Er zijn veel Iraniėrs en Nederlandse journalisten die het een revolutie noemen. Het is zeer waarschijnlijk dat het politieke systeem in Iran (in ieder geval een beetje) gaat veranderen. Dus een revolutie.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is het veel te vroeg om van een revolutie te spreken. Het regime heeft immers (helaas) nog niks aan macht verloren.
Het is vooral wishful thinking.
En we blijven F5'enquote:confirmed - FULL NATIONAL STRIKE IN IRAN TOMORROW WEDNESDAY - Sea of Green #Iranelection RT RT RT - Mousavi
Ahmedinejad heeft gezegd dat iedereen die morgen niet op zijn werk verschijnt, per direct ontslagen is.quote:
quote:Militia in Sa-adat Abad (Tehran) targeting people chanting Allah Akbar brom their balcony - #Iranelection1 minuut ago from web
Dus stel dat er algemene stakingen komen dan is iedereen ontslagen en ligt het hele land plat?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:54 schreef Py het volgende:
[..]
Ahmedinejad heeft gezegd dat iedereen die morgen niet op zijn werk verschijnt, per direct ontslagen is.
Dat zou ik nog kunnen omschrijven als "wishful thinking".quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef .txt het volgende:
[..]
Er zijn veel Iraniėrs en Nederlandse journalisten die het een revolutie noemen. Het is zeer waarschijnlijk dat het politieke systeem in Iran (in ieder geval een beetje) gaat veranderen. Dus een revolutie.
Dat is inderdaad wel een teken ja.quote:Het regime heeft tevens ENORM veel steun verloren. Achmedinejad en de zijnen staan nu bekend als moordenaars en ze roepen "dood aan de Ayatollah" op de straten. Dat is nog nooit eerder voorgekomen.
Ja!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:56 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dus stel dat er algemene stakingen komen dan is iedereen ontslagen en ligt het hele land plat?
Nederlands kun je ook echt niet he?quote:
Dat snap ik wel... Maar bij voorgaande revoluties wisten we ook pas achteraf dat het een revolutie was.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik nog kunnen omschrijven als "wishful thinking".
que?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nederlands kun je ook echt niet he?
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
que?
ik krijg wel een beetje de indruk dat we het hoogtepunt genaderd hebben, bedoel niet lullig ofzo maar die mensen moeten ook gewoon hun gezin onderhouden. Er blijven wat verdwaalde studentjes over en dat ebt dan zo weg.....
Nee, maar die zullen dan hun hand moeten ophouden bij Dirk Scheringa.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:15 schreef Py het volgende:
Als het regime nou valt... zou het dan ook afgelopen zijn met clubs als Hezbollah en Hamas?
ze zullen een gedeelte van hun geldinkomsten verliezen, maar hun ideologie zal blijven bestaan. Ze zullen hooguit minder gevaarlijk wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:15 schreef Py het volgende:
Als het regime nou valt... zou het dan ook afgelopen zijn met clubs als Hezbollah en Hamas?
denk dat die clubs iran gaan zien als bezet gebiedquote:Op maandag 22 juni 2009 22:15 schreef Py het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |