kan mij niet voorstellen dat het net zo glad wordt maar heb ook nog nooit elektrisch geschoren.quote:
Iedere fabrikant heeft distributiekosten en overhead, dus dat verklaart niet het verschil.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:56 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een bullshit dat verhaal weer. Als het produceren van een scheermes 6 cent kost, wat komt daar dan nog bovenop aan distributiekosten, marketing, overhead etc? En daarbij, al maken ze 7,25 winst op een pakje van 4, als mensen het ervoor willen betalen waarom niet?
Oja wacht, bron:de telegraaf. Ik had het kunnen weten.
Het laatste. De mesjes worden ook niet zomaar bot. Ik kan me herinneren dat daar ook een trucje achter zat, zodat de mesjes in een andere stand komen te staan. Verder is het natuurlijk een briljant idee, om apparaten ogenschijnlijk goedkoop te verkopen en vervolgens dubbelop te vangen op onderhoud.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Iedere fabrikant heeft distributiekosten en overhead, dus dat verklaart niet het verschil.
Blijft over:
- marketing
- research
- genaaid
Heul lang idd...quote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef VonHinten het volgende:
Laat de beert staan en koop een trimmer. Das eenmalig ¤50 en dan kun je heul heul lang vooruit
heb jij wel eens een vrouw gezien die zich niet scheert dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jij bent vrouw, ik neem aan dat je geen baard hebt?
Genoeg hier, maar meer dan zien wil ik ze idd.. niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij wel eens een vrouw gezien die zich niet scheert dan?
Klopt, zeker als het je niet uitmaakt hoe glad het is. Als je met ietsje minder glad tevreden bent kan je je mesjes nog vrij lang gebruiken. Mocht je dan een keer extra glad willen zijn, gebruik dan 1 keer een nieuw mesje en ga dan weer verder met zo'n ouwe totdat het met die ouwe te gortig wordt, en stap dan over op die ene die je pas 1 keer gebruikt hebt. Etc etc...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:25 schreef DrDarwin het volgende:
De enige tip die ik kan geven in deze is, 'heb lak aan de indicator strip'.
Zo'n mesje kan nog tijden mee, ook als die strip compleet verdwenen is.
als ik te lang met een oud mesje scheer krijg ik iets te veel uitslag op mijn hals.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:44 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt, zeker als het je niet uitmaakt hoe glad het is. Als je met ietsje minder glad tevreden bent kan je je mesjes nog vrij lang gebruiken. Mocht je dan een keer extra glad willen zijn, gebruik dan 1 keer een nieuw mesje en ga dan weer verder met zo'n ouwe totdat het met die ouwe te gortig wordt, en stap dan over op die ene die je pas 1 keer gebruikt hebt. Etc etc...
prijs per wat ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:48 schreef Oksel het volgende:
1. Gillette Fusion ¤ 11,99
2. Wilkinson Quattro Titanium ¤ 9,99
3. Top formula Kruidvat ¤ 3,89 (gedeelde plek)
3. Etos Turbo 3 ¤ 3,89 (gedeelde plek)
5. DA wegwerp ¤ 1,89
6. Aldi Man Maximum 3 Titanium ¤ 4,79
7. G. Bellini Lidl ¤ 4,99
8. Bic Comfort 3 Pivot wegwerp ¤ 3,99
9. Albert Heijn wegwerp ¤ 2,99
10. Hema Menshave ¤ 2,95
Kassa zegt wat anders..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |