Die wand met glitters op defqon vond ik ook zo super vet niet normaal, al paar keer over gehad met kameraden maar niemand wist er meer wat van of hebben het niet gezien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Whaha,waarom is uw baard grijzer dan het haar op uw hoofd
Voor de rest echt wel een vette aftermovie, dat vuurwerk van die wand met glitters, hoe vet was dat?!
Ga de DVD zeker halen, volgens mij komen er heeeeeeel veel extra's op
zo ja, gezellig Harmquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:37 schreef poiuytr het volgende:
@ Rip kom je ook in het mooie Overijssel wonen?
Haha super super!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Whaha,waarom is uw baard grijzer dan het haar op uw hoofd
tis oe geraaie ok!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:34 schreef Da_Ripper het volgende:
ik m'n DB-kaartje(lees: het welbekende A4-tje van de FRS
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:50 schreef JortK het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Aantal zaken inderdaad die me opvallen:De blik van Willem rond 4:52, hij is echt onder de indruk. Die fransman It's fucking fantastique, you can't say fuck......... it's fantasique
Ik vind hem mooi, kippenvel
dat was echt geweldig ja , zo droogquote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:50 schreef JortK het volgende:
Aantal zaken inderdaad die me opvallen:De blik van Willem rond 4:52, hij is echt onder de indruk. Die fransman It's fucking fantastique, you can't say fuck......... it's fantasique
Ik vind hem mooi, kippenvel
Niet mijn stijl is me iets te rauw wat je zelf ook al aangeeft.. Normaal altijd groot fan van de tracks van Noisecontrollers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Lekker hard en rauw, vind deze zeker te versmaden
heerlijke track wat mij betreft!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Inderdaad, lekker doorbeukenquote:
Die screech doet mij behoorlijk denken aan Sounds of the beastquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Sorry maar moet ff mezelf quoten, voor mij waren J&W de helden van de dag op Summerfestival !!! En toen ze WTF gingen draaien, echt die houten vloer ging d'r aan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:46 schreef Sc0tTy het volgende:
Low-E & Alter Egosz - WTF <-- heeerlijke plaat zeg
x 2quote:Op zondag 28 juni 2009 05:58 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Sorry maar moet ff mezelf quoten, voor mij waren J&W de helden van de dag op Summerfestival !!! En toen ze WTF gingen draaien, echt die houten vloer ging d'r aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |