quote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hij klopt nog niet helemaal hoor... ik sta er nog niet bij
Heb kaartje besteld![]()
ja dat is op dit moment ook mijn probleemquote:Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op deze manier doe jij jezelf te kort.
quote:
Dacht ik ook, viel best meequote:Op maandag 22 juni 2009 20:10 schreef Flena het volgende:
[..]
nou gewoon niet![]()
althans dat denk ik dan
ik nog niet van de kaneelbrokkenquote:
Bij mij ook. Gelukkig ben ik al een stuk zelfverzekerde geworden de laatste tijdquote:Op maandag 22 juni 2009 20:22 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat is op dit moment ook mijn probleemmaar dat komt wel goed
och, MOPPIE toch gaat het een beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
ja das wel beter jaquote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij ook. Gelukkig ben ik al een stuk zelfverzekerde geworden de laatste tijd
Welkom terugquote:
Tot zoquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
och, MOPPIE toch gaat het een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pijn in me buik nu
![]()
die dingen zijn zooo lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ja das wel beter ja![]()
bij mij is het juist erger geworden
Ik was ervan overtuigd eigenlijk dat niemand me ooit zou willen... (Voor iets anders dan sex )quote:Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ja das wel beter ja![]()
bij mij is het juist erger geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |