Als je met hilarisch dieptriest bedoelt, wel ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:59 schreef gabberklaas het volgende:
Die reacties bij de telegraaf zijn vaak wel hilarisch.
Nee, die zijn verre van hilarisch.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:59 schreef gabberklaas het volgende:
Die reacties bij de telegraaf zijn vaak wel hilarisch.
En die het helemaal niet merkt als iemand 53 tatoeages meer zet dan ze had gevraagdquote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb eerlijks gezegd mijn twijfels over dat hoax verhaal, volgens mij is het wel degelijk echt.
Gewoon een labiele muts die niet nadacht toen ze dit kunstwerk liet zetten
Niet nagedacht sowieso. Maar dat ze in slaap is gevallen... sure.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb eerlijks gezegd mijn twijfels over dat hoax verhaal, volgens mij is het wel degelijk echt.
Dat is het ookquote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Jij denkt dus dat het wel echt is?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft niet door dat het wel echt is..... En gelooft GeenStijl
De ontdekking van de hoax komt niet bij GeenStijl vandaanquote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
quote:John, Huizen:
Carclass bellen, is je ster zo verdwenen.zeggen ze
quote:Fajik, Spaarnwoud
Ik vind sterretjes op gezicht meisje heel mooi. Maantjes had ook mooi geweest. Misschien meisje kan zetten die op andere wang. En nog paar zonnetjes erbij. Ik vind heel om zien dat.
quote:JohnyD, Rotterdam
hahaha, het zusje van Neelix!
quote:Fajik, Spaarnwoud
Ik vind sterretjes op gezicht meisje heel mooi. Maantjes had ook mooi geweest. Misschien meisje kan zetten die op andere wang. En nog paar zonnetjes erbij. Ik vind heel om zien dat.
Dat dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dat maakt niet uit, het gaat de telegraaf niet om nieuws, maar om het verkopen van banners. Niet bestaande artikelen verkopen geen banners.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef Lundegaard het volgende:
Oud nieuws alweer maar De Telegraaf heeft dat nog niet echt door.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |