quote:
Als ze stil zijn of ouder zijn dan 18.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn heeeeeel lief![]()
Nee.quote:
Klopt, alleen gaan ze jou wel anders zien dan 'gewoon een vriend' als je elke dag bij hen bent, dan wordt je band hoogstwaarschijnlijk toch wel andersquote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik dus niet moeilijk over, dat kan je gewoon tijdens het luisteren, spelen, plakken, etc. aftasten hoe het valt. Dat kan je ook prima doen als gewoon goede vriend van mama ipv. dé vriend.
[..]
Dat is uiteraard enigszins vaderafhankelijk.
Dat zou iedereen toch doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is zeker lastig en per gezin ook heel anders.Net als een moederrol is een vaderrol ook meer
dan een wond schoonmaken door vallen.. Maar zo'n dingen kan je net zo goed als vriend, vriendin, kennis.
Ik zou tenminste bij een vriendin, waar het kind is gevallen of huilend binnenkomt om de een of andere reden en de moeder is er niet, echt wel gaan verzorgen en met het kind gaan praten.
Oke daten, zonder kids.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik dus niet moeilijk over, dat kan je gewoon tijdens het luisteren, spelen, plakken, etc. aftasten hoe het valt. Dat kan je ook prima doen als gewoon goede vriend van mama ipv. dé vriend.
[..]
Dat is uiteraard enigszins vaderafhankelijk.
Dát. Precies dát.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens zou ik het er wel met mn nieuwe partner over hebben, maar zou ik wel de uiteindelijke beslissing in handen willen hebben.
Hahahaquote:
Echt geen kinderwens?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als ze stil zijn of ouder zijn dan 18.![]()
[..]
Nee.
Ja, klopt, maar zoals ik al zei wordt dat wel anders als je het dagelijks doet.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is zeker lastig en per gezin ook heel anders.Net als een moederrol is een vaderrol ook meer
dan een wond schoonmaken door vallen.. Maar zo'n dingen kan je net zo goed als vriend, vriendin, kennis.
Ik zou tenminste bij een vriendin, waar het kind is gevallen of huilend binnenkomt om de een of andere reden en de moeder is er niet, echt wel gaan verzorgen en met het kind gaan praten.
Iedereen is hier toch altijd liefquote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga even douchen, wel lief zijn tegen elkaar
Dan let je niet goed op. Als je vrouwen zonder kinderwens echt het bloed onder de nagels wilt halen, dan werkt zinspelen op de biologische klok en zinnen als "dat komt nog wel" primaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Echt geen kinderwens?
Dat hoor je ook niet vaak bij vrouwen.
Je staat er van te kijken.quote:
Sowieso geen wens. Gaat van mijn partner afhangen, denk ik. Maar nee, voorlopig vind ik kinderen (en zeker baby's peuters en kleuters) echt gruwelijk. Pubers zijn daarentegen weer geweldig.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt geen kinderwens?
We maken ze hier gek met onze gesprek.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar zoals ik al zei wordt dat wel anders als je het dagelijks doet.
Misschien is het niet zozeer een vaderrol als wel een verzorgerrol dan, ik houd niet van definities
Heb geen idee wat een vaderrol eigenlijk is... Dat klinkt erg
Ja, die bedoel ik. Stuur je ff een pm.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, om iemand z'n emotionele toestand te bevragen? Of naja, persoonlijkheidstrekken, bladiebla
Of bedoel je wat anders?
Oke..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Stuur je ff een pm.
*veegt Snuit opquote:Op maandag 22 juni 2009 21:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand stoffer en blik bij de hand om mij op te vegen?
O, daar kijk ik dan weer niet bepaald naar uitquote:Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso geen wens. Gaat van mijn partner afhangen, denk ik. Maar nee, voorlopig vind ik kinderen (en zeker baby's peuters en kleuters) echt gruwelijk. Pubers zijn daarentegen weer geweldig.
Houden we het daaropquote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We maken ze hier gek met onze gesprek.![]()
![]()
Verzorgingsrol is eigenlijk wel beter ja....
Denk dat het wel meevalt. Het wordt vaak vanzelfsprekend gevonden dat je kinderen wilt. Zeker vrouwen indd.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Echt geen kinderwens?
bedquote:Op maandag 22 juni 2009 21:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
*veegt Snuit op
Waar moet ik je deponeren?
Opstandig kind dat i kgeworden ben door hem!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
En het resultaat is zichtbaar
Vaak veranderd dat juist tegen die tijd bij dat soort vrouwen. Dan willen ze opeens wel kinderen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op. Als je vrouwen zonder kinderwens echt het bloed onder de nagels wilt halen, dan werkt zinspelen op de biologische klok en zinnen als "dat komt nog wel" prima.
Hoewel ik weinig met kinderen heb zou ik het toch helpen/troosten. Dat vind ik niet meer dan normaal.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je staat er van te kijken.Denk je dat mensen die zoiets hebben van kinderen.
dat zo makkelijk doen?
Ze doen het waarschijnlijk, maar liever niet, anders zeg je zoiets niet.
Mee eens.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso geen wens. Gaat van mijn partner afhangen, denk ik. Maar nee, voorlopig vind ik kinderen (en zeker baby's peuters en kleuters) echt gruwelijk. Pubers zijn daarentegen weer geweldig.
Ik was al gekquote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We maken ze hier gek met onze gesprek.![]()
![]()
Verzorgingsrol is eigenlijk wel beter ja....
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
och, MOPPIE toch gaat het een beetje
U zei???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |