquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:23 schreef tennisboy het volgende:
Ik post alvast mijn volgende Pick als Robredo wint:( ziet er nu wel naar uit)
Pick 4: Gilles Simon
Komt vast wel goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef TheVulture het volgende:
De Kohlschreibertjes mogen een heel klein beetje angstzweet krijgen
Hopelijk nog wat meerquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef TheVulture het volgende:
De Kohlschreibertjes mogen een heel klein beetje angstzweet krijgen
Topic dat gisteravond op het Betfairforum werd gepost, maar ik geloofde het nietquote:Kohlscheiber fixing match againts Minar 2row?
Hahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Robredo scheert al langs de rand van de afgrond en jij gaat je nog meer hartaanvallen bezorgen met Simon
Ik vertrouw dat stokbrood voor geen meter meerquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Haha.
Hoezo dan?
Hij moet tegen Thiago Alves, staat nr 118de van de wereld, dan verwacht ik toch echt wel dat de nr 8 geplaatst er dik van wint.
Wat ook meespeelt, is dat hij me nog nooit in de steek heeft gelaten, als ik een beroep op hem deed![]()
oke, hoezo niet dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat stokbrood voor geen meter meer.
Falen tegen Hanescu op RG.quote:
oke, Hanescu staat 27ste van de wereld, dusja dan kan je weleens van verliezenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Falen tegen Hanescu op RG.
Dit jaar nog bijna niks gepresteerd, verschillende chokes.
Daar waag ik me niet meer aan, kun je niet van op aan die gast
Mag jij nog meedoen APK?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:36 schreef APK het volgende:
Dag 4: Davydenko.
'Under investigation'.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef jojomen4 het volgende:
Mag jij nog meedoen APK?Jij speelde toch vals?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Investigation led by W. deron?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Treintje raast vrolijk door, het overreden karkas van Karel achterlatend.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Huh?
Hoezo ben ik door?
Anders Dag 5: Berbascoe
Ik snapte hem ook al niet.quote:* IN
Ambrosius: Karlovic, Mathieu, Soderling, Stepanek
APK: Garcia-Lopez, Melzer, Kohlschreiber, Davydenko
Appeltjesmoes: Llodra, Troicki, Soderling, Ferrer
BliksemSchigt: Garcia-Lopez, Melzer, Kohlschreiber, Troicki
borisz: Kohlschreiber, Gulbis, Soderling, Stepanek
Brahimov: Haas, Gulbis, Kohlschreiber, Stepanek
Bruce117: Fish, Melzer, Kohlschreiber, Stepanek
BVO: Llodra, Wawrinka, Kohlschreiber, Davydenko
Cavalier1: Haas, Stepanek, Robredo, F. Gonzalez
Chriz2k: Haas, Melzer, Robredo, Stepanek
Clesar03: Fish, Gulbis, Robredo, Stepanek
Colplay: Fish, Hewitt, Haas, Ferrer
danusz1986: Fish, Ferrer, Kohlschreiber, Wawrinka
dekouwe: Haas, Gulbis, Robredo, Stepanek
erkel: Cilic, Stepanek, Kohlschreiber, Simon
intel: Sela, Stepanek, Robredo, Troicki
jojomen4: Soderling, Ferrer, Verdasco, Davydenko
Karrel_Laaglawaai: Fish, Becker, Andreev, Crivoi
Toch maar Robredo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef Szura het volgende:
Ik vertrouw het niet meer die Verdasco.
Wordt Djokovic
Met ook nog eens vreemde switches.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch maar Robredo.
ja ik ben een twijfelaar
Tja ik wilde eigenlijk zo lang mogelijk potd vermijden en vertrouwde die Verdasco's niet.quote:
You win some, you lose somequote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lang erover gedacht, en ik ga het zo doen ...
Pick 5: Andreas Seppi
Hehehehequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch maar Robredo.
ja ik ben een twijfelaar
Eindelijk iemand met een originele keuzequote:
Als je orgineel wilt doen moet je gewoon steeds in de eerste ronde de tegenstander van Federer kiezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |