Daar heb ik dus enigszins iets tegen, ik zal je vertellen waarom. Het komt op mij over alsof mensen er mee willen pronken naar een feest te zijn geweest.
Zo hebben veel mensen bij mij in de MSN lijst nog steeds in de naam staan "Defqon was Dah Bom!" Nu lijkt het net of ze er afgelopen weekend heen zijn geweest, echter was Defqon de week daar voor.
Ander voorbeeld, Koninginnedag. "Q-Day Damsco waz niccceeee!"

En dat stond er in tot welgeteld 3 juni(gok ik heb het niet precies bijgehouden), dit terwijl de desbetreffende dag zelf eind april was. Dat je het een paar daagjes laat staan ok, maar dit slaat nergens op!
Deze mensen hebben geen kk dikke laag schijt aan de actualiteit maar willen laten zien dat ze een leven hebben. Ze veranderen wel elke dag de naam van het meisje in hun MSN naam dus zo lui zijn ze niet. Ik ben ook naar al die feestjes geweest maar ga het niet eeuwen in m'n MSN naam zetten(zelfs niet eventjes) omdat wat geweest geweest is.
Verder vind ik het dom wanneer mensen in hun msn zetten wat ze de komende dag gaan doen, "MariiSS (vage emoticon tekentjes) - zo ff ontbijten->d0uchuH->NaaR m0!!(muH SchatJ IBTL!)->naaa de StaD 0fso..-> 0pmakuh->laat wEer TruG Bel Maaa!(alleejn BuhlangrijkUh MensuH!!!)
En als die sma/swa dan uit is geweest en er is iets gebeurd, bijvoorbeeld dat ze naar de mcdonalds waren en een vriend perongeluk een oud vrouwtje aanstootte met hete koffie waardoor ze kwaad werd en die desbetreffende jongen hard wegrende(ik noem maar wat) Dan zetten ze dus in hun msn naam:"GiStru waS ChiLL Heah JeFf & LuUk

v0oral in Duh MaC heah, OfnieJ LuUk 0maatjUs AanRandur

"
Dan zeg ik echt jij bent een grote gay, als iemand over je stapavond wil horen krabbelt hij/zij je wel op hyves ofso
Er zijn zo nog wel een paar dingetjes waar ik me bij MSN namen aan erger maar hier laat ik het voorlopig bij.
Klacht1: Mensen die festivals een maand na data nog blij in de naam hebben staan
Klacht2: Mensen die hun dagplanning in hun MSN naam zetten( /care )
Klacht3: Mensen die hele gebeurtenissen in hun naam zetten